کاخانه مطهری یکی از کارخانه های شاخص در بخش نساجی

شرکت مطهری در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار و با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در قزوین احداث شده است . این شرکت دارای قسمتهای مختلف ریسندگی ، بافندگی و مراحل تکمیل است . پارچه های فاستونی تولید این کارخانه دارای دو استاندارد جهانی هستند و امروز کارخانه مطهری به عنوان یکی از کارخانه های شاخص در بخش نساجی بخش مهمی از نیاز داخل کشور به فاستونی را تامین می کند .

 این شرکت با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و پانصد هزار متر انواع پارچه فاستونی به رقابت با برندهای معتبر اروپایی پرداخته است .

کارخانجات مطهری داراى قسمتهاى مختلف ريسندگى ، بافندگى ، رنگرزى و تكميل هستند. برگشت پذيرى پارچه از چروك و ثبات رنگ و نگهدارى اتو از ديگر ويژگيهاى كيفى پارچه هاى توليدى در كارخانه مطهرى است .

به منظور افزايش بهره ورى و حفظ رقابت در بازار ، تجهيزات قديمى اين كارخانه نوسازى و بازسازى شد و امروز به عنوان يكى از كارخانه هاى شاخص در بخش نساجى بخش مهمى از نياز داخل كشور به فاستونى را تامين مى كند . در شرايطى كه باعث شده بسيارى از واحدهاى توليد پوشاك كشور تعطيل شوند و يا با ظرفيت محدودى از توان خود فعاليت كنند ، هواى توليد در شركت مطهرى جور ديگرى ست . تحريم قاچاق و ديگر فشارها روى اين واحد تاثيرى نداشته بطوريكه با صد در صد ظرفيت كار مى كند و زمينه اشتغال مستقيم ٧٠٠ نفر را فراهم كرده است.

برای مشاهده ی کالیته های زیبای این کارخانه،اینجا کلیک کنید

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی 

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده به کارخانجات تولید کننده طرحهای خاص و منحصر به فردی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با ارائه قیمت عمده پایه بازار به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، امکان خرید عمده را نیز فراهم نموده است.
https://bazarbazazi.ir
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.
خاص و شیک پوش باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]