افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند؟

امروزه قد بلند جزو یکی از فاکتورهای زیبایی محسوب می‌شود. اکثر خانم‌ها و آقایان قد کوتاه به دنبال لباس‌هایی هستند که با پوشیدن آن‌ها قدشان بلندتر و کشیده‌تر دیده شود. درعین حال افراد قد بلند نیز گاهی اوقات چالش‌های خاصی برای پوشیدن لباس دارند تا اندام آن‌ها بیش از اندازه کشیده و بلند نشان داده نشود. به‌علاوه افراد قد بلند چاق یا بسیار لاغر نیز چالش‌های زیاد و مخصوص به خود را دارند و گاها در انتخاب لباس دچار مشکل می‌شوند.در ادامه با مقاله‌ی افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند در بازاربزازی همراه شوید تا شلوارهای مناسب برای خانم‌ها و آقایان قد بلند به همراه نکات بسیار مهم و کاربردی در انتخاب شلواری مناسب را به شما معرفی کنیم.

 

انتخاب شلوار

انتخاب شلوار مناسب برای خانم‌های قد بلند نسبت به آقایان دردسر کمتری داشته چرا که شلوارهای زیادی برای این دسته در بازار موجود می‌باشد. یکی از مدل‌های پرکاربرد و ترندی که مناسب خانم‌های قد بلند است، شلوارهای بگ و دمپا گشاد می‌باشد. به کمک این شلوارها بانوان قد بلند می‌توانند استایل منحصربه‌فرد و بسیار شیکی را برای خود خلق کنند.

آقایان قد بلند عموما دو دسته‌اند که یا پاهای کشیده‌تری دارند و یا بالاتنه بلندتری نسبت به پاهایشان دارند. بنابراین آقایان با شناخت اندام خود می‌توانند با رعایت چند نکته شلوار متناسب خود را پیدا کنند و هماهنگی را بین اندام‌های خود ایجاد کنند.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

 

نکات کاربردی در انتخاب شلوار

ابتدا باید گفت که خانم‌های قد بلند حواس خود را در انتخاب شلوارهای کوتاه جمع کنند. در برخی موارد شلوارهای قد کوتاه در بدن خانم‌ها این‌طور به نظر می‌رسد که شلوار در پای آن‌ها کوچک شده و نتوانسته‌اند سایز مناسب خود را بیابند. به‌علاوه شلوارهایی که دارای جیب هستند و دوخت حجیمی دارند برای بانوان لاغر و قد بلند بسیار مناسب بوده و در کنار ایجاد استایل جذاب سبب می‌شود تا پاهای آن‌ها نیز توپر‌تر نشان داده شود.

شایان ذکر است که افراد قد بلند باید فاق شلواری را که کوتاه‌تر است انتخاب کنند چراکه فاق بلند قد آن‌ها را بیش از اندازه بلند می‌کند. همچنین شلوار جین جذب بانوان قد بلند را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهد اما خانم‌هایی که خیلی لاغر‌اند بهتر است شلوارهای بگ یا دمپا گشاد یا راسته استفاده کنند.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

 

شلوارهایی که از جنس پارچه‌های ضخیم‌اند مثل کتان یا بافت انتخاب بسیار مناسبی برای افراد قد بلند محسوب می‌شوند. آقایانی که قد بلند با پاهای لاغر دارند می‌توانند شلوارهایی مثل راسته و گشاد که هم‌اکنون نیز بسیار ترند هستند را انتخاب کنند.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

نکته برای بانوان

نکته قابل توجه برای بانوان این است که از انتخاب شلوارهای بسیار تنگ و کوتاه اجتناب کنند چرا که این استایل‌ها فرم بدن شما را زیبا نشان نمی‌دهد. دلیل آن هم این است که زمانی که پاهای شما خیلی لاغر یا چاق باشد به هنگام استفاده از این شلوارها توجه افراد را به آن سمت جذب کرده و سایر اجزای استایل شما را ناهماهنگ نشان می‌دهد.

 

استایل مام استایل یا مام فیت

شلوارهای مام استایل و مام فیت تقریبا استایلی شبیه به‌هم داشته و تفاوت‌های اندکی دارند. تفاوت آن‌ها در فاق می‌باشد بدین صورت که شلوارهای مام فیت فاق بلندتری نسبت به مام استایل دارد و کمی تنگ‌تر نیز می‌باشد. شلوارهای مام استایل سبب زیباتر شدن خانم‌های بلند قد می‌شود. پاهای افراد لاغر و قد بلند نیز به کمک این استایل پر تر نشان داده می‌شود.

محدودیت انتخاب کفش برای بانوان بلند قد با این استایل وجود نداشته و بهترین کفشی که می‌توانند با آن استایل کنند، کتانی می‌باشد. شایان ذکر است که اگر قد نسبتا کوتاهی دارید و یا چاق هستید اصلا از این مدل شلوارها استفاده نکنید؛ چرا که سبب کوتاه‌تر دیده شدن شما می‌شود.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

 

شلوارهای مام فیت، فاق بلندتری از مام استایل دارند. بدین ترتیب که با این ویژگی سبب می‌شود تا پاها و فرم بدن شما را زیباتر نشان دهد و اکثرا مناسب افراد قد بلند می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های شلوارهای مام فیت، کشی بودن قسمت کمر شلوار است. ترکیب فاق بلند با کشی بودن قسمت کمر باعث خوش‌فرم و لاغر دیده شدن می‌شود. افراد چاق قدبلند می‌توانند از این ترکیب استفاده کنند.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

شلوار کارگو

شلورهای کارگو امروزه بسیار ترند و پرطرفدار شده‌اند. شلوار کارگو یک انتخاب بسیار مناسب برای افراد قد بلند محسوب می‌شود. شلوارهای کارگو انواع مختلفی مثل بلند، کوتاه با جیب‌های مختلف و جنس‌های متنوع در بازار موجود است. شلوار کارگو باعث می‌شود پاهای شما کمی حجیم‌تر دیده شوند. هماهنگی بسیار خوبی در بین اندام‌های شما ایجاد خواهد شد.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

 

مناسب‌ترین شلوار برای آقایان قد بلند

انتخاب شلوار برای آقایان قد بلند نسبت به بانوان چالش بزرگ‌تری است؛ چرا که آقایان معمولا پاهای بلند‌تری نسبت به دیگر اندام خود دارند. این موضوع سبب می‌شود که شلوارهای دم پا گشاد مناسب آن‌ها نباشد. اگر فردی هستید که بالاتنه بلندتری نسبت به پاهایتان دارید؛ بهترین گزینه برای شما شلوارهای فاق بلند است. همچنین شلوارهای جین ذغالی و آبی تیره نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایل کردن این دسته از آقایان است.

در مقابل اگر فردی هستید که بالاتنه کوتاه‌تری نسبت به پاهایتان دارید شلوارهای فاق کوتاه توصیه می‌گردد، تا هماهنگی را بین اعضای بدن و صورت ایجاد کند. فاق این شلوارهای باید به گونه‌ای باشد که نه خیلی کوتاه باشد و نه بسیار بلند که قد شما را بلند‌تر نشان دهد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایل کردن این دسته از افراد استفاده از شلوار با رنگ‌های تیره به همراه پیراهن‌های روشن است.

 

افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند ؟

 

کلام آخر

بازاربزازی در  مقاله‌ی “افراد قد بلند چه شلوارهایی بپوشند؟” سعی کرد بهترین گزینه‌های انتخاب شلوار را برای بانوان و آقایان قد بلند بررسی نماید. همچنین چند مورد از استایل‌هایی پرطرفدار و ترند را معرفی نمود و سعی کرد ذهنیت خوبی را به هنگام خرید شلوار برای شما ایجاد کند.

ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]