تقریبا تمام کت و شلوارهای مرغوب، گران قیمت هستند. بنابراین اکثر آقایان به دلیل بالا رفتن هزینه ها تمایلی ندارند (یا نمی توانند) چند رنگ کت و شلوار را به طور همزمان خریداری کرده و آن ها را در موقعیت های گوناگون به تن کنند. در اینجاست که در نظر گرفتن اولویت در انتخاب رنگ کت و شلوار اهمیت پیدا می کند. اگر قصد خرید کت و شلوار دارید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که کت و شلوار چه رنگی بخرم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش همراه بازاربزازی باشید .

همه ما دوست داریم که خریدهای هوشمندانه ای انجام دهیم. بدترین چیز در هنگام خرید کت و شلوار این است که از یکی از آن ها خوشتان بیاید و آن را بخرید، اما نتوانید از آن در موقعیت های گوناگون استفاده کنید. 

در این مقاله به اولویت بندی رنگ های پارچه کت و شلوار پرداخته شده است. موارد معرفی شده در ابتدای لیست پرکاربردتر هستند و برای افرادی که با بودجه اندک می خواهند بهترین انتخاب را داشته باشند مناسب ترند. موارد انتهای لیست رنگ هایی هستند که داشتن آن ها برای مناسبت های خاص بد نیست، اما ضروری هم نیستند.

۱- کت و شلوار سرمه ای

سرمه ای و ذغالی را می توان در یک سطح و به عنوان پرکاربرد ترین رنگ های کت و شلوار نام برد. کت و شلوار سرمه ای را تقریبا می توان در تمام فروشگاه ها و بوتیک ها یافت. رنگ سرمه ای به دلیل ساده و صریح بودن می تواند به راحتی با دیگر المان های استایل شما ترکیب شود و ترکیبی زیبا ایجاد کند.رنگ سرمه ای برانگیزاننده حس احترام در بیننده است و از این رو برای شغلهایی که جذب مخاطب اولویت کاری است بسیار جذاب و مناسب است .

کت و شلوار سورمه ای

 

۲- کت و شلوار ذغالی

همانطور که در بالا گفته شد، رنگ ذغالی نیز به اندازه سرمه ای پر کاربرد است. دلیل محبوبیت زیاد این رنگ، تیره و خنثی بودن آن است. رنگ ذغالی رسمی و باوقار است پس اگر مایلید در برخورد اول تاثیرگذار باشید ذغالی انتخاب مناسبی است و پسران جوان می توانند با آن استایلی مردانه داشته باشند. این در حالی است که رنگ سرمه ای شما را جوان تر نشان خواهد داد.

ست کردن پیراهن با کت و شلوار ذغالی بسیار آسان است. از آنجا که رنگ ذغالی در انتهای طیف رنگ طوسی قرار گرفته و خنثی است، می توانید آن را با گستره وسیعی از رنگ ها ست کنید. پس اگر کت و شلوار ذغالی انتخاب کنید، دست شما برای ماجراجویی هنگام انتخاب پیراهن و کراوات همراه آن، کاملا باز است.

کت و شلوار ذغالی را می توانید در محل کار ، میهمانی ، عزا ، عروسی وجلسات هیات دولت به تن کنید!

کت و شلوار زغالی

 

۳- کت و شلوار خاکستری

رنگ طوسی دارای طیف وسیعی است، و به همین دلیل تفاوت هایی میان کت و شلوار ذغالی و خاکستری وجود دارد. رنگ خاکستری همانند رنگ زغالی پرکاربرد است ، اما به اندازه سرمه ای یا ذغالی رسمی نیست .

داشتن سه کت و شلوار با رنگ های بالا، استایل شما را برای موقعیت های گوناگون مناسب می کند. مخصوصا اگر این سه کت و شلوار دارای جزئیات گوناگونی در طراحی خود باشند.

 

کت و شلوار خاکستری

۴- کت و شلوار طوسی روشن

طوسی روشن برای فصل های بهار، تابستان و پاییز مناسب است. این رنگ کت و شلوار به شما استایلی نیمه رسمی و اسپورت میدهد . طوسی روشن جزو رنگ های ضروری کمد کت و شلوارهای شما نیست، پس بعد از اینکه موارد بالا را خریداری کردید به سراغ آن بروید. اگر از یکنواختی رنگ های معمول خسته شده اید، طوسی روشن می تواند این یکنواختی را از بین ببرد.

هر چه طوسی زمینه کت و شلوار شما روشن تر باشد، طرح دار بودن پارچه آن توجیه بیشتری پیدا می کند؛ چون طرح های پارچه بیشتر به چشم خواهند آمد.

کت و شلوار طوسی روشن

 

۵- کت و شلوار مشکی

شاید تا کنون بر خلاف این فکر می کردید، اما قابلیت تطبیق پذیری کت و شلوار مشکی نسبت به رنگ های معرفی شده در بالا کمتر است. کت و شلوار مشکی با تمام رنگ های پوست و مو تطابق ندارد، و فقط برای افرادی با پوست سبزه و یا موهای تیره مناسب است. اگر مردی دارای پوست خیلی سفید بوده و یا موهایش روشن (مثلا بور یا قرمز) باشد، رنگ مشکی ظاهر او را بی رنگ و رو نشان خواهد داد.

رنگ مشکی با تمام رنگ هایی که با آن می پوشید کنتراست بالایی ایجاد می کند، و همین موضوع اهمیت انتخاب حرفه ای رنگ پیراهن و اکسسوری همراه آن را بالاتر می برد . البته این رنگ برای مناسبت های خیلی رسمی بسیار مناسب است. پس اگر به مراسمی دعوت شدید که باید در آن تاکسیدو و یا کت و شلوار خیلی رسمی بپوشید، حتما رنگ مشکی را انتخاب کنید. همینطور اگر مایلید در شب عروسی خود استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید.

کت و شلوار مشکی

۶- کت و شلوار قهوه ای تیره

کت و شلوار قهوه ای تیره برای افرادی با رنگ مو و پوست تیره مناسب است. البته افرادی با موهای بور یا قرمز که رنگ پوست گرمی دارند نیز می توانند از این رنگ استفاده کنند.

اگر می خواهید استایل تان کمی رنگ بگیرد، به سراغ قهوه ای تیره بروید. اما به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ به هیچ وجه رسمی نیست. پیشنهاد می کنیم کت و شلوار قهوه ای را در مراسم رسمی و یا در جلسات کاری خیلی مهم (مثلا جلسه هیئت مدیره) نپوشید.

کت و شلوار قهوه ای تیره

۷- کت و شلوار کرم / خاکی

این رنگ ها با رنگ قهوه ای هم خانواده بوده و در یک دسته بندی جای می گیرند. این رنگ ها را بیشتر به عنوان رنگ های تابستانی می شناسیم و برای آب و هوای گرم مناسب هستند. پس اگر رنگ پوست و موی شما با آنها همخوانی داشته و آب و هوا نیز یاری کند، رنگ های کرم و خاکی جایگزین مناسبی برای رنگ قهوه ای هستند.

رنگ خاکی نیز مانند طوسی روشن می تواند به استایل شما هیجان داده و آن را از یکنواختی خارج کند، مخصوصا اگر همیشه کت و شلوار می پوشید.

اگر پوست و موی شما کم رنگ است، کت و شلوار کرم و خاکی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا کم رنگ بودن کت و شلوارتان باعث می شود تا پوست و موی شما بیش از پیش بی حال به نظر نرسد. البته برای داشتن استایلی بهتر می توانید کت و شلوار خود را با رنگ های شاد رقیق (مانند صورتی کم رنگ یا آبی آسمانی) ست کنید.

کت و شلوار قهوه ای خاکی

 

۸- کت و شلوار آبی کاربنی

میزان محبوبیت و فراگیری آبی کاربنی نسبت به رنگ هم خانواده خود، یعنی سرمه ای بسیار کمتر است. می توان این رنگ را در قالب کت و شلوار، و یا کت تک با شلوار غیر هم رنگ پوشید. حتما این رنگ را در چند سال اخیر به تن افراد مشهوری مانند پرنس ویلیلم، پرنس هری و ولادیمیر پوتین دیده اید.

متاسفانه پیدا کردن کت و شلوار آبی کاربنی کمی سخت تر است و علت آن هم رسمیت پایین و عدم محبوبیت این رنگ کت و شلوار می باشد. اما اگر خیلی به آن علاقه مند هستید، می توانید پارچه آن را تهیه کرده و سفارش دوخت را به یک خیاط ماهر بدهید. اگر تعداد زیادی کت و شلوار با رنگ های معمولی دارید و می خواهید در یک مراسم غیر رسمی متفاوت ظاهر شوید، کت و شلوار آبی کاربنی یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود.

کت و شلوار آبی کاربنی

۹- کت و شلوار سفید

بدیهی است که رنگ سفید در انتهای این لیست قرار می گیرد. به استثنای برخی از سلبریتی ها که کت و شلوار سفید را به عنوان نماد استایل خود معرفی کرده اند، پوشیدن این رنگ کمی عجیب به نظر می رسد. کت و شلوار سفید توجه همه را به سمت خود جلب خواهد کرد، پس آن را در مهمانی های غیر رسمی و یا موقعیت هایی که واقعا به توجه جمع نیاز دارید (مثلا ارائه در یک سمینار) به تن کنید.

بسیار واضح است که داشتن کت و شلوار سفید برای آقایان ضروری نیست و در صورت محدودیت بودجه، نباید خرید آن را نسبت به رنگ های بالا در اولویت قرار دهید.

کت و شلوار سفید

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی 

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.
https://bazarbazazi.com/

راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.
خاص و شیک پوش باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]