مدل‌های پالتوهای زنانه

با شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا بسیاری از بانوان از پالتوهای گوناگون برای گرم نگه داشتن خود استفاده می‌کنند. پالتوها مناسب برای هر تیپی همچون کلاسیک، رسمی و … بوده و به‌راحتی می‌توانند با انواع اکسسوری‌ها نیز استایل شود. یکی دیگر از کاربرد پالتوها برای استایل‌های کژوال، مینیمال و استفاده عادی و روزمره است. در ادامه در مقاله‌ مدل‌های پالتوهای زنانه با بازاربزازی همراه شوید تا با مدل‌های گوناگون کوتاه و بلند پالتوهای زنانه آشنا شوید و بتوانید نحوه استایل کردن آن‌ها را نیز یاد بگیرید.
همان‌طور که می‌دانید پالتوهای بلند می‌توانند تا وسط ساق پا ادامه داشته باشند به‌همین‌خاطر بدن را گرم نگه می‌دارند. برای استایل کردن با پالتوهای بلند باید توجه داشته باشید از چه اجزایی استفاده می‌کنید و اندام شما چگونه است. خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند یا به علت سنگینی و دست و پاگیر بودن پالتوهای بلند آن‌ها را نمی‌پسندند، یکی از بهترین گزینه‌ها پالتوهای کوتاه است. پارچه‌های به‌کار رفته در اغلب پالتوها ضخیم بوده به همین خاطر برای فصل زمستان مناسب‌اند. اما پالتوهایی چون پالتوهای چرمی و چهار دکمه نیز وجود دارد که به دلیل نداشتن ضخامت کافی می‌توان آن‌ها را روی لباس‌های ضخیم دیگر استفاده کرد و استایل زیبا و شیکی را رقم زد. در ادامه همراه شوید تا با انواع مدل‌های پالتوهای زنانه آشنا شوید.

 

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

پالتو اورکوت  Over Coat

پالتوهای اورکوت یکی از انواع مدل‌های پالتوهای زنانه هستند. عموما قد بلندی داشته و تا حدود زیر زانو نیز می‌رسند و از بدن در مقابل سرما به‌شدت محافظت می‌کنند. جنس پارچه‌های به‌کار رفته برای طراحی این پالتوها اغلب از پارچه‌های پشمی، کشمیری و … می‌باشد. این پالتوها علاوه بر داشتن گرمای زیاد به علت طراحی کلاسیک برای استفاده در میهمانی‌ها نیز بسیار پرکاربرد‌اند تا در مراسم رسمی و مناسبت‌های ویژه نیز بدرخشید. اورکوت‌ها معمولا دارای دو جیب بزرگ در جلوی لباس‌اند و با روسری‌های پشمی و بوت‌های بلند نیز استایل بسیار شیکی را ایجاد می‌کنند.

 

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

پالتو خز

پالتوهای خز جزو معدود لباس‌هایی‌اند که هیچ موقع قدیمی نشده و می‌توان دید که اکثر سلبریتی‌ها نیز از پالتوهای خزدار برای استایل‌های زمستانه خود استفاده می‌کنند. قد این پالتوها اصولا کوتاه بوده و همانند کت است یا به صورت بلند طراحی می‌شوند و به بازار عرضه می‌شوند. به کمک پوشیدن پالتوهای خز می‌توانید استایل لوکسی را ایجاد کنید؛ که هم‌اکنون جزو یکی از ترندهای جدید برای استایل‌های رسمی و میهمانی‌ها قرار گرفته است.

قیمت بالای پالتوهای خز به علت استفاده از پوست حیواناتی چون روباه و گوسفند و بز و … است. ناگفته نماند که هم‌اکنون در برخی تولیدی‌ها به علت استفاده از خزهای مصنوعی قیمت این پالتوها را کاهش داده‌اند. همچنین افرادی که حامی حقوق حیوانات‌اند، استفاده از خز برای تولید لباس را شایسته نداسته و مخالف خزهای طبیعی‌اند به‌همین‌خاطر خز مصنوعی را جایگزین آن‌ها کرده‌اند. توجه کنید که پالتوهای خز اصلا مناسب استایل‌های کژوال و روزمره نبوده و اکثرا برای شرکت در مراسمات مختلف و رسمی و میهمانی‌های مجلل به‌کار می‌روند.

 

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

پالتوهای پشمی

از گذشته‌های دور تا به امروز پشم به عنوان یکی از متداول‌ترین و گرم‌ترین پارچه‌های لباس زمستانه محسوب می‌شود. پالتوهایی که از جنس پشم هستند علاوه بر زیبا کردن استایل شما در برابر سرما شما را نیز گرم نگه می‌دارد. پشم از الیاف طبیعی و پشم حیواناتی چون گوسفند و بز تهیه شده می‌شود.

پارچه‌های پشمی ازجنس‌های کشمیر نیز تولید می‌شوند و در برابر سرما عایق خوبی هستند. نگهداری و شست‌و‌شو پالتوهای پشمی بسیار راحت بوده و با استفاده دست می‌توانید چندین سال آن‌ها را سالم نگه دارید.

 

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

پالتوهای کتان

یکی دیگر از انواع مدل‌های پالتوهای زنانه پالتوهای کتان هستند. پالتوهای کتان گونه‌ای از لباس‌ها هستند که شباهت زیادی به بارانی‌های کلاسیک دارند و بیشتر در فصول پاییز و زمستان پرکاربرد‌اند. چرا که گرمای کمتری نسبت به پالتوهایی مثل فوتر یا پالتوهای پشمی دارد. طراحی پالتوهای کتان معمولا بدین‌صورت است که در قسمت جلوی آن‌ها دکمه و کمربند قرار می‌گیرد. پالتوهای کتان در برابر نفوذ آب و باران به داخل لباس مقاومت می‌کنند.

قد پالتوهای کتان هم تا بالای زانو و هم ممکن است زیر زانو باشد. افراد قد بلند می‌توانند به کمک پالتوهای کتان بلند استایل بسیار زیبایی را خلق کنند. از این مدل پالتوها برای استایل‌های کژوال، کلاسیک و حتی رسمی نیز استفاده می‌کنند. چر اکه می‌توانید با سِت کردن اجزا و آیتم‌های دیگر استایل خود را با این پالتوها رسمی یا غیر رسمی نمایید.

 

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

پالتوهای روبدوشامبری

پالتوهای روبدوشامبری چون عموما در قدهای بلند طراحی می‌شوند؛ مناسب افراد بلند قد می‌باشد. این پالتوهای روبدوشامبری بدون دکمه طراحی می‌شوند و در قسمت جلوی لباس کمربندی از همان جنس پالتو قرار می‌گیرد و گره می‌خورد. از این مدل پالتوها برای استایل‌های روزمره و کلاسیک بسیار استفاده می‌کنند. چراکه علاوه بر خلق استایلی شیک و زیبا، به‌علت داشتن قد بلند در فصول سرد سال نیز بدن شما را در برابر سرما گرم نگه می‌دارد.

مدل های پالتو زنانه – بخش اول

کلام آخر

بازاربزازی در بخش اول از سری مقالات مدل‌های پالتوهای زنانه، به معرفی نمونه‌هایی از مدل‌های شیک و پرکاربرد از پالتوهای زنانه پرداخت. درواقع ویژگی‌های مدل‌هایی چون پالتو اور کوت، پالتو خزدار، پشمی، کتان و پالتوهای روبدوشامبری به‌طور مفصل معرفی و بررسی شد.

توصیه می‌کنیم برای آشنایی با مدل‌های بیشتر از پالتوهای زنانه در بخش بعدی نیز ما را دنبال نمایید. ما در بازاربزازی با ارائه انواع پارچه‌های فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی مثل پارچه دیپلمات، پارچه فاستونی جودون، پارچه فاستونی چهارخانه، پارچه فاستونی ساده، پارچه فاستونی سنجاقی، پارچه فاستونی سوزنی، پارچه فاستونی طرح جناقی و پارچه فاستونی فیلافیل و … خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات راحت کرده تا بتوانید به سرعت خریدی با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

شایان ذکر است برای تهیه‌ی پارچه لباس‌های فرم انواع شرکت‌ها و یا مدارس (خرید متراژ بالا) با قیمت عمده در خدمت هستیم که بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از قیمت‌های موجود در بازار خواهد بود.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]