شرکت مطهری از بهترین تولیدکنندگان انواع پارچه ی فاستونی در ایران است. بسیاری از افراد تنها برند این شرکت را معنای کیفیت پارچه ی فاستونی می دانند. کارخانه ی مطهری جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعت نساجی کشور است. این شرکت با انجام مراحل مختلف و متنوع تکمیل و کنترل کیفیت حین مراحل ریسندگی و بافندگی پارچه مطهری اصل، محصولی به بازار عرضه می دارد که دارای خصوصیات کیفی مهم و قابل توجهی ست.در ادامه مقاله پارچه مطهری اصل با بازاربزازی همراه شوید.

پارچه های فاستونی مطهری اصل چه خصوصیاتی دارند؟

پارچه های فاستونی مطهری از الیاف بهترین نوع پشم تایید شده در دنیا، پشم گوسفندان نژاد مرینوس استرالیایی و الیاف ترویرا مرغوب تولید می شوند. پشم نژاد مرینوس نسبت به دیگر نژادهای گوسفندان دارای طول بلند تری است و به همین دلیل گره کمتری در نخ ریسیده شده ایجاد نموده و کیفیت بالاتری به نخ می دهد. ترکیب استاندارد ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد ترویرا، ترکیب تشکیل دهنده ی پرطرفدار پارچه های فاستونی است. به سفارش مشتری یا خواست بازار ترکیبهای ۲۰ درصد پشم، ۸۰ درصد ترویرا یا ۱۰ درصد پشم، ۹۰ درصد ترویرا هم تولید می شوند اما ترکیب ۴۵ درصد پشم مرغوب ترین ترکیب خواست بازار است.

پارچه های شبه فاستونی ترویرا ویسکوز هم با ترکیب ۳۵ درصد ویسکوز یا پشم مصنوعی و ۶۵ درصد ترویرا تولید می شوند که از نظر ظاهری تفاوتی با پارچه های پشم ترویرا ندارند اما هنگام لمس پارچه لطافت کمتری زیردست می دهند و راحتی دمایی پشم طبیعی را ندارند اما استهلاک کمتر و قیمت پایین تری نسبت به پارچه های پشم ترویرا دارند.

هم دمایی طبیعی الیاف پشم، خصیصه ای منحصر به فرد

 الیاف پشم به شکل طبیعی هوا را در منافذ خود نگه می دارند و عایقی طبیعی برای پوست ایجاد می کنند، با این کار در تابستان عرق روی پوست بدن حبس نمی شود و در زمستان گرمای بدن به واسطه ی این لایه ی عایق هوایی نزدیک پوست می ماند. این خاصیت طبیعی الیاف پشم برعکس الیاف مصنوعی بی کیفیت حس راحتی خوشایندی در بدن به وجود می آورد و پارچه ای به اصطلاح چهارفصل تولید می کند.

پارچه مطهری اصل

لطافت و ایستایی عالی پارچه های مطهری

ترکیب استاندارد ۴۵/۵۵ فاستونی های پشم ترویرا مطهری از نخهای ظریف فاستونی بافته می شوند و پس از طی مراحل تکمیل و فینیش به پارچه هایی لطیف با حدود گرماژ ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم تبدیل می شوند که پارچه هایی لطیف و سبک هستند اما در عین حال به هنگام دوخت خوش فرم و خوش ایست هستند.

پارچه ی استاندارد کت و شلوار های مردانه در تمام دنیا پارچه های فاستونی هستند چرا که در عین ظرافت خوش ایست هستند. این پارچه ها در عین حال برای دوخت انواع کت و دامن و مانتو زنانه هم مورد استفاده قرار می گیرند.

برگشت پذیری عالی از چروک و تول نشدن

الیاف طبیعی پشم تنها با آویزان ماندن از چروک برمی گردند و اتوپذیری بالایی  دارند. به همین دلیل پارچه های فاستونی در جلسات و میهمانی های طولانی چروک نمی شوند و لباس شما را از فرم خارج نمی‌کنند.

نکته ی بسیار مهم پایانی تول نشدن پارچه های فاستونی این کارخانه است. غیر از استفاده از مواد اولیه ی مرغوب مراحل تکمیل متنوع و طولانی و بارها انجام کنترل کیفی پارچه باعث شده تولیدات این کارخانه‌ باکیفیت بالا در اثر سایش تول نشوند و کیفیت خود را حفظ نمایند.

پارچه مطهری اصل

چگونه پارچه فاستونی مطهری اصل را تشخیص دهیم؟

نام مطهری و ترکیب پارچه در لبه ی پارچه با حروف انگلیسی بافته می شود  که نشانه ی تولید محصول در کارخانجات مطهری است. افراد متخصص و با تجربه با لمس پارچه جنس آن و مواد تشکیل دهنده ی آن را تشخیص می دهند از آن گذشته اگر تکه کوچکی از پارچه را با کبریت بسوزانید اگر بوی موی سوخته بدهد پارچه فاستونی پشم ترویرا است و اگر جمع شود و بوی پلاستیک سوخته بدهد پلی استر ویسکوز است. البته برای افراد عادی وغیر متخصص تنها راه اطمینان از اصل بودن پارچه ی مورد نظر خرید از عرضه کنندگان دست اول و معتبر محصولات مطهری است. بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده و عرضه کننده ی مستقیم محصولات کارخانجات مطهری ضمانت اصالت و قیمت محصولات خود را عهده دار است.

کلام آخر

تولید فاستونی در ایران قدمتی صد ساله دارد و تولیدکنندگان به نام و خوش فکری در آسمان صنعت ریسندگی و بافندگی ایران درخشیده انده که مایه ی مباهات هر ایرانی هستند.

لازم به ذکر است که تولیدکنندگان مطرح دیگری نیز در عرصه ی تولید پارچه فاستونی مرغوب مشغول فعالیت و رقابت با برند مطهری هستند. از این میان مهم ترین رقیب مطهری کارخانجات ریسندگی و بافندگی جامعه است که با تولید محصولات بسیار مرغوب دست خریدار را در خریدی متنوع باز می گذارند.

شرایط اقتصادی کنونی ما را ملزم به داشتن تدبیر و مدیریت مالی زندگی می کند. انجام خرید باکیفیت و به قیمت یکی از مهم ترین نکاتی است که رعایت آنها، مدیریت مالی زندگی را برای ما ممکن می سازد. داشتن مرجعی مطمئن برای خرید که خیال شما را از بابت قیمت و اصالت کالا راحت کند بهترین روش برای خرید مطمئن است.

بازاربزازی به عنوان عامل توزیع محصولات مطهری صنعت نساجی با پخش دست اول پارچه های فاستونی مطهری در سایت و فروشگاه خود و به صورت آنلاین و حضوری و همینطور به صورت عمده و خرده فروشی بهترین امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم نموده است. با خیال آسوده از خرید قیمت پایه بازار محصولات اصل مطهری تنها به انتخاب طرح و رنگ مورد علاقه خود بپردازید.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.

همراه شماییم…

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید.

بازاربزازی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]