در کنار پارچه های فاستونی که از پشم طبیعی و ترویرا تولید می شوند پارچه های فاستونی دیگری نیز وجود دارند که به جای پشم طبیعی از الیاف ویسکوز یا پشم مصنوعی تولید شده اند.نکاتی در مورد خرید این دو نوع پارچه وجود دارد که در نوشتار نکاتی در مورد خرید پارچه فاستونی به آن می پردازیم . همراه بازاربزازی باشید .

سه گروه اصلی پارچه های فاستونی  

در کل می توان پارچه های فاستونی را به سه گروه اصلی : پشم /ترویرا ، ترویرا/ویسکوز و پلی استر/ویسکوز لاکرا تقسیم نمود .

هر یک از این موارد نقاط قوت و ضعفی دارند که آگاهی از آنها به شما در انتخاب درست پارچه کمک خواهد کرد .برای تشخیص نوع پارچه فاستونی می توانید از روشهایی که در مقاله پیشین برشمردیم بهره ببرید .

نکاتی در مورد خرید پارچه فاستونی

1- ترکیب تشکیل دهنده پارچه : نکته اساسی هنگام خرید

همانطور که اشاره کردیم ترکیب تشکیل دهنده پارچه های فاستونی مهم ترین تفاوت آنهاست . ترکیب تشکیل دهنده پارچه عامل اصلی تعیین قیمت و کاربردهای پارچه های فاستونی است .

فاستونی های پشم ترویرا با داشتن الیاف پشم طبیعی مرغوب گوسفند ، مرغوب ترین نوع پارچه فاستونی هستند . این فاستونی ها پارچه هایی لطیف ، خوش دوخت ، و چهارفصل با برگشت پذیری عالی از چروک هستند .

برای دوخت یک کت و شلوار شیک رسمی و مجلسی ، پیشنهاد بازاربزازی به شما انتخاب فاستونی پشم ترویرا است .

فاستونی های ترویرا/ویسکوز به دلیل داشتنی الیاف پشم مصنوعی از قیمت پایین تری برخوردارند و لطافت کمتری دارند اما دوام بیشتر آنها و مقاومت بیشتری که نسبت به فاستونی های پشم ترویرا ، در برابر سایش دارند نقطه قوت آنهاست .

اگر به دنبال پارچه مناسب شلوار و لباس فرم هستید ، پیشنهاد ما به شما این نوع از پازچه های فاستونی است .

پراچه های فاستونی لاکرادار یا کشی نوع دیگر پارچه های فاستونی هستند که با داشتنن الیاف لاکرا خاصیت کشسان نیز دارند و بسیار مناسب کت و شلوارهای اندامی ، مانتو و شلوارهای  زنانه هستند . قیمت مناسب نقطه قوت دیگر این نوع از پارچه های فاستونی است . 

2- قیمت پارچه : نکته ای که خیلی به آن توجه داریم !

همانطور که اشاره کردیم ترکیب تشکیل دنده پارچه فاستونی عامل اصلی تعیین قیمت پارچه است و ما بر اساس مورد مصرف و میزان هزینه ای که می خواهیم انجام دهیم انتخاب می کنیم چه پارچه و به چه قیمتی ، خرید کنیم .

نکته مهم دیگری که در مورد قیمت پارچه وجود دارد ارائه قیمتهای جابجا توسط برخی فروشندگان است .  منظور از قیمت جابجا ، ارائه فاستونی ترویرا/ویسکوز به جای پشم/ترویرا با قیمتی به ظاهر پایین تر است ! متاسفانه برخی فروشندگان با استفاده از شباهت ظاهری پارچه های پشم/ترویرا و ترویرا/ویسکوز و نا آگاهی مشتری از تفاوتهای قابل تشخیص این دو نوع فاستونی ، به بهانه تخفیف و ارائه قیمت بهتر ، در واقع فاستونی ارزانتر را به قیمت بالاتر از قیمت واقعی خود به جای پارچه های پشم ترویرا به شما می فروشند ، در حالیکه می پندارید پارچه مرغوبی را ارزان پیدا کرده اید . مراقب افراد فریبکار باشید !

نکاتی در مورد خرید پارچه فاستونی

3- تولید کننده پارچه

تولید کننده ها ی معتبری در صنعت نساجی ایران مشغول تولید پارچه های فاستونی هستند . آشنایی شما با این تولیدکنندگان برتر باعث می شود بتوانید با خیال آسوده تری خرید کنید .

تولید کنندگان خوشنامی چون مطهری ، جامعه و کوکما ، نامهایی هستند که شناختن آنها باعث شود محصولات مرغوبی تهیه نمایید . 

هر تولید کننده نام خود را به همراه ترکیب تشکیل دهنده پارچه در حاشیه پارچه فاستونی می بافد تا شما به راحتی قادر به تشخیص جنس و تولیدکننده پارچه باشید .

از آنجا که برخی واردکنندگان غیرقانونی اقدام به وارد کردن محصولات تقلبی هندی ، تایوانی ، چینی و … با نام تولید کنندگان برتر ایرانی نموده اند بهتر است مرجعی مطمئن برای خرید داشته باشید .

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.
https://bazarbazazi.com/
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است .

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید …

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]