مقدمه

مانتو فرم اداری مانتویی رسمی، بسیار و شیک است. بانوان از این لباس در محل‌های کاری مثل شرکت‌ها، ادارات، موسسات دولتی و خصوصی و … استفاده می‌کنند. به‌همین خاطر انتخاب این مانتو برای بانوان اهمیت زیادی داشته تا بتوانند استایل رسمی و بسیار زیبا و جذابی را برای خود ایجاد کنند.

در ادامه با مقاله‌ی نکات کاربردی در انتخاب مانتو فرم مناسب با بازاربزازی همراه شوید تا نکات کاربردی و کلیدی را در هنگام انتخاب مناسب‌ترین مانتو فرم، در اختیار شما قرار دهیم. تا در آخر این نکات شما را به سمت انتخاب لباسی شیک و به‌روز که متناسب اندام شما است، سوق دهد.

 

تعریف کلی مانتو فرم

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد مانتو فرم اداری یکی از مانتوهای رسمی زیبا و جذابی است که لباس شناخته و متعارفی برای بانوان در محل‌های کاری و ادارات و … می‌باشد. این پوشش مناسب عمدتا شامل مانتو، شلوار و پوشش سر همچون مقنعه، روسری و هد سر می‌باشد. دارا بودن پوشش آراسته و زیبا و در عین حال مناسب مکان‌های اجتماعی و کاری تاثیر بسیار زیادی در سبک کار هر خانمی خواهد داشت.

از آنجایی که لباس فرم و مانتوهای رسمی مدل‌های بسیار متنوعی دارند، جزو لباس‌های سازگار با هر نوع هیکل و اندام گوناگون هستند. به‌همین خاطر نگران نباشید که چاق هستید یا لاغر، بدنی خوش‌فرم و ایده‌آل دارید یا به چاقی موضعی گرفتار شده‌اید. لباس‌های ادرای شما را جذاب و متعادل‌تر از همیشه نشان خواهند داد.

 

نکات کاربردی در انتخاب مانتو فرم مناسب

 

امروزه یکی از موضوعات مورد بحث و بسیار مهم بانوان در محیط‌های کاری‌شان انتخاب لباس فرم با کیفیت، مناسب و زیبا است. سرمایه‌گذاری برای تامین این پوشش برای کارفرمایان بسیار دشوار و جزو یک تعهد مالی بزرگ محسوب می‌شود.

به‌همین خاطر در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های موجود در کشور ما مانند دیگر کشورها گروهی خاص طراحی مانتوهای فرم را برای کارمندان به عهده می‌گیرند. طراحی و تهیه لباس فرم عمدتا با هدف تاثیر گذاری بیشتر از سوی مدیران شرکت انتخاب می‌شوند تا علاوه بر تاثیر مثبت در سبک کار موجب شیک پوشی افراد حاضر نیز شود.

 

ویژگی‌های مهم مانتو فرم

پوشیدن و کاربرد مانتو فرم و اداری پدیده‌ای جدید نبوده و سال‌های بسیاری از به‌کارگیری این لباس‌های رسمی توسط بانوان در محیط‌های کاری مختلفی می‌گذرد. زمانی که صحبت از لباس‌های فرم به‌میان می‌آید در ذهن اغلب افراد تصویر افراد شیک پوش با لباس‌های همسان و یک‌دست با طراحی‌های شیک و زیبا، شکیل و خوش‌فرم با استایل‌های عالی مجسم خواهد شد. این لباس‌ها برای بالا رفتن پرستیژ کاری و خلق روحیه شیک و احساس جذاب بودن برای بانوان شاغل طراحی می‌شوند.

نکته قابل توجه این است که هر مانتو فرم و لباس اداری را نمی‌توانید برای تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها استفاده کنید. به‌همین دلیل، تنوع طرح‌ها و کاربردهای گوناگونی متناسب با محیط کاری و خصوصیات هر فضا ایجاد شده است. به‌طور مثال لباس فرم و اداری سازمان ارتش که جزو اولین رده لباس‌های اداری دنیا محسوب می‌شود، لباسی ویژه و مختص همین سازمان می‌باشد. چرا که در هیچ ارگان و سازمان دیگری نمی‌توان از آن یونیفرم استفاده نمود.

رنگ مناسب این گونه لباس‌ها در محیط‌های اداری، رنگ‌های تیره بوده که به هنگام دوخت و طراحی تمامی اصول و استانداردهای قانونی در هر فرهنگی تولید می‌شوند. در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های اداری دولتی یا خصوصی برای طراحی لباس فرم از رنگ‌هایی چون مشکی، سرمه‌ای، طوسی، قهوه‌ای یا ذغالی و … استفاده می‌کنند. ناگفته نماند موضوع انتخاب رنگ نسبی بوده و بسیاری از سازمان‌ها طبق معیارها و کاربری خود به انتخاب رنگ می‌پردازند.

 

نکات کاربردی در انتخاب مانتو فرم مناسب

 

نحوه انتخاب بهترین مانتو فرم اداری:

لباس‌های فرم سبب می‌شوند تا کارمندان آن محیط یک‌شکل و یک‌دست شوند. به‌همین خاطر بهتر است هنگام طراحی علاوه بر در نظر گرفتن عامل یک‌دست شدن و همسو بودن رنگ و ظاهر، لوگوی مناسب کسب و کار را نیز با دقت و سلیقه‌ای خاص در طراحی به‌کار گیرند. بدین صورت به‌راحتی می‌توانند از این طریق حرفه و برند خود را به مشتریان و ارباب رجوع آن شرکت نشان دهند.

این موضوع برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مانتو فرم اداری برای پرسنل بسیار مهم است. چرا که نه‌تنها سبب ایجاد جلوه‌ای زیباتر و جذاب‌تر می‌شود بلکه مشخصه و ویژگی‌های آن سازمان را در ذهن مشتریان ثبت خواهد کرد. در آخر موجب ارائه شخصیتی ماندگار و تاثیر گذار در حیطه کاری خود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که برطرف کردن موارد ذکر شده در فوق و ایجاد ظاهری شیک تنها با خرید لباس‌های گران‌قیمت و طرح‌های عجیب حاصل نخواهد شد. بعضی مواقع با پوشیدن لباس‌های فرم ساده و یک‌دست و رعایت اصول نیز می‌توانید به‌راحتی استایل شیکی را برگزینید.

 

نکات کاربردی در انتخاب مانتو فرم مناسب

 

کلام آخر

بازاربزازی دراین سری از مقالات خود به بررسی نکات کاربردی و نحوه انتخاب مانتو فرم و اداری مناسب پرداخت.

ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده‌ایم تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]