مدل‌های پالتوهای زنانه

بازاربزازی در بخش اول سری مقالات مدل‌های پالتوهای زنانه به معرفی مدل‌هایی همچون پالتوهای اورکوت (Over coat)، پالتو خزدار، پالتوهای پشمی، پالتوهای کتان، پالتوهای روبدو شامبری پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید تا با دیگر مدل‌های پالتوهای زنانه همچون پالتوهای چرمی، پالتوهای اور سایز، کتی، فوتر و بارانی آشنا شوید.

امیدواریم بعد از خواندن این مقالات بتوانید در هنگام خرید، پالتوی مناسب فرم بدن خود را انتخاب کنید.

 

پالتوهای چرمی

پالتوهای چرمی یکی دیگر از انواع مدل‌های پالتوهای زنانه هستند. اگر می‌خواهید استایل شیک و منحصر به فردی برای خود داشته باشید حتما پالتوی چرمی را انتخاب کنید. پالتوهای چرمی اغلب دارای قد بلند هستند و تا زیر زانو نیز می‌رسند. این پالتوها به‌رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، کرم و قرمز در بازار وجود دارند. البته پالتوهای چرمی با قد کوتاه نیز امروزه بسیار مد شده و در فروشگاه ها وجود دارند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. چرم‌هایی که برای دوخت پالتو مورد استفاده قرار می‌گیرند در دو نوع مصنوعی و طبیعی موجود‌اند.

طبیعتا چرم‌های طبیعی که از پوست حیواناتی چون گاو، گوسفند و بز تهیه می‌شوند قیمت بسیار بالاتری نسبت به چرم‌های مصنوعی دارند. اما خوب طرفداران حیوانات همواره هنگام خرید سراغ چرم‌های مصنوعی می‌روند. پالتوهای چرمی که قد بلندتری دارند عموما برای میهمانی و مراسمات رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد پالتوهای چرمی کوتاه برای ایجاد استایل‌های کژوال و اسپرت می‌باشد.

درکل میزان گرمای پالتوهای چرمی زیاد نبوده و نمی‌توان در فصول خیلی سرد از آن‌ها استفاده کرد و برای گرم نگه‌داشتن بدن حتما باید زیر آن‌ها لباس‌های گرم پوشید. البته در بعضی برندها و فروشگاه‌ها، پالتوهای چرمی را به همراه پارچه‌های خز داخلی طراحی می‌کنند تا گرمای بیشتری ایجاد کند.

 

مدل های پالتوهای زنانه – بخش دوم

 

پالتوهای اور سایز Over size

در سال‌های اخیر پالتوهای اور سایز بسیار ترند شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این پالتوها در قدهای متفاوت کوتاه و بلند طراحی می‌شوند. هنگام خرید این پالتوها باید یک الی دو سایز بزرگ‌تر از سایز اصلی خود پالتو را انتخاب نمایید و اگر چندین سایز بزرگ‌تر بخرید در تن بد‌قواره دیده می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پالتوهای اور سایز آن‌هایی است که به همراه کمربند استفاده می‌شوند. این پالتوها را با بوت بلند نیز استفاده می‌کنند و در مراسمات مختلف قابل استفاده‌اند. البته برای ایجاد استایل‌های مینیمال و شیک می‌توانید از کفش‌های اسپرت نیز به همراه این پالتوها استفاده کنید.

 

مدل های پالتوهای زنانه – بخش دوم

 

پالتوهای کتی

پالتوهای کتی برای فصول سرد طراحی می‌شوند چون گرمای بسیار خوبی ایجاد می‌کنند و طرفداران پالتوهای کوتاه می‌توانند با آن‌ها استایل بسیار شیکی برای خود ایجاد کنند. قد پالتوهای کتی کوتاه بوده و پایین‌تر از کمر قرار می‌گیرند و به صورت دکمه‌دار یا بدون دکمه و بندی طراحی می‌شوند که با المان‌های متفاوت قابل سِت شدن هستند. همان‌طور‌که گفته شد چون قد کوتاهی دارند عموما از پارچه‌های ضخیم برای تولیدشان استفاده می‌شود تا در مقابل سرمای شدید بدن شما را گرم نگه دارند. البته دسته‌ای از پالتوهای کتی نازک‌تر نیز در بازار موجود‌اند که بیشتر مناسب استایل‌های رسمی و میهمانی‌ها هستند.

 

مدل های پالتوهای زنانه – بخش دوم

 

پالتوهای فوتر

پالتوهای فوتر یکی دیگر از انواع مدل‌های پالتوهای زنانه هستند. پارچه‌های فوتر چون ضخامت بسیار زیادی دارند، می‌توانند در مقابل باد و سرمای شدید مقاومت کنند. به‌همین‌علت پالتوهای فوتر یکی از پرطرفدارترین پالتوهای زمستانی‌اند که به بازار می‌آیند و در فصل زمستان بدن را به خوبی گرم نگه می‌دارند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت پالتوهای فوتر تنوع در رنگ بندی‌های جذاب در پارچه‌های فوتر است که انواع سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد. جنس‌های گوناگونی از پالتوهای فوتر در بازار موجود است که توصیه می‌شود اگر می‌خواهید استایل بسیار شیک و با کیفیتی داشته باشید از برندهای معتبر خرید کنید. قد این پالتوها معمولا بلند بوده و تا زیر زانو نیز می‌رسد به‌همین‌خاطر برای استایل‌های رسمی و کلاسیک بسیار مناسب‌اند. این پالتوها را می‌توانید با بوت‌های مختلف و نیم بوت‌ها استایل کنید. جنس پارچه‌های فوتر معمولا از پشم‌های بهاره گوسفندان است تا ضخامت کافی را در برابر سرمای زمستانه ایجاد کند.

 

مدل های پالتوهای زنانه – بخش دوم

 

پالتوهای بارانی

یکی دیگر از لباس‌های کلاسیک که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و هیچ وقت از مد نیز نمی‌افتد، پالتوهای بارانی می‌باشد. به این مدل از پالتوها کت ترنچ نیز می‌گویند. رنگ کرم پالتوهای بارانی به‌همراه دکمه‌هایی در جلوی لباس و کمربند بسیار رو بورس است.

از این پالتوها برای استفاده گوناگون در انجام کارهای روزمره یا ملاقات‌های دوستانه، استایل‌های دانشجویی و اداری استفاده می‌کنند. پالتوهای بارانی کمی ضخیم از بارانی‌های معمولی‌اند و بارانی‌های معمولا بیشتر در فصل بهار و پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرند اما پالتوهای بارانی مناسب فصل زمستان است.

یکی دیگر از مزیت‌های پالتوهای بارانی، ضد آب بودن آن‌ها است که هنگام بارش شدید از خیس شدن بدن شما نیز جلوگیری می‌کند. پالتوهای بارانی دو لایه دوخته می‌شوند تا بتوانند در برابر باران، باد، سرما و برف از بدن شما محافظت کنند. در داخل این پالتوها از پشم، پنبه یا پلی استر استفاده می‌کنند. پالتوها بارانی در دو قد کوتاه و بلند در فروشگاه‌ها موجود‌اند و مناسب بانوان کوتاه قد و بلند قد است. سایز این پالتوها باید مناسب سایز اصلی شما انتخاب شود و اگر مقداری تنگ یا گشاد باشد ممکن است شما را بد قواره نشان دهد.

مدل های پالتوهای زنانه – بخش دوم

 

کلام آخر

بازاربزازی در بخش دوم به معرفی ویژگی‌های مدل‌های پالتوهای زنانه همچون پالتوهای چرمی، اور سایز، کتی، پالتوهای فوتر و بارانی پرداخت. توصیه می‌کنیم پیش از مطالعه این مقاله ابتدا بخش اول این سری مقالات را مطالعه کنید تا با تمامی مدل‌های ترند و موجود در بازار آشنا شوید و استایل مناسب خود را پیدا کنید.

ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده‌ایم تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]