استایل لباس‌های پاییزی مردانه

در فصول سردی چون پاییز و زمستان لباس‌های گرم را به‌عنوان بالاپوش به لباس‌های خارج از منزل خود باید اضافه کنیم. برای انتخاب این لباس‌ها باید به دو ویژگی مهم گرمای مناسب و آزادی کافی توجه کرد. به‌همین خاطر خوب است پارچه‌هایی را که برای چنین لباس‌هایی انتخاب می‌کنیم دارای ویژگی‌هایی چون مرغوبیت، گرما، کیفیت بالا و سبکی باشند.

پارچه‌های فاستونی فلانل یکی از پارچه‌هایی است که به‌علت داشتن کیفیت بالا و سبک وزنی در مقایسه با دیگر رقبای خود انتخاب بسیار مناسبی برای دوخت لباس‌های پاییزه و زمستانه به‌شمار می‌رود. در ادامه با مقاله‌ی استایل لباس‌های پاییزی مردانه بازاربزازی همراه شوید تا با دیگر ویژگی‌های پارچه فاستونی فلانل و ویژگی‌های استایل پاییزی آشنا شوید.

 

مناسب‌ترین پارچه فصل پاییز

پارچه انتخابی شما برای فصل پاییز بایستی ضخیم‌تر از پارچه‌های معمول لباس‌های بهار و تابستان و ظریف‌تر از بافت و لباس‌های زمستانه باشد. توجه داشته باشید به‌علت بارش احتمالی باران در این فصل باید پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید غیرقابل نفوذ در برابر آب باشد.

یکی از پیشنهادهای بسیار خوب بازاربزازی برای دوخت کت و شلوار، مانتو، دامن پاییزه و … پارچه فاستونی فلانل می‌باشد. این پارچه‌ها از نخ فلانل تهیه شده‌اند که جنس خاص آن‌ها سبب مناسب بودن این پارچه‌ها برای فصل پاییز است و استایل زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پارچه‌های فلانل گرما و ضخامت پارچه‌های فوتر و امثال آن را ندارند اما به نسبت فاستونی‌های چهارفصل گرماژ بالاتر و گرمای بیشتری دارند. به‌علاوه ظرافت مورد نیاز برای پارچه‌های کت و شلوار را نیز دارا می‌باشند.جهت شست‌وشو پارچه‌های فاستونی فلانل باید از آب ولرم و شوینده‌های استاندارد به‌همراه مایع نرم کننده لباس استفاده کنید.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

استایل پاییزی شیک

پاییز فصل ریختن برگ‌های رنگارنگی است که طبیعت را به ضیافت رنگی و زیبایی دعوت می‌نماید. این فصل با داشتن رنگ‌های جذاب و گرم سبب تازه شدن روح شده و با باران خنک نیز حال و هوای زندگی را تغییر می‌دهد. با اضافه شدن بالا پوش‌های پاییزی به مجموعه لباس‌های اوت فیت، دست شما را برای انتخاب اکسسوری و استایل‌های متنوع پاییزی باز می‌کند.

به‌کار بردن شال گردن، شال لباس، جلیقه، کت تک، کاپشن، بارانی و ژیله در استایل‌های پاییزی بسیار مرسوم بوده و با سلیقه و گذراندن زمان اندکی می‌توانید ترکیب‌های متنوع و بسیار شیکی را خلق نمایید.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

کت تک در استایل پاییزی

یکی از بخش‌های بسیار جذاب در استایل‌های پاییزی و فصول سرد سال، انتخاب کت تک به‌عنوان بالاپوش می‌باشد. چرا که استفاده از کت تک‌های شیک در محیط‌های کاری، آموزشی و دانشگاهی، قرارهای کاری و دوستانه استایل بسیار زیبا و چشم نوازی را به‌وجود می‌آورد.

کت‌هایی با پالت‌های رنگی گرمی چون طیف‌های کرم و نارنجی و قهوه‌ای که متناسب با رنگ‌های فصل پاییزاند، بسیار مرسوم و معمول بوده و هارمونی طبیعی آن‌ها با فصل پاییز سبب می‌شود هیچ گاه از مد نیفتند و استایل خسته کننده نداشته باشند.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

یکی از معیارهای اصلی انتخاب کت شیک پارچه‌ای است که با آن دوخته شده است. پارچه‌های فاستونی چهارخانه یا فلانل یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای تهیه کت تک‌های پاییزه می‌باشند. سِت شدن کت چهارخانه با شلوار فاستونی ساده به‌همراه پیراهن مردانه و بلوز یقیه‌دار ترکیب بسیار زیبایی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد.

پارچه‌های فاستونی به‌علت داشتن تنوع بسیار بالای طرح‌های گوناگون چهارخانه‌های محو، درشت یا واضح کمک شایانی در ترکیب و استایل شما دارند.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

رنگ‌های جذاب پاییزی

مجموعه رنگ‌های لباس‌های پاییزی شما می‌تواند از یک طیف یا پالت رنگی باشد. به‌عنوان مثال طیف رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، نسکافه‌ای و آجری یا مجموعه رنگ‌های آبی روشن، خاکستری، سرمه‌ای یا آبی نفتی بسیار مناسب این فصل‌اند. همچنین استفاده از رنگ‌های مکملی همچون قرمز و سبز، آبی و نارنجی، زرد و بنفش نیز می‌تواند در خلق استایل‌های شاد و زیبای شما موثر واقع شود.

معروف‌ترین و پر مصرف‌ترین ترکیب مکمل در استایل‌های پاییزی، ترکیب سبز و قرمز یا همان ترکیب طبیعی هندوانه می‌باشد. به‌کارگیری رنگ‌های مکمل در استایل‌های مختلف نیازمند تمرین بصری و تجربه حرفه‌ای است. توصیه می‌کنیم برای داشتن استایل متفاوت از ترکیب‌های ساخته شده توسط طراحان حرفه‌ای در اینترنت استفاده کنید.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

اکسسوری‌های مناسب پاییز

از جمله اکسسوری‌های شیک و مرسوم در استایل‌های پاییزه به‌عنوان تکمیل کننده استایل می‌توان به‌مواردی چون شال لباس، شال گردن، دستمال جیب یا پوشت، جلیقه، ژیله، دست‌کش چرمی، کلاه و … اشاره کرد.

توجه داشته باشید که برای انتخاب این اکسسوری‌ها مثل شال یا … نیاز نیست کاملا هم‌رنگ کت و پیراهن شما باشد. فقط کافی است ترکیب انتخابی شما هارمونی کافی داشته باشد یا از همان طیف رنگی دیگر لباس‌هایتان پیروی کند.

 

استایل لباس های پاییزی مردانه

 

کلام آخر

بازاربزازی در مقاله‌ی استایل لباس‌های پاییزی مردانه خود مطالب مفیدی را در زمینه نوع استایل‌های پاییزی، رنگ‌های مرسوم این فصل، اکسسوری‌های پاییز و از همه مهم‌تر پارچه مناسب برای دوخت لباس‌های پاییزی در اختیارتان قرار داد.

ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده‌ایم تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]