کت وشلوار چهارخانه یا کت تک چهارخانه به همراه شلوار ساده ترکیبی است که در فصول مختلف و موقعیتهای مختلف قابل استفاده است . طرحدار بودن پارچه کت هم به جذاب تر شدن ست لباس شما کمک میکند هم دست شما را در انتخاب پیراهن ، شلوار و اکسسوری های مربوط باز می گذارد . در ادامه این نوشتار برآنیم نکاتی در مورد استایل با کت چهارخانه را یادآور شویم .همراه بازاربزازی باشید .

پیش گفتار

از آنجا که طرح های چهارخانه توهم کوتاه تر بودن و عریض تر بودن بدن را به چشمان مخاطبین منتقل می کنند بهتر است که این مدل کت و شلوار را با دقت بیشتری انتخاب کنیم.

طرحهای چهارخانه پارچه های فاستونی با سایزها و وضوح متفاوتی تولید می شوند .برخی طرحی محو با خطوط ظریف و رنگهای ملایم دارند و برخی طرح  درشت با خطوط دکور واضح . سلیقه ، علاقه ، مورد مصرف و شکل بدن شما نقش اساسی در انتخاب طرح و رنگ مناسب شما دارند.

پارچه فاستونی چهارخانه

پارچه فاستونی چهارخانه مناسب افراد درشت اندام کدام است ؟

اگر درشت اندام هستید بهتر است از پارچه های فاستونی چهارخانه با خطوط دکور ظریف و رنگ خطوط هماهنگ با زمینه پارچه استفاده نمایید. استفاده از کت تک چهارخانه همراه شلوار ساده توصیه دیگر ما به شماست . استفاده از کت و شلوار چهارخانه به صورت ست یک دست امکان دارد درشتی بیشتری به اندام شما بدهد . استفاده از کت تک چهارخانه همراه شلوار و پیراهن ساده بسیار شیک و جذاب است .بهتر است از رنگهای مختلف یک پالت رنگی استفاده کنید ، مثلا آبی آسمانی برای پیراهن ، فاستونی چهارخانه زمینه سرمه ای برای کت و آبی نفتی برای شلوار ، مهم علاقه شماست .

 

 بایدها و نباید های پوشیدن کت و شلوار چهارخانه

کت و شلوار چهارخانه

  • کت و شلوار چهارخانه را در محل کار بپوشید (این کار جذابیت و شادابی خاصی به تیپ شما می دهد)
  • اگر دوست دارید کت و شلوار شما ست هم و از پارچه چهارخانه تهیه شود حتما از طرح چهارخانه ای محو و با خطوط دکور ظریف استفاده کنید تا به ست زیبایی دست پیدا کنید .
  • هنگام استفاده از کت چهارخانه، پوشیدن شلوار با طرح ساده ترکیب چشم نوازی را ایجاد میکند.
  • فراموش نکنید که همیشه با کت چهارخانه پیراهن ساده بپوشید . پیراهن طرحدار یا راه راه هم استایل شما را شلوغ میکند هم جلوه طرح چهارخانه کت شما را از بین می برد .
  • پوشیدن کت و شلوار چهارخانه در مراسم رسمی مثل عروسی ها نیز اگر به صورت اصولی ست شود ترکیب زیبایی ایجاد می کند.
  • به هیچ وجه کت و شلوار چهارخانه را در مصاحبه های کاری نپوشید. شلوغی این رنگ ها باعث خسته شدن چشم مصاحبه گرها می شود و این نکته جالبی نخواهد بود.
  • این مدل کت و شلوار را در مراسم عزاداری یا ختم به تن نکنید.

پارچه فاستونی چهارخانه درشت با طرح واضح را چطور بپوشیم؟

اگر قدبلند و خوش استایل هستید کمترین مشکل را با ست کردن این طرح پارچه خواهید داشت در غیر این صورت با دقت و سلیقه فراوان به دنبال این طرحها بروید .طرح چهارخانه درشت می تواند بسیار زیبا و جذاب شود اگر به صورت حرفه ای و با حوصله با بقیه لباسهای شما ست شود . به رنگ خطوط دکور پارچه بسیار اهمیت دهید چرا که راهنمای خوبی برای انتخاب درست رنگ پیراهن و شلوار شماست . رنگ پیراهن و شلوار را یکسان انتخاب نکنید بلکه در هارمونی و هماهنگی با زمینه پارچه و خطوط دکور طرح، رنگ آنها را انتخاب کنید تا طرح پارچه کت شما به زیباترین شکل دیده شود ، در این صورت طرح درشت یا واضح چهارخانه کت شما به نقطه قوت و اوج زیبایی و جذابیت استایل شما تبدیل می شود. بهتر است این طرح را به صورت کت و شلوار ندوزید بلکه به صورت کت تک از آن استفاده کنید تا بیشترین جلوه را داشته باشد. استفاده از پوشت (دستمال جیب) به جای کراوات بسیار زیبا و حرفه ای تر است. بهتر است پوشت شما ساده باشد و با تای ساده در جیب قرار داده شود. پارچه های ساده شلوار و پیراهن شما به زیبایی و جلوه طرح چهارخانه کت شما خواهند افزود.

 

استایل خانمها  و آقایان با شلوار چهارخانه

شلوار چهارخانه

یکی از ترند های این سالها، شلوار چهار خانه با پیراهن یا بلوز ساده است. استفاده از پارچه های چهارخانه با زمینه رنگهای ملایم و شاد و خطوط دکور متنوع براس شلوارهای زنانه که امروزه در مدلهای کمردار جذابی دوخته می شوند ، بسیار مرسوم شده و بسیار زیبا است . استفاده از بلوز با پارچه ساده برای این شلوارها بسیار کلیدی و مهم است .

استفاده از پارچه چهارخانه به عنوان شلوار تک همراه پیراهن ساده یک ست اسپورت زیبا و جوان پسند است، شجاع باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

کتهای زنانه اورسایز و زیبای چهارخانه

کت اور سایز چهارخانه زنانه

اگر علاقمند به استفاده از کتهای رسمی زنانه یا اورسایز در محل کار و فعالیت روزانه هستید، پارچه های فاستونی چهارخانه انتخاب بسیار خوبی هستند. کتهای زنانه با پارچه چهارخانه بسیار جذاب می شوند، می توانید هم با دامن و هم با شلوار آنها را ست کنید. در هر دو مدل راستا و اورسایز پارچه های فاستونی چهارخانه خوش نما ظاهر می شوند و لباس چشم نوازی به شما هدیه می دهند.

 

کلام آخر

بازار بزازی به عنوان عامل توزیع محصولات مطهری ، جامعه و کوکما با ارائه دست اول محصولات این کارخانجات به عنوان برندهای برتر ایرانی ،با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت محصولات خود و با ارائه طرحهای اختصاصی و سفارشی خود به این کارخانجات ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

https://bazarbaza.com

راههای ارتباطی ما :

02155611578

09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.

پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید .

بازاربزازی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]