پوشیدن پیراهن رنگی با کت وشلوار مشکی باعث می شود که پوشیدن کت و شلوار کمتر رسمی به نظر برسد ، در نوشتار چطور کت و شلوار مشکی بپوشیم همراه بازار بزازی شوید تا نکاتی جالب را با هم مرور کنیم .

پوشیدن کت و شلوار مشکی همراه پیراهن سفید ، یک تضاد واضح ایجاد می کند که تیپ شما را جذاب و درخشان نشان می دهد . این ترکیب یک ترکیب کلاسیک تمام نشدنی ست . به یاد داشته باشید که سفید رنگ تاکیدی و مشکی باید رنگ عمده باشد .

این ترکیب بسیار پرطرفدار و مورد استفاده است. در بسیاری از مجالس رسمی و عروسی ها این ترکیب ، ترکیب لباس داماد است .

کت وشلوار مشکی با پیراهن سفید

پوشیدن پیراهن رنگی با کت وشلوار مشکی گزینه ای عالی برای محل کار و یا وقتی است که یک مصاحبه ی کاری در پیش دارید . اضافه کردن کمی رنگ به لباس رسمی تان باعث می شود که پوشیدن کت و شلوار کمتر رسمی به نظر برسد ، اما مطمئن شوید که ذائقه ی لازم برای این کار را دارید یعنی رنگ بیش از حد روشن یا تند انتخاب نکنید . به طور مشابه یک عروسی بهترین فرصت برای پوشیدن یک پیراهن رنگی است فقط تا زمانی که از داماد جلو نزنید .

 

 

خاکستری وقتی با مشکی ترکیب شود عالی ست اما مدتهاست که کنار گذاشته شده است . البته خاکستری یک برادر جذاب تر و جدید تر به نام نقره ای دارد که بسیار دلپذیر است . پوشیدن یک پیراهن نقره ای می تواند کمی نور بیشتری از وقتی که پیراهن سفید (بدون تضاد رنگی تند بین سیاه و سفید ) می پوشید ایجاد کند . نیازی به گفتن نیست که با پیراهن نقره ای مانند یک مرد واقعی به نظر خواهید رسید !

اگر می خواهید نگاهها را جلب کنید ، ترکیب مناسب شما ترکیب پیراهن قرمز با کت و شلوار مشکی ست . یک پیراهن قرمز می تواند موردی عالی برای اضافه شدن به مجموعه لباسهایتان باشد . این پیراهن به شما این شانس را خواهد داد که با تجربه تر شوید اما همچنان تیپتان شیک و هوشمندانه بماند . از قرمزهای خیلی روشن و خیلی براق مثل اسکارلت در مینیون ها دوری کنید که می توانند سطح تیپتان را پایین بیاورند و جای تعجب نخواهد بود اگر مردم خود را دارای این حق بدانند که از شما بخواهند ماشینشان را پارک کنید ! قرمز شرابی یا قرمز پررنگ را به جای آن ها انتخاب کنید .

 

بسیاری از کاراکترهای سینمایی و تلوزیونی را امروزه در کت و شلوارهای مشکی به همراه پیراهن مشکی یا پیراهنهای تیره می بینیم . از آنجا که طراحان لباس فیلمها ، خصوصا در سریالهای سرگرم کننده می کوشند نهایت جذابیت بصری را برای شخصیتهای داستانی فراهم آورند ، می توان نتیجه گرفت که این ترکیب جذاب و چشم گیر است و با تفکر و روانشناسی مخاطب انتخاب شده است و ترکیبی حرفه ای است .

 

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده به کارخانجات تولید کننده طرحهای خاص و منحصر به فردی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با ارائه قیمت عمده پایه بازار به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، امکان خرید عمده را نیز فراهم نموده است.
https://bazarbazazi.com/
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.
حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید …

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]