لباس‌های گرم در پاییز و زمستان به عنوان بالاپوش خارج از منزل به مجموعه لباس‌های ما اضافه می شوند. انتخاب لباسهایی که گرمای مناسب و آزادی کافی داشته باشند برای داشتن حس راحتی بسیار مهم هستند. بهتر است لباسهایی انتخاب کنیم که پارچه مرغوب، گرم، باکیفیت و حتی الامکان سبک داشته باشند. فاستونی های فلانل به دلیل داشتن کیفیت بالا و سبک وزنی در مقایسه با دیگر رقبای خود انتخابی جذاب و هوشمندانه برای استایل پاییزه شما هستند. در ادامه نوشتار فاستونی فلانل پیشنهاد پائیزه همراه بازاربزازی باشید.

چه پارچه ای مناسب پاییز است؟

بهتر است برای لباس پاییزه از پارچه ای ضخیم تر از پارچه های معمول و چهارفصل استفاده نمایید، پارچه ای ضخیم تر از پارچه های بهاره و ظریف تر از پارچه های زمستانه و بافت. لباس پاییزه باید ظریف تر از لباس زمستانه و ترجیحا غیرقابل نفوذ در برابر آب باشد چرا که سرمای پاییز ملایم تر و بارش باران بیشتر است.

یکی از انتخاب های خوب شما برای کت، شلوار، مانتو و دامن پاییزه پارچه فاستونی فلانل است. پارچه های فاستونی تهیه شده از نخ فلانل به خاطر جنس خاص نخهای فلانل مناسب فصل پاییز هستند و استایل زیبایی به شما هدیه می دهند. به گرمی و ضخامت پارچه های فوتر و امثال آن نیستند اما نسبت به فاستونی های چهارفصل گرماژ بالاتر و گرمای بیشتری دارند، در عین حال که همچنان ظرافت مورد نیاز پارچه های کت و شلوار را دارا می باشند.

برای شستشوی فاستونی های فلانل از آب ولرم و شوینده های استاندارد به همراه مایع نرم کننده لباس بهره ببرید.

استایل پاییزه

پاییز فصل برگ ریز رنگ رنگ ، فصلی که در آن طبیعت ما را به ضیافتی از رنگ و زیبایی دعوت می کند؛ ضیافتی که رنگ های جذابش روحمان را تازه می کند و باران خنکش حال و هوای زندگیمان را.

اضافه شدن بالاپوشهای پاییزه به مجموعه لباس‌های اوت فیت شما دست شما را در ست کردن استایلهای متنوع پاییزی بسیار باز می کند. استفاده از شال گردن، شال لباس، جلیقه، کت تک، کاپشن، بارانی و ژیله در استایلهای پاییزه بسیار مرسوم و معمول هستند و به کار بردن کمی وقت و سلیقه آگاهانه به شما اجازه می دهد ترکیبهای متنوعی با آنچه در اختیار دارید به وجود آورید.

کت تک

استفاده از کت تک به عنوان بالاپوش پاییزه بسیار جذاب است. استفاده از کت تک در محیطهای کاری و آموزشی و قرارهای کاری و دوستانه بسیار زیبا و چشم نواز است. استفاده از پالتهای رنگی گرم مانند طیف های کرم و نارنجی و قهوه ای که هماهنگی بالایی با رنگهای طبیعت پاییزی هستند بسیار مرسومند و هارمونی طبیعی آنها باعث می شود هیچ وقت از مد افتاده و خسته کننده نشوند.

از پارچه های فاستونی چهارخانه یا فاستونی فلانل می توانید برای کت تک خود استفاده کنید. ست کت چهارخانه و شلوار فاستونی ساده همراه پیراهن مردانه یا بلوز یقه دار یا یقه اسکی بسیار زیباست. تنوع بالای طرحهای چهارخانه پارچه های فاستونی کمک بسیار خوبی برای این استایل شماست. می توانید طرح چهارخانه محو یا درشت و واضح انتخاب کنید و لذت ببرید، همه چیز تنها به علاقه شما بستگی دارد.

اکسسوری های پاییزه

شال لباس، شال گردن، پوشت(دستمال جیب)، جلیقه، ژیله، دستکش چرمی و بسته به علاقه شما کلاه، می تواند به عنوان تزئین کننده و تکمیل کننده استایل همراه شما شود. لازم نیست رنگ شال شما کاملا همرنگ کت یا پیراهن شما باشه کافی است هارمونی داشته باشد یعنی یا از همان طیف رنگ باشد یا از دسته رنگهای مکمل ست شما.

از چه رنگهایی استفاده کنیم؟

مجموعه رنگی لباس شما می تواند از یک طیف یا پالت رنگی باشد به عنوان مثال می تواند شامل رنگهای نسکافه ای، کرم، قهوه ای و آجری باشد یا مجموعه آبی روشن، خاکستری، سرمه ای و آبی نفتی باشد. همینطور می توانید از رنگهای مکمل استفاده کنید. رنگهای قرمز و سبز، آبی و نارنجی، و زرد و بنفش در چرخه رنگها مکمل هم هستند. معروف ترین ترکیب مکمل همان ترکیب سبز و قرمز یا ترکیب طبیعی رنگهای هندوانه است. استفاده از رنگهای مکمل نیاز به تمرین بصری و تجربه حرفه ای دارد و بهتر است در این زمینه از ترکیبهای که توسط طراحان حرفه ای انجام شده است استفاده کنید.

 کلام آخر

بازاربزازی به عنوان پخش کننده اصلی و دست اول محصولات تولید کنندگان برتر داخلی، مطهری، جامعه و کوکما، در کنار ارائه قیمت پایه بازار و ضمانت اصالت و کیفیت محصولات خود، با داشتن کالکشن متنوع و طرحهای اختصاصی مجموعه ای خاص از بهترین پارچه های فاستونی ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با خیال آسوده انتخاب کنند.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

برای خرید عمده با شماره های ۰۲۱۵۵۶۱۱۵۷۸ و ۰۹۹۰۱۷۸۳۲۶۰ تماس حاصل فرمایید.

www.bazarbazazi.com

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

هنراه شماییم

بازاربزازی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]