با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان و گرمتر شدن هوا تمایل افراد به پوشیدن کت و شلوار کاهش می یابد. اما در این میان افرادی هستند  که برای حضور در قرارها و ملاقات های دوستانه  و کاری باید کت و شلوار بپوشند. پوشیدن کت وشلوار  در فصل بهار و تابستان اصولی دارد که با رعایت آنها هم استایل شیک و رسمی خود را حفظ کرده اید هم از گرما در امان مانده اید .بازار بزازی در این نوشتار به بررسی اصول و نکات لازم در هنگام پوشیدن کت و شلوار در فصل بهار و تابستان می پردازد.

در فصل بهار و تابستان به دلیل بالا رفتن دمای هوا بهتر است از پوشیدن کت و شلوارهایی با رنگ تیره خودداری نمایید. زیرا از نظر علمی رنگ های تیره نور و گرمای خورشید را بیشتر جذب می کنند به همین دلیل باعث می شوند گرمای محیط را بیشتر احساس کنید. از این رو پوشیدن کت و شلوارهای با رنگ روشن در فصل گرما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در ادامه به بررسی چند ست کت و شلوار بهاری و تابستانی رایج می پردازیم.

 

کت و شلوار با رنگ طوسی روشن

 

پوشیدن کت  و شلوار طوسی روشن انتخاب مناسبی برای فصل بهار و تابستان می باشد. معمولا کت و شلوار طوسی روشن را می توان با پیراهن سفید، آبی آسمانی، صورتی بسیار روشن و…. ست کرد.

 

کت و شلوار با رنگ کرم

 

کت و شلوارهای با رنگ روشن مانند کرم ، گرمای نور خورشید را به میزان بسیار کمی جذب می کنند ، از این رو می توان از آن ها در روزهای گرمتر سال استفاده نمود. 

 

کت و شلوار سفید

 

توصیه می شود کت و شلوار سفید رنگ را در محیط هایی جز مراسم ازدواج اقوام خود بپوشید تا شما را با داماد اشتباه نگیرند . برای آن که استایل خود را از یکنواختی خارج کنید بهتر است از پیراهن های رنگی استفاده کنید.از آنجا که رنگ سفید یک رنگ خنثی است با هر رنگی ست می شود اما در تابستان بیشتر مرسوم است که از پیراهنهای روشن همراه کت و شلوار سفید رنگ استفاده نمایند .

 

کت و شلوار با رنگ آبی روشن 

 

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای فصل تابستان و بهار پوشیدن کت و شلوار به رنگ آبی روشن است. کت و شلوار آبی روشن را می توان با پیراهن سفید، آبی پررنگ، سرمه ای و رنگ هایی از این قبیل ست نمود.

 

کت و شلوار سبز روشن

 

کت و شلوار سبز روشن یکی از رنگ هایی است که استایل خاص و جذابی را برای افراد ایجاد می کند. کت و شلوار سبز را می توان با پیراهن کرم، قهوه ای، سفید و مشکی ست کرد .

جنس کت و شلوار برای فصل گرما

در فصل بهار و تابستان برای آن که گرمای محیط را کمتر احساس کنیم بهتر است از پارچه هایی استفاده کنیم که قدرت تنفس بالایی دارند. منظور از قدرت تنفس میزان انتقال رطوبت و دما می باشد. پارچه های نخی، پنبه ای و پشمی قدرت تنفس بالایی دارند و از این رو از تعرق زیاد بدن جلوگیری می کنند و مانع بوی نامطبوع بدن در اثر تعرق می شوند.

پارچه فاستونی پشم ترویرا بهترین انتخاب برای بهار و تابستان

پارچه های فاستونی با بهره بردن از الیاف طبیعی پشم در ترکیب خود به پوست شما امکان تنفس و تبادل دمای طبیعی با محیط می دهند . این پارچه ها ظریف و خوش ایست هستند و در کنار خنکی طبیعی که برای پوست فراهم می کنند ، کت و شلوارهایی بسیار زیبا و خوش ایست به شما هدیه می دهند که از مهم ترین نقاط قوت این پارچه های فاستونی است . این پارچه ها توسط دو شرکت خوشنام ایرانی مطهری و جامعه تولید می شوند که آشنای اهل فن هستند .

کلام آخر

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت محصولات خود این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه ، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده به تولید کنندگان برتر پارچه فاستونی در ایران طرحهای خاص و منحصر به فرد سفارشی خود را در اختیار مشتریان مشکل پسند خود قرار می دهد و با ارائه قیمت عمده پایه بازار به تولیدکنندگان و مغازه داران امکان خرید عمده را نیز فراهم نموده است.

https://bazarbazazi.com
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات شما است.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

بازاربزازی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]