فاستونی نوعی پارچه ظریف و خوش ایست است که اغلب عرض ١۵٠ سانتیمتر دارد و وزن هر متر آن بین ٣۵٠ تا ۴۵٠ گرم است،بیشتر از ترکیب پشم مرغوب گوسفند و ترویرا بافته می شود؛پارچه ای ظریف، خوش اتو و خوش دوخت است که بیشتر برای دوخت کت و شلوار مردانه در دنیا معروف است.در این گفتار بر آنیم شما را با کاربردهای فاستونی در لباس بانوان آشنا نماییم.

کاربردهای پارچه فاستونی در لباس بانوان چیست؟

١_مانتوشلوار اداری

یکی از پرمصرف ترین و معمول ترین موارد مصرف بانوان از پارچه های فاستونی در تهیه ی مانتو خصوصا مانتو شلوارهای اداری است.

بسیاری از شرکت‌ها، سازمانها و بانک‌ها که لباس متحدالشکل برای پرسنل خانم و آقا ی خود تهیه می کنند از مشتریان دائم پارچه های فاستونی هستند.

دوام و کیفیت پارچه های فاستونی، خاصیت هم دمایی طبیعی الیاف پشم در کنار ثبات رنگ بالا و اتوپذیری بسیار خوب پارچه های فاستونی از مهم ترین دلایل شرکت‌ها در انتخاب پارچه های فاستونی هنگام سفارش لباس کارمندان است.

لباس فرم کادر یک شرکت یا سازمان باید در ساعات حضور در محل کار و جلسات اداری آراسته و مرتب باشد، از آنجا که پارچه فاستونی خوش دوخت و خوش ایست هستند اصل برازندگی و آراستگی لباس تهیه شده از خود را به بهترین شکل برآورده می کنند و از آنجا که خوش اتو هستند و برگشت پذیری عالی از چروک دارند پس از حضور افراد در جلسات کاری طولانی که شخص مدت زمان زیادی را در حالت نشسته یا پشت کامپیوتر گذرانده است، زیبایی خود را از دست نمی دهند.

کاربردهای پارچه فاستونی در لباس بانوان

٢_کت و شلوار زنانه

 انواع کت و دامن و کت و شلوار زنانه  نیز از پارچه های فاستونی قابل تهیه هستند، خصوصا مدلهای اور سایز که امروزه بسیار مرسوم شده اند و برای استفاده روزمره یا محل کار بسیار راحت و آزاد هستند.

یکی از طرحهایی که برای مدل‌های اور سایز بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است، طرحهای چهارخانه پارچه های فاستونی است. طرحهای چهارخانه خصوصا در کتهای زنانه بسیار جذاب و دوست داشتنی می شوند.

کاربردهای پارچه فاستونی در لباس بانوان

٣_کت و دامن زنانه

کت و دامن های زنانه مدلها و موارد مصرف متنوع و متفاوتی دارند. کت و دامن هم به شکل مجلسی آن طراحی و دوخته می شود هم به شکل رسمی و هم در مدلهای فانتزی و غیر رسمی، علاقه و نوع مصرف شماست که مدل آن را تعیین می کند.

برای دوخت یک کت و شلوار رسمی پارچه های توسط خیاط انتخاب یا پیشنهاد می شود که ایست خوبی داشته باشد چرا که یک مدل رسمی باید تن خور زیبایی داشته باشد و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد دوخته شود. پارچه های فاستونی با داشتن ایست خوب برآورده این مهم هستند و انتخاب بسیار خوبی برای کت و دامنه‌ای رسمی بانوان هستند.

پارچه فاستونی در لباس بانوان

بانوان بیشتر علاقمندند از شلوارهای استفاده کنند که مانند شلوارهای رسمی آقایان نیاز به استفاده از کمربند نداشته باشد، گرچه بستن کمربند خود از استایلهای جذاب شلوارهای بانوان است و مدلها و طرفداران خاص خود را دارد، به همین دلیل از پارچه هایی که خاصیت کشسان دارند ( به اصطلاح پارچه های کشی) در تولید و دوخت این سبک شلوارهای زنانه استفاده می شود. خاصیت کشسان پارچه باعث می شود شلوار در ناحیه کمر جذب تن قرار بگیرد و نیاز به کمربند نداشته باشد.

فاستونی های لاکرادار یا کشی بازاربزازی با کیفیت بالای بافت و حفظ رنگ خود بسیار مورد استقبال تولیدکنندگان این سبک شلوارهای زنانه هستند.

اگر علاقمند به پوشیدن کت و شلوار، کت و دامن یا شلوار جذب و اندامی هستید پیشنهاد می کنیم حتما پارچه های فاستونی کشی ما را امتحان کنید. این پارچه ها در دو نوع یک بر کش (پارچه در طول خاصیت کشسان دارد) و دوبر کش یا بِزاَیاغ (پارچه هم در طول و هم در عرض خاصیت کشسان دارد) در سایت بازاربزازی به شما ارائه شده اند.

کاربرد های پارچه فاستونی برای بانوان

کلام آخر

سفارش فاستونی های لاکرادار (کشی) توسط بازاربزازی امکانی نو و دلخواه در اختیار بانوان قرار داده تا بتوانند طیف گسترده تری از مدلهای مرسوم شلوار و مانتو و کت و دامن یا کت و شلوار را تهیه نمایند.

فاستونی های دوبرکش ما بهترین انتخاب برای شما در دوخت انواع مانتو و شلوار زنانه خصوصا مانتوهای پاییزه است. این پارچه های فاستونی علاوه بر داشتن کیفیت بالا، ثبات رنگ، اتوپذیری خوب و ایست زیبا به هنگام دوخت با داشتن خاصیت کشسانی هم دست شما را در انتخاب مدل بازتر می گذارند هم به هنگام استفاده راحت تر هستند.

آیا از پارچه های بی کیفیت و مرسوم بازار که زود پرز می دهند، ثبات رنگ ندارند یا زود چروک می شوندو اتوپذیری خوبی ندارند خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم حتما فاستونی های لاکرادار ما را امتحان کنید.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

شیک پوش باشید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]