مقدمه

پوشیدن پیراهن رنگی با کت وشلوار مشکی باعث می‌شود که پوشیدن کت و شلوار کمتر رسمی به نظر برسد. در نوشتار چطور کت و شلوار مشکی بپوشیم همراه بازاربزازی شوید تا نکاتی جالب را با هم مرور کنیم.

 

اصول سِت کردن لباس: چطور کت شلوار مشکی بپوشیم؟

پیراهن سفید

پوشیدن کت و شلوار مشکی همراه پیراهن سفید، یک تضاد واضح ایجاد می‌کند که تیپ شما را جذاب و درخشان نشان می‌دهد. این ترکیب یک ترکیب کلاسیک تمام نشدنی است. به یاد داشته باشید که سفید رنگ تاکیدی و مشکی باید رنگ عمده باشد.

این ترکیب بسیار پرطرفدار و مورد استفاده است. در بسیاری از مجالس رسمی و عروسی‌ها این ترکیب، ترکیب لباس داماد است.

 

کت وشلوار مشکی با پیراهن سفید

 

پیراهن رنگی

سِت پیراهن رنگی با کت وشلوار مشکی گزینه‌ای عالی برای محل کار و یا وقتی است که یک مصاحبه‌ی کاری در پیش دارید. اضافه کردن کمی رنگ به لباس رسمی‌تان باعث می‌شود که پوشیدن کت و شلوار کمتر رسمی به نظر برسد. اما مطمئن شوید که ذائقه‌ی لازم برای این کار را دارید یعنی رنگ بیش از حد روشن یا تند انتخاب نکنید. به طور مشابه یک عروسی بهترین فرصت برای پوشیدن یک پیراهن رنگی است فقط تا زمانی که از داماد جلو نزنید :)) .

 

 

پیراهن خاکستری و نقره‌ای

خاکستری وقتی با مشکی ترکیب شود عالی است. اما مدت‌ها می‌شود که کنار گذاشته شد. البته خاکستری یک برادر جذاب‌تر و جدید‌تر به نام نقره‌ای دارد که بسیار دلپذیر است. یک پیراهن نقره‌ای می‌تواند کمی نور بیشتری از وقتی که پیراهن سفید (بدون تضاد رنگی تند بین سیاه و سفید) می‌پوشید ایجاد کند. نیازی به گفتن نیست که با پیراهن نقره‌ای مانند یک مرد واقعی به نظر خواهید رسید!

 

پیراهن قرمز

اگر می‌خواهید نگاه‌ها را جلب کنید، ترکیب مناسب شما ترکیب پیراهن قرمز با کت و شلوار مشکی است. یک پیراهن قرمز می‌تواند موردی عالی برای اضافه شدن به مجموعه لباس‌هایتان باشد. این پیراهن به شما این شانس را خواهد داد که با تجربه‌تر شوید اما همچنان تیپ‌تان شیک و هوشمندانه بماند. از قرمزهای خیلی روشن و خیلی براق مثل اسکارلت در مینیون‌ها دوری کنید که می‌توانند سطح تیپ‌تان را پایین بیاورند. جای تعجب نخواهد بود اگر مردم خود را دارای این حق بدانند که از شما بخواهند ماشینشان را پارک کنید!. قرمز شرابی یا قرمز پررنگ را به جای آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

پیراهن مشکی

بسیاری از کاراکترهای سینمایی و تلوزیونی را امروزه در کت و شلوارهای مشکی به همراه پیراهن مشکی یا پیراهن‌های تیره می‌بینیم. طراحان لباس فیلم‌ها، خصوصا در سریال‌های سرگرم‌کننده می‌کوشند نهایت جذابیت بصری را برای شخصیت‌های داستانی فراهم آورند. پس می‌توان نتیجه گرفت که این ترکیب جذاب و چشم‌گیر است و با تفکر و روانشناسی مخاطب انتخاب و ترکیبی حرفه‌ای است.

 

 

کلام آخر

بازاربزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش‌دهنده عمده به کارخانجات تولیدکننده طرح‌های خاص و منحصر به فردی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و با ارائه قیمت عمده پایه بازار به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، امکان خرید عمده را نیز فراهم نموده است.

https://bazarbazazi.com/
راه‌های ارتباطی ما:
02155611578
09901783260

پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi.
حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید …

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]