680,000تومان

موجود

توضیحات

طرح این پارچه سوزنی و ترکیب تشکیل دهنده ی آن 45% پشم استرالیایی و 55% ترویرا است . این کالیته سفارش اختصاصی بازاربزازی به شرکت جامعه است . زیردست این پارچه فاستونی ظریف و مناسب چهارفصل است . رنگ شماره 34 رنگ طوسی آبی روشن این کالیته است . رنگهای این کالیته بسیار متنوعند به طوری که کمتر کالیته ای از پارچه های فاستونی دارای چنین طیف رنگی گسترده ای است .

برگشت پذیری عالی از چروک ، اتوپذیری بسیار خوب ،  دوام بالا ، تول نشدن در اثر سایش ، ایست عالی به هنگام دوخت در عین لطافت و همدمایی طبیعی در فصول مختلف از ویژگیهای مهم و گاه منحصر به فرد پارچه های فاستونی پشم ترویرا است .

الیاف پشم گوسفندان مرینوس استرالیایی به کار رفته در این پارچه ها از طول بلندتری نسبت به پشم دیگر گوسفندان برخوردارند و همین نکته هنگام ریسندگی نخ باعث ایجاد گره کمتر و در نتیجه تولید پارچه ی بادوام تر و با کیفیت تر می شود . از سوی دیگر خاصیت هم دمایی طبیعی الیاف پشم طبیعی در فصول مختلف ، این پارچه های فاستونی را به پارچه هایی چهار فصل بدل می کند . الیاف پشم در هوای گرم رطوبت عرق را روی پوست حبس نمی کنند و به اصطلاح به پوست اجازه ی نفس کشیدن می دهند و از طرف دیگر در هوای سرد با نگه داشتن مولکولهای هوا در بین تار و پود خود به مانند عایقی طبیعی گرمای بدن را حفظ می کنند و از این رو استفاده ی طولانی مدت و چهارفصل خود را میسر می کنند . علاوه بر این  الیاف پشم تنها با آویزان ماندن چروک خود را از دست می دهند و برگشت پذیری عالی از چروک را در کنار اتوپذیری خوب پارچه های فاستونی پشم ترویرا به مزیت مهم دیگر این پارچه ها بدل می کنند .

مراحل تکمیل و فینیش طولانی پارچه های فاستونی در کارخانجات جامعه باعث شده این پارچه ها دوام بالا در استفاده ی طولانی و مقاومت در برابر تول شدن به هنگام سایش داشته باشند که خصوصا در شلوار و دامن که هنگام نشست و برخاست بیشترین تماس را با محیط  پیرامون دارند بسیار مهم و دارای اهمیت است .

بیشترین استفاده ی پارچه های فاستونی پشم ترویرا در دوخت کت و شلوار مردانه و کت و دامن زنانه است و از آنجا که اغلب کت ها و دامن ها آسترمی شوند ایست عالی این پارچه ها درعین زیر دست لطیف آنها ، مزیت دیگر این پارچه ها است .

این پارچه قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی است . بهتر است برای شستشو از مایع لباسشویی یا پودرهای استاندارد و آب 30 یا 40 درجه سانتیگراد استفاده نمایید . کتها به علت داشتن آستر بهتر است خشکشویی شوند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 34 کالیته 60216 پارچه فاستونی جامعه
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران