شرایط و ضوابط استفاده

شرایط و ضوابط استفاده

قانون 1

كليه اصول و رويه هاى بازار بزازى منطبق با قوانين جمهورى اسلامى ايران ، قانون تجارت الكترونيك و قانون حمايت از حقوق مصرف كننده است و كاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با كاربر است.

قانون 2

اگر در قوانين ، رويه ها و سرويسهاى بازار بزازى در آينده تغييراتى ايجاد شود ، در همين صفحه به روز رسانى خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسيد و شما توافق مى كنيد كه استفاده مستمر شما از اين سايت به معنى پذيرش هرگونه تغيير است.

قانون 3

كليه سفارشات ثبت شده در طول روزهاى كارى ( شنبه تا چهارشنبه ٩ صبح تا ٤ بعدازظهر به جز تعطيلات رسمى ايران ) و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مى شوند. پس از ثبت سفارش كاربر حداكثر تا ٣٠ دقيقه مهلت دارد تا بازار بزازى را از انصراف خود آگاه كند در غير اين صورت ، پس از گذشت اين زمان و تأييد سفارش از طرف بازار بزازى ، كاربر حق هرگونه اعتراضى را از خود سلب مى كند. در هنگام سفارش حتما از خصوصيات محصول ، نحوه شستشو ، متراژ و تعداد مورد نظر اطمينان حاصل فرماييد زيرا بازار بزازى مسئوليتى در قبال اين اشتباهات كاربر نخواهد داشت. توجه داشته باشيد كه اگر سفارش به دلايل متعددى مانند سرعت اينترنت كاربر پردازش نشود، وب سايت حق رد كردن يا لغو سفارش را خواهد داشت.

قانون 4

- استرداد وجه سفارش ها پس از تاييد سايت به دليل فرآيند برش و بسته بندى به هيچ عنوان قابل بازگشت يا تعويض نمى باشد. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالى كالاهاى موجود در بازار بزازى ، سايت سفارش انجام شده را بلااثر مى نمايد و در اسرع وقت وجه دريافتى را به حساب اعلام شده توسط مشترى واريز و عودت مى نمايد. در صورت مغايرت سفارش با جنس تحويل شده ارجاع كالا را تضمين مى نماييم. عكسهاى ارائه شده توسط اين سايت به شكل حرفه اى توسط بازار بزازى از پارچه هاى موجود تهيه مى شوند و اين سايت مسئوليتى در قبال تاثيرات سيستم تصويرى كاربر از جمله تنظيمات نور و رنگ صفحه كاربر كه منجر به تيره يا روشنتر ديده شدن رنگ پارچه توسط كاربر می شود ، ندارد.