بهترین پارچه کت و شلوار زنانه

بازاربزازی در بخش اول از سری مقالات بهترین پارچه کت و شلوار زنانه برخی از ویژگی‌های اساسی هنگام خرید پارچه کت و شلوار را به تفسیر مقایسه نمود. در ادامه دو مورد از مرغوب‌ترین و پر‌طرفدارترین پارچه‌های مناسب کت و شلوار زنانه را کامل معرفی نمود.

در بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم با ما همراه شوید تا با انواع دیگری از پارچه‌های موجود در بازار برای دوخت کت و شلوار آشنا شوید.

 

پارچه‌های کتان

یکی دیگر از انواع بهترین پارچه کت و شلوار زنانه، پارچه‌ی کتان است. پارچه کتان یکی دیگر از پارچه‌های پرمصرف برای دوخت کت و شلوار زنانه است و برای مدل‌های مردانه چندان کاربرد ندارد. کت‌های اسپورت و فانتزی که در استایل‌های بهاره و پاییزه به‌کار گرفته می‌شوند، معمولا از جنس کتان‌اند.

پارچه‌های کتان که نازک‌تر هستند مناسب کت‌های بهاره و آن دسته از پارچه‌های کتان که ضخامت بیشتر دارند برای دوخت کت‌های زمستانه استفاده می‌شوند. زود چروک شدن یکی از عیوب بزرگ  پارچه‌ی کتان است. به هر میزان که پارچه‌های کتان ضخیم‌تر باشند کمتر چروک می‌شوند و آب کمتری از آن‌ها عبور می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود لباس گرم‌تر بماند و زیر برف و باران زمستان کمتر خیس شود.

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم

 

پارچه‌های پنبه‌ای

پارچه‌های پنبه‌ای جزو پارچه‌های سبک و خنک بوده که برای روزهای گرم سال بسیار مناسب است. کت‌هایی که از جنس پارچه‌های پنبه‌ای‌اند، غیررسمی و آزاد دوخته می‌شوند. به دلیل اینکه در هوای گرم تابستان سبب خنک شدن بدن شود و امکان فعالیت را برای استفاده روزمره اشخاص فراهم کند.

یکی از عیوب این نوع پارچه زود چروک شدن آن است اما به‌علت خنک بودن استفاده مکرر در روزهای تابستانی را متداول می نماید.

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم

 

پارچه‌های کرپ

یکی دیگر از انواع بهترین پارچه کت و شلوار زنانه، پارچه‌ی کرپ است. در گذشته پارچه کرپ یک پارچه بسیار لوکس و سنتی ساخته شده از ابریشم بود؛ اما امروزه از هرنوع موادی در ترکیب ساخت آن استفاده می‌شود. پارچه‌های کرپ ضخامت بیشتری داشته و جزو پارچه‌های سنگین‌اند که مناسب فصول سرد سال‌اند.

این نوع پارچه به‌راحتی چروک نمی‌شود. پارچه‌های کرپ انواع مختلفی مثل کرپ پشمی، کرپ ابریشمی و پلی استری دارد که متناسب با نیاز خود می‌توانید از این پارچه‌ها در لباس خود استفاده کنید. کرپ مرویجت یکی از انواع مرغوب این نوع پارچه است که از لحاظ ایستایی و نشست روی اندام بسیار مناسب است. این مدل پارچه نزد طراحان و دوزندگان لباس برای دوخت انواع لباس‌های مجسلی و کت و مانتوهای مجلسی بسیار پرکاربرد است.

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم

 

پارچه‌های چرمی و جین

این پارچه‌ها به‌فراوانی در مدل‌های گوناگون برای استایل‌های اکثر روزهای سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های چرمی در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود‌اند و همان‌طور که می‌دانید چرم طبیعی کیفیت بسیار بالایی داشته و نسبت دیگر پارچه‌ها قیمت بیشتری نیز دارد.

در گذشته از پارچه‌های جین به‌علت داشتن دوام بالا و کیفیت مناسب برای دوخت انواع لباس‌های کار استفاده می‌شد. امروزه لباس‌های جین یکی از استایل‌های محبوب و پرطرفدار بین جوانان و نوجوانان پسر و دختر می‌باشد. چرا که کت جین زنانه به‌راحتی با انواع لباس‌ها سِت شده و استایلی اسپورت و شیک را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. کت‌هایی که با پارچه‌های جین دوخته می‌شوند به‌علت داشتن ضخامت بالا معمولا در فصل‌های بهار و پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه کدام است؟

رنگ کت و شلوار بانوان طبق نوع کاربری و محیطی که می‌خواهند استفاده کنند، متغیر می‌باشد. خانم‌ها اغلب برای کت شلوارهای رسمی و مجلسی خود سراغ رنگ مشکی و سرمه‌ای می‌روند.

امروزه طیف رنگ‌های شاد و روشن به‌همراه تزئینات مختلف و زیبا نیز مرسوم شده است. کت و شلوارهای سازمانی که در شرکت‌های مختلف و محل‌های اداری به‌عنوان لباس فرم استفاده می‌شوند اغلب در طیف رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای و آبی نفتی و مشکی می‌باشند. دلیل استفاده مرسوم از این رنگ‌ها در محیط‌های کار؛ ایجاد احساس آرامش، امنیت، راحتی و احترام برای بانوان می‌باشد.

کت و شلوارهایی مناسب فصل تابستان، میهمانی‌های روز و عصر یا جمع‌های دوستانه عموما رنگ‌های شاد و روشن و خنثی دارند. بنابراین اگر می‌خواهید از کت و شلوار به‌عنوان لباس خارج از منزل استفاده کنید متناسب با زمان و مکان دست شما برای انتخاب رنگ باز است.

رنگ‌های روشن قابلیت جذب گرمای کمتری دارند و مناسب فصول گرمی مثل تابستان‌اند، رنگ‌های تیره نیز به علت جذب گرمای بیشتر برای فصول سرد سال به‌کار گرفته می‌شوند.

 

بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم

کلام آخر

بازاربزازی در  مقاله‌ی بهترین پارچه کت و شلوار زنانه – بخش دوم شما را با خواص و موارد کاربرد پارچه‌های کرپ، چرمی، جین، پنبه‌ای و کتان آشنا نمود. همچنین رنگ‌های مناسب برای انتخاب کت و شلوار در مکان‌های عمومی را مقایسه نمود.

ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده‌ایم تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]