امروزه طراحان لباس بسیار موفق و ثروتمندی در سطح جهان به شهرت رسیده اند که شناخت هرکدام از آنها می تواند مسیر طراحان لباس تازه کار را هموارتر سازد. معمولا مطالعه و شناخت عملکرد و روند زندگی افراد موفق، انگیزه و قدرت تمرکز دیگران را قدرت می بخشد. طراحان مبتدی می توانند با شناخت افراد حاذق و موفق در این مسیر مسیر پرفراز و نشیب صنعت مد و طراحی را به راحتی طی کرده و در نتیجه طراح چیره دستی شوند. هرکدام از طراحان مشهور ایرانی و خارجی الهام بخش بزرگی برای شما در این مسیر خواهند شد. به همین خاطر بازاربزازی در این مقاله سعی دارد به معرفی طراحان لباس معروف در سراسر جهان بپردازد.

رالف لورن Ralph Lauren

رالف لورن یکی از طراحان مد و لباس معروف و بسیار ثروتمندی است که در آمریکا زندگی می کند. طبق تحقیقات ثروت او نزدیک 7 میلیارد دلار برآورد شده است. او صاحب خط تولید لباس زنانه، مردانه، اسپرت و انواع اکسسوری های مختلف است. طبق گفته رالف اطرافیانش به علت علاقه بسیار او به طراحی لباس او را مسخره کرده اما با گذشت زمان به آنها ثابت کرد در این حوزه می تواند بدرخشد.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

جورجو آرمانی Giorgio Armani

جورجو آرمانی یکی از طراحان معروف ایتالیایی است که صاحب برند آرمانی نیز می باشد. جورجو فعالیت خود را از سال 1975 شروع کرد و ثروت او چیزی نزدیک به 8.6 میلیارد دلار برآورد شده است. طراحی لباس تعداد زیادی از سلبریتی ها توسط جورجو آرمانی انجام شده که لیدی گاگا یکی از آنها بوده است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

ژان پل گوتیه Jean – Paul Gaultier

ژان پل گوتیه یکی از طراحان به نام و خلاقی است که در فرانسه می باشد. ژان پل علاقه بسیاری به طراحی لباس های زنانه می باشد که تا کنون موفق به کسب 100 میلیون دلار ثروت از این طریق شده است. طراحی لباس های تعدادی از سلبریتی ها و بازیگران مشهوری چون مدونا را انجام داده است؛ که از این طریق طرفداران زیادی را برای خود جلب کرده است. او علاوه بر طراحی و تولید لباس های زنانه، جزو طراحان معروف و خلاقی در زمینه لباس های مجلل شب و شیشه های عطر نیز به حساب می آید.

Jean – Paul Gaultier

مارک جیکوبز Mark Jacobs

مارک جیکوبز صاحب برندی به همین نام است و بیش از 200 فروشگاه در 80 کشور مختلف در جهان را به نام خود زده است. او یکی از طراحان معروف و ثروتمند آمریکایی می باشد. ثروتی او چیزی حدود 100 میلیون دلار تخمین زده شده است. محصولات برند جیکوبز جزو برندهای لوکس و لاکچری در جهان می باشند. محصولات تولید شده توسط برند جیکوبز شامل انواع لباس های زنانه، مردانه، کیف و کفش هستند.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

روبرتو کاوالی Roberto Cavalli

روبرتو کاوالی یک طراح لباس مشهور ایتالیایی است که صاحب برند کاوالی می باشد. روبرتو از سال 1960 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات به ویژه محصولات چرمی شروع کرده است. او یکی از طراحان مشهور و ثروتمند ایتالیا به حساب می آید که ثروت وی را نزدیک به 500 میلیون دلار برآورد کرده اند.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

کالوین کلین Calvin Klein

کالوین کلین یکی از طراحان مد و لباس معروف آمریکایی بوده که برند کالوین کلین را به وجود آورده است. این برند آمریکایی در حوزه تولید انواع عطر، لباس و اکسسوری های خاص و لاکچری فعالیت می کند. برند کالوین کلین فروشگاه های بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد و طرفداران منحصر به فردی را از آن خود نموده است. کالوین مانند دیگر طراحان فوق ثروت بسیاری داشته که چیزی حدود 700 میلیون دلار تخمین زده شده است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

والنتینو Valentino Garavani

والنتینو یکی از طراحان لباس مشهور ایتالیایی بوده برند والنتینو را به وجود آورده است. او فعالیت کاری خود را از سال 1960 آغاز کرده و محصولات مختلفی همچون انواع اکسسوری، کیف و کفش و کالاهای چرمی را تولید می نماید. از این طریق ثروت بسیار زیادی در حدود 1.5 میلیارد دلار به دست آورده است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

میوچا پرادا Miuccia Prada

میوچا پردا یکی از ثروتمندترین و قوی ترین طراحان زن در صنعت مد و پوشاک است. پردا فعالیت خود را از سال 1970 آغاز کرده و برندهای پرادا و میو میو را ایجاد کرده است. ثروت این زن خلاق و مشهوری نزدیک به 2.7 میلیارد دلار برآورد شده است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

طراحان لباس مشهور ایرانی

نغمه کیومرثی Naghmeh Kiumarsi

پس از معرفی طراحان مشهور خارجی نوبت به یکی از طراحان خلاق و بسیار جسور ایرانی به نام نغمه کیومرثی می رسد. او توانسته با ترکیب نمودن رنگ های فوق العاده و زیبا انواع سبک های مدرن و سنتی را به نمایش گذاشته و خلق کند. نغمه صاحب خط تولید مخصوص به خود نیز می باشد و تا کنون طراحی لباس تعداد زیادی از افراد مشهور و سلبریتی های ایرانی را بر عهده گرفته است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

فرناز عبدلی Farnaz Abdoli

فرناز عبدلی به عنوا یکی از طراحان لباس معروف ایرانی مدیریت برند پوش ما را برعهده دارد. محبوبیت وی فقط به ایران خلاصه نمی شود، بلکه در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. شایان ذکر است که نام او در لیست 70 طراح برتر و برجسته ایرانی قرار گرفته است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

بیژن پاکزاد Bijan

بیژن پاکزاد یکی دیگر از طراحان مد و لباس ایرانی است که به آمریکا مهاجرت کرده است. برند بیژن که محصولات مختلفی مثل لباس های مردانه و زنانه، عطر و ادکلن را تولید می کند، به او تعلق دارد. یکی از معروف ترین شاخصه های وی طراحی کت و شلوارهای تعدادی از رئیس جمهوران می باشد. به همین خاطر او جزو طراحان ثروتمند محسوب می شود که ثروتی نزدیک به 50 میلیون دلار دارد.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

پگاه انواریان Pegah Anvarian

پگاه انواریان نیز یکی از طراحان مد و لباس است که همچون بیژن پاکزاد برای ارتقا شغل خود به آمریکا مهاجرت نموده است. در حال حاضر او یکی از موفق ترین طراحان لباس محسوب می شود که طراحی لباس تعداد زیادی از افراد مشهور مثل جنیفر لوپز را برعهده گرفته است.

طراحان لباس معروف دنیا را می شناسید ؟

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، در صنعت مد و طراحی لباس افراد زیادی به موفقیت های بزرگ و ثروت بسیاری دست پیدا کرده اند. اگر شما نیز به این صنعت علاقه مند هستید می توانید با مطالعه زندگی و الهام گیری از این افراد و تلاش بسیار به شهرت و ثروت بسیار خوبی برسید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]