مقدمه

به‌عنوان داماد در شب عروسی، همه نگاه‌ها به سمت شماست پس طبیعی است که دوست داشته باشید، بهترین جلوه‌ی خود را داشته باشید. آیا برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه بپوشید به کمک نیاز دارید؟ در مقاله راهنمای خرید کت و شلوار دامادی همراه بازاربزازی باشید تا نکات مهم خرید کت و شلوار دامادی را دریافت کنید. تا بهترین استایل خود را برای شبی بیابید که برای همیشه به شریک زندگی خود “بله” می‌گویید.

 

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

دانستن نکات کلیدی انتخاب لباس دامادی به شما کمک می‌کند با توجه به سلیقه، علاقه، تیپ اندام و نوع مراسم خود، مناسب‌ترین مدل و رنگ را انتخاب نمایید.

 

قانون اول- کت و شلوار شما باید رسمی و مناسب محل برگزاری جشن باشد.

 

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

اگر مراسم شما در فضای باز و روز برگزار می‌شود، می‌توانید از رنگ‌های روشن و مدل‌های غیر رسمی استفاده کنید. اما اگر در سالن یا هتل و هنگام شب برگزار می‌شود بهتر است از کت و شلوار تیره‌ی خوش‌دوخت یا تاکسیدو استفاده نمایید. اگر مایلید باز هم رسمی‌تر به نظر برسید از تاکسیدو مشکی همراه پیراهن و پاپیون سفید استفاده کنید.

 

از آنجا که بیشتر مراسم عروسی در کشور ما شب هنگام برگزار می‌شود و استفاده از تاکسیدو چندان مرسوم نیست بهتر است به فکر انتخاب کت و شلواری خوش‌دوخت و مناسب اندام خود باشید.

 

تاکسیدو

 

قانون دوم – لباس شما باید هماهنگ با لباس عروس باشد.

به یاد داشته باشید که مراسم ازدواج شما اولین فرصت شما برای نمایش استایلتان به عنوان یک زوج است، پس آن را به صورت یک تلاش مشترک انجام دهید.

 

لباس عروس و داماد

 

اگر لباس عروس یک لباس رسمی و کار شده است شما نباید کت و شلوار با مدل غیر رسمی بپوشید. در این حالت یک کت و شلوار تیره رسمی مناسب‌ترین انتخاب شماست.

 

قانون سوم- شکل اندام شما تعیین‌کننده مدل کت و شلوار شماست.

رمز خوب دیده شدن، لباس پوشیدن بر اساس تیپ بدنی شماست.

اگر بلندقد و خوش‌اندام هستید بیشتر تاکسیدوها و کت وشلوارها برای شما مناسب خواهند بود و مشکل چندانی در انتخاب طرح و رنگ ندارید.

 

 

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

 

  • اگر لاغراندام هستید برای اینکه چهارشانه‌تر به نظر برسید، می‌توانید از کت چهار دکمه (دبل برست) استفاده کنید.
  • اگر درشت اندام هستید برای لاغرتر دیده شدن از کت راستا که در ناحیه کمر کمی جذب‌تر است استفاده کنید تا نیم‌رخ لاغرتری پیدا کنید. از کت و شلوارهای رنگ روشن استفاده نکنید چون رنگ‌های تیره شم را لاغرتر نشان می‌دهند.
  • اگر بلند قد نیستید برای بلندتر شدگی بدن و قد، کت دو یا سه دکمه استفاده کنید که دکمه کمر آن زیر خط کمر قرار گرفته باشد. در این حالت یقه‌ی کت V بزرگ‌تری تشکیل می‌دهد و اندام شما را کشیده‌تر می‌کند.

 

در مطالب بعدی قوانین مهم دیگری را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بازاربزازی به‌عنوان عامل پخش محصولات کارخانجات مطهری، جامعه و کوکما با ارائه دست اول این محصولات با قیمت پایه بازار امکان تجربه خریدی امن و با اصالت را برای شما فراهم کرده تا با خیالی آسوده به انتخاب طرح و رنگ مورد علاقه خود از بین صدها طرح و رنگ پارچه‌های کت و شلواری فاستونی بازاربزازی بپردازید.

ما در بازاربزازی با ارائه‌ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی، پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده‌ایم تا با سرعت خریدی باکیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید. ار همراهی شما با نوشتار راهنمای خرید کت و شلوار دامادی متشکریم.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید 🙂

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]