به عنوان داماد در شب عروسی،همه نگاهها به سمت شماست پس طبیعی است که دوست داشته باشید بهترین جلوه ی خود را داشته باشید.آیا برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه بپوشید به کمک نیاز دارید؟در مقاله راهنمای خرید کت و شلوار دامادی همراه بازاربزازی باشید تا نکات مهم خرید کت و شلوار دامادی را دریافت کنید تا بهترین استایل خود را برای شبی بیابید که برای همیشه به شریک زندگی خود ” بله ” می گویید .

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

دانستن نکات کلیدی انتخاب لباس دامادی به شما کمک می کند با توجه به سلیقه ، علاقه ، تیپ اندام و نوع مراسم خود ، مناسب ترین مدل و رنگ را انتخاب نمایید .

قانون اول- کت و شلوار شما باید رسمی و مناسب محل برگزاری جشن باشد .

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

اگر مراسم شما در فضای باز و روز برگزار می شود می توانید از رنگهای روشن و مدلهای غیر رسمی استفاده کنید اما اگر در سالن یا هتل  و هنگام شب برگزار می شود بهتر است از کت و شلوار تیره ی خوش دوخت یا تاکسیدو استفاده نمایید . اگر مایلید باز هم رسمی تر به نظر برسید از تاکسیدو مشکی همراه پیراهن و پاپیون سفید استفاده کنید .

 

از آنجا که بیشتر مراسم عروسی در کشور ما شب هنگام برگزار می شود و پوشیدن تاکسیدو چندان مرسوم نیست بهتر است به فکر انتخاب کت و شلواری خوش دوخت و مناسب اندام خود باشید .

تاکسیدو

قانون دوم – لباس شما باید هماهنگ با لباس عروس باشد.

به یاد داشته باشید که مراسم ازدواج شما اولین فرصت شما برای نمایش استایلتان به عنوان یک زوج است ، پس آن را به صورت یک تلاش مشترک انجام دهید .

لباس عروس و داماد

اگر لباس عروس یک لباس رسمی و کار شده است شما نباید کت و شلوار با مدل غیر رسمی بپوشید ، در این حالت یک کت و شلوار تیره رسمی مناسب ترین انتخاب شماست .

قانون سوم- شکل اندام شما تعیین کننده مدل کت و شلوار شماست .

رمز خوب دیده شدن ، لباس پوشیدن بر اساس تیپ بدنی شماست .

اگر بلندقد و خوش اندام هستید بیشتر تاکسیدوها و کت وشلوارها برای شما مناسب خواهند بود و مشکل چندانی در انتخاب طرح  و رنگ ندارید .

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

  • اگر لاغراندام هستید برای اینکه چهارشانه تر دیده شوید می توانید از کت چهار دکمه ( دبل برست ) استفاده کنید .
  • اگر درشت اندام هستید برای لاغرتر دیده شدن از کت راستا که در ناحیه کمر کمی جذب تر است استفاده کنید تا نیم رخ لاغرتری پیدا کنید . از کت و شلوارهای رنگ روشن استفاده نکنید چون رنگهای تیره شم را لاغرتر نشان می دهند .
  • اگر بلند قد نیستید برای بلندتر نشان دادن بدن و قد ، کت دو یا سه دکمه استفاده کنید که دکمه کمر آن زیر خط کمر قرار گرفته باشد ، در این حالت یقه ی کت V بزرگتری تشکیل می دهد و اندام شما را کشیده تر می کند .

در مطالب بعدی قوانین مهم دیگری را با شما در میان خواهیم گذاشت .

بازاربزازی به عنوان عامل پخش محصولات کارخانجات مطهری ، جامعه و کوکما با ارائه دست اول این محصولات با قیمت پایه بازار امکان تجربه خریدی امن و با اصالت را برای شما فراهم کرده تا با خیالی آسوده به انتخاب طرح و رنگ مورد علاقه خود از بین صدها طرح و رنگ پارچه های کت و شلواری فاستونی بازاربزازی بپردازید .

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید …

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]