اگر نمی دانید که چگونه می توان پارچه های فاستونی پشمی را از پارچه فاستونی پلی استر ویسکوز تشخیص داد، در ادامه این نوشتار همراه بازاربزازی شوید تا روشهایی کاربردی برای تشخیص نوع پارچه فاستونی بیاموزید .

1- سوزاندن قسمتی از پارچه اولین راه تشخیص

اگر با پارچه فاستونی آشنایی چندانی ندارید و نمی دانید که چگونه می توان پارچه های فاستونی پشمی را از پارچه فاستونی پلی استر ویسکوز تشخیص داد، یک راه بسیار ساده برای تشخیص این نوع پارچه ها وجود دارد و آن سوزاندن پارچه است.

اگر بوی ناشی از سوزاندن پارچه ی فاستونی مشابه کز دادن کله پاچه یا به عبارت ساده تر موی سوخته بود ، درصد بالایی از الیاف به کار رفته در پارچه ی فاستونی پشم است اما اگر بوی پلاستیک به مشام تان رسید پارچه ی فاستونی از جنس پلی استر ویسکوز است.

نکته مهم بعدی جمع شدن سریع الیاف مصنوعی هنگام سوختن یا مواجه شدن با دمای بالا است .

اگر قسمتی از یک پارچه پلی استر ویسکز را بسوزانید مشاهده می کنید که پارچه به سرعت می سوزد و جمع می شود در حالیکه الیاف پشم در مقابل حرارت بالا از خود مقاومت نشان می دهند و فاستونی های پشم ترویرا به همین دلیل آرام می سوزند و جمع نمی شوند .

تشخیص نوع پارچه فاستونی

مقاومت حرارتی فاستونی های پشم ترویرا ، نکته مهم در حفظ سلامت شما

مقاومت حرارتی الیاف پشم هنگام مواجهه با گرمای زیاد و آتش ، در محافظت پوست افراد بسیار موثر است در حالیکه پارچه های حاوی الیاف مصنوعی می توانند به سرعت آتش بگیرند و به پوست بچسبند و آسیبهای جبران ناپذیری بر جای گذارند .

توجه به این نکته خصوصا برای شرکتها هوایی بسیار مهم است . انتخاب پارچه ای که مقاومت بیشتری در برابر حرارت داشته باشد برای لباس پرسنل پرواز نکته امنیتی بسیار مهمی است که نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت .

مدیران شرکتهای هوایی یا صنایعی از این دست با انتخاب هوشمندانه پارچه لباس فرم پرسنل خود می توانند از سلامت افراد و جلوگیری از آسیب های سریع پوستی هنگام بروز سوانح جلوگیری کنند .

لمس کردن پارچه راه دیگر تشخیص جنس

 

2- لمس کردن پارچه دومین راه تشخیص

دومین راه تشخیص پارچه فاستونی پشم ترویرا لمس کردن آن است .

پارچه های فاستونی پشمی زیردست نرم و لطیفی دارند که هنگام لمس آنها کاملا قابل درک است . پارچه های فاستونی ترویرا ویسکوز یا پلی استر ویسکوز کمی زیر دست خشکی دارند و هنگام ساییده شدن صدای خش خش ضعیفی تولید می کنند .

افراد خبره تنها با لمس مختصر پارچه قادر به تشخیص این نکته هستند اما شاید حس آن برای افراد بی تجربه چندان ممکن نباشد و به این وسیله قادر به تشخیص جنس پارچه نگردند .

3- توجه به ترکیب درج شده در حاشیه پارچه ، راه سوم

راه دیگر تشخیص جنس پارچه فاستونی توجه شما به نوشته های حاشیه پارچه است .

در حاشیه پارچه های فاستونی پشم ترویرا از کلمات wool به معنای پشم و trevira به معنای ترویرا استفاده شده است . کامه بعدی نشاندهنده کارخنه تولید کننده این محصول است که می تواند مطهری یا جامعه باشد .

پارچه فاستونی مطهری

4- انتخاب فروشگاه معتبر ، بهترین راه تشخیص

مناسب ترین راه تشخیص حقیقتا همین راه آخر است . 

شما با انتخاب یک فروشگته و فروشنده معتبر می توانید با خیال راحت خرید کنید . تفاوتی نمی کند به دنبال فاستونی پشم ترویرا هستید یا ترویرا ویسکوز ، فروشنده اطلاعات و محصول درستی در اختیار شما خواهد گذاشت .

خرید از فروشگاههای معتبر امکان خرید اجناس تقلبی خارجی یا شیطنت برخی فروشندگان که پارچه های ترویرا ویسکوز را به جای فاستونی های پشمی به مشتریان می فروشند ( به دلیل شباهت ظاهری این فاستونی ها ) ، را می گیرد .

خرید از مرجعی معتبر خیال شما را از خریدی باکیفیت و مطمئن راحت می کند .

در آخر باید به این نکته اشاره کرد پارچه فاستونی تولید شده دارای درصد متفاوتی از پشم و یا پلی استر هستند و به خاطر داشته باشید که هیچ پارچه ی فاستونی به طور کامل از پشم و یا از پلی استر ساخته نشده است و چیزی که باعث می شود ظاهر و قیمت پارچه های فاستونی با هم متفاوت باشد همین درصد الیاف به کار رفته در آن ها است.

چرا بازار بزازی را برای خرید پارچه به شما معرفی می کنیم ؟

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت محصولات خود ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه ، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده به کارخانجات تولید کننده طرحهای خاص و منحصر به فرد سفارش خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و با ارائه قیمت پایه بازار در فروش متری و کلی به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، امکان خرید مطمئن ، سریع و اصیل تولیدکنندگان برتر فاستونی های ایرانی ر فراهم نموده است .

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.


https://bazarbazazi.com/
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید …

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]