پارچه فاستونی مطهری،نامی شناخته شده در صنعت نساجی ایران و تولیدکنندگان فاستونی در کشور است. بسیاری از افراد فاستونی مرغوب را تنها فاستونی مطهری می دانند. کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری با تولید پارچه های باکیفیت فاستونی در ایران اعتماد بازار مصرف را به خوبی به دست آورده اند.در ادامه مقاله معرفی پارچه فاستونی مطهری همراه بازار بزازی باشید

تاریخچه تولید فاستونی در ایران

صنعت نساجی ایران سابقه ای طولانی در این آب و خاک دارد. از ریسندگی نخ و بافت سنتی پارچه در منازل و روستاها گرفته تا کارخانه های صنعتی و ماشین آلات پیشرفته، مردم این دیار همه را آزموده اند.

تولید پارچه در دنیا به غیر از وابستگی به منابع اولیه در دسترس، تکنولوژی روز و نیروی تولید متخصص و ماهر، وابسته به گروه دیگری از تولیدکنندگان است تا آماده مصرف و ارائه در بازار شود. صنایع ریسندگی و بافندگی با تولید ماده اولیه تولید پوشاک یعنی پارچه، ارتباطی دوسویه با صنعت پوشاک دارند، هم صنعت پوشاک وابسته به صنایع ریسندگی و بافندگی برای تامین پارچه مورد نیاز تولیدات خود است، هم محصولات صنایع ریسندگی و بافندگی وابسته به تولیدکنندگان جزئی و کلی پوشاک هستند تا به دست مصرف کننده برسند.

درست است که تهیه پارچه و تحویل آن به خیاط از دیرباز یکی از روشهای تهیه لباس بوده است و همچنان جایگاه خاص و منحصر به فرد خود را در این صنعت دارا است اما تولید انبوه پوشاک و ارائه پوشاک آماده به مصرف به بازار، بخش مهمی از مصرف پارچه در دنیا را تشکیل می دهد که نتیجه کار تولیدکنندگان صنعتی کوچک و بزرگ پوشاک در دنیا است. دسترسی سریع، انتخاب راحت تر و قیمت تمام شده پایین تر از عوامل عمده اقبال عمومی به خرید پوشاک آماده است. تولیدکنندگان پوشاک می کوشند به طرق مختلف توجه مشتری را به تولیدات خود جلب کنند و سهم بیشتری از بازار فروش داشته باشند.

 

معرفی پارچه فاستونی مطهری

 

دنیای امروز مملو از اطلاعات و تبلیغات، به بشر امروزی آموخته به دنبال یافتن راههای دقیقی برای انجام خرید درست و باکیفیت و با قیمت منصفانه باشد. شاید بمباران تبلیغاتی امروزه کارآیی کمتری در جذب مشتری داشته باشند. آنچه انسان امروزی به دنبال آن است کیفیت، اصالت و صداقت است. این عوامل المانهای تعیین کننده ی اعتماد مشتری و وفاداری او هستند، عواملی که برندهای معتبر به اهمیت آن پی برده اند و دریافته اند اگر اطمینان مشتری به تولیدات خود را بیابند حتی بدون انجام تبلیغات خاص و دائم می توانند به فروش خوبی دست یابند، کافی است مشتری مداری را سرلوحه تولید و عرضه خود قرار دهند : تولید با کیفیت و عرضه ی همراه با احترام و درایت.

تنوع طرح و رنگ تولیدات و کاربردی بودن آنها با توجه به شرایط مختلف زندگی امروزی ما انسانها و نوآوری در طراحی و به روز بودن مدلها و رنگها اگر در کنار کیفیت و مشتری مداری قرار گیرند، ترکیبی جادویی از پیشرفت و موفقیت به همراه می آورند.

 

برآورده کردن تمامی ملزومات یک محصول خوب و پرطرفدار اصلا کار ساده ای نیست اما برای یک گروه تولیدی حیاتی است. اولین قدم در تولید طراحی لباس مورد نظر است که طراح در حین طراحی خصوصیات پارچه مورد نیاز را هم به کار می افزاید. جنس پارچه، ضخامت و نازکی آن، ایستایی و اتوپذیری و انعطاف و کشسانی همه مواردی هستند که هنگام طراحی در نظر گرفته می شوند.

تهیه پارچه با مشخصات خواسته شده توسط طراح، از مهم ترین وظایف مسئول خرید کارخانه یا کارگاه تولیدی است. چرا که مناسب نبودن پارچه برای طرح و کاربرد لباس در حال تولید، می تواند منجر به شکست فروش محصول مورد نظر در بازار شود.

شناختن انواع پارچه ها و تولیدکنندگان معتبر و مطرح هر شاخه، از مهم ترین توانمندیها و نیازهای هر مجموعه ی تولیدی است. شناخت یک تولیدکننده معتبر پارچه خیال گروه را از بابت تهیه پارچه باکیفیت و مناسب راحت می کند و شناخت یک عرضه کننده خوشنام و باسابقه، ضامن خرید کالای بااصالت و با قیمت منصفانه برای گروه تولیدکننده است که از مهم ترین عوامل استمرار تولید محصولات باکیفیت برای یک گروه تولید پوشاک است.

 

مطهری، تولیدکننده خوشنام و مطرح فاستونی در ایران

در سراسر دنیا پارچه فاستونی انتخاب اول تولیدکنندگان کت و شلوار است. این پارچه به دلیل داشتن کیفیت بافت بالا، دوام رنگ، اتوپذیری خوب و ایستایی عالی به هنگام دوخت به عنوان پارچه کت و شلوار در تمام دنیا شناخته شده است.. بیش از صد سال است که این پارچه در کشور عزیزمان هم مصرف و هم تولید شده است، کارخانه های بسیاری در این زمینه فعالیت کرده و نام خود را در تاریخ صنعت ریسندگی و بافندگی این آب و خاک جاودان کرده اند و بسیاری نیز با همت و پشتکار فراوان همچنان در حال فعالیت و تولید در این زمینه هستند.

مطهری نامی آشنا و پرطرفدار در بین تولیدکنندگان فاستونی در ایران است. بسیاری از مردم این نام را می شناسند و فاستونی خوب را تنها مطهری می دانند که افتخاری بزرگ برای این تولیدکننده سخت کوش و قدیمی فاستونی در ایران است.

 

تنوع محصولات کارخانجات مطهری

کارخانجات مطهری با تولید انبوه هزاران متر پارچه فاستونی در ترکیب‌ها ،طرحها و رنگهای مختلف در کشور، از تولیدکنندگان مرجع و قدرتمند فاستونی در ایران است.

تولید ترکیبات مختلف فاستونی از قبیل پشم / ترویرا، ترویرا / ویسکوز و پلی استر / ویسکوز / لاکرا با درصدهای مختلف مواد اولیه و گرماژهای متنوع در کنار تولید انواع طرحها و رنگهای روز دنیا از دیگر جنبه های قوت و قدرت این تولیدکننده باسابقه فاستونی در ایران است.

ترکیب مرغوب فاستونی پشم / ترویرا با درصدهای متنوع ۱۰/۹۰، ۲۰/۸۰ و ۴۵/۵۵ (که عدد کوچکتر نشان دهنده درصد پشم و عدد بزرگتر درصد ترویرا در پارچه است) بسته به سفارش مشتری سفارش دهنده و یا صلاحدید کارخانه تولید می شود. از میان این ترکیبها، ترکیب ۴۵/۵۵ بسیار پرطرفدار و مرغوب ترین نوع پارچه فاستونی تولید داخل در کشور است.

 

معرفی پارچه فاستونی مطهری

قیمت پارچه مطهری اصل

برند مطهری برندی معتبر و معروف در بین تولیدکنندگان پارچه فاستونی است و از این رو در سالهای اخیر توسط کشورهای همسایه و غیرهمسایه مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. برخی از تولیدکنندگان چین و تایوان و هند و پاکستان سعی کرده اند با درج نام مطهری بر محصولات خود از اعتبار این برند استفاده کنند. تشخیص پارچه های مرغوب مطهری از تولیدات تقلبی برای اهل فن کار بسیار ساده ای است چرا که کیفیت بافت، رنگ و مواد اولیه این پارچه ها بسیار پایین تر از پارچه های مطهری اصل است اما شاید خریدار کم تجربه تنها با دیدن نام مطهری فریب بخورد. تجار بازار مراقب ورود چنین محصولاتی به بازار هستند اما اگر تجربه ای در خرید و شناختی از پارچه فاستونی ندارید بهتر است از یک فروشنده معتبر خرید کنید تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

قیمت پارچه مطهری اصل در اصل به ترکیب تشکیل دهنده پارچه بستگی دارد. در بین تولیدات کارخانجات ریسندگی و بافندگی مطهری پارچه های پشم ترویرا بالاترین قیمت و کیفیت را دارند. هرچه درصد پشم پارچه بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر است بدین معنی که ترکیب معروف ۴۵/۵۵ پشم ترویرا دارای بالاترین قیمت است و پس از آن فاستونی های پشم ترویرا ۲۰ /۸۰ و ۱۰ /۹۰ قرار دارند.

پس از فاستونیهای پشم ترویرا، فاستونیهای ترویرا ویسکوز قرار می گیرند. این نوع از پارچه فاستونی به دلیل داشتن الیاف پشم مصنوعی ویسکوز قیمتی پایین تر از فاستونی های پشم ترویرا دارند اما از لحاظ ظاهر تفاوت چندانی به چشم خریدار کم تجربه ندارند و متاسفانه برخی از فروشندگان با آگاهی از این مطلب پارچه ترویرا ویسکوز را به جای پشم ترویرا در اختیار مشتری می گذارند و با ارائه تخفیف به قیمت پایین تر از قیمت پایه بازار، فاستونی ترویرا ویسکوز را به جای پشم ترویرا به مشتری نگون بخت می فروشند که باز چاره کار و پیشنهاد ما به شما، خرید از عرضه کننده معتبر برای جلوگیری از این اتفاقات است.

 

قیمت پارچه مطهری درجه یک

مرغوب ترین نوع پارچه فاستونی در کشور عزیزمان، فاستونی پشم ترویرا ۴۵ درصد پشم و ۵۵ درصد ترویرا است. این ترکیب از دیگر درصدهای فاستونیهای پشم ترویرا مرغوب تر و گران قیمت تر است. یعنی هرچه درصد پشم پارچه بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر است. به دلیل شرایط اقتصادی موجود امکان تعیین قیمت ثابت برای محصولات نیست اما هر لحظه می توانید با مراجعه به سایت بازاربزازی، مرجع تخصصی فروش آنلاین پارچه فاستونی در ایران ،از قیمت پایه پارچه مطهری ۴۵/۵۵ مطلع شوید.

همانطور که اشاره کردیم قیمت پارچه مطهری ۴۵ /۵۵ در بین محصولات مطهری در پله نخست قرار دارد و به دلیل کیفیت پارچه و پرطرفدار بودن آن در بین مصرف کنندگان نوسانات متنوعی در بازار می یابد که بازاربزازی به شما اطمینان می دهد قیمت پایه این پارچه فاستونی را در اختیار دارد و به شما کمک می کند که خریدی درست، باکیفیت و پرسود داشته باشید.

 

پارچه فاستونی مطهری

خرید اینترنتی پارچه مطهری

خرید اینترنتی امروزه به یکی از روشهای پرکاربرد خرید در زندگی ما بدل شده و ورود ویروس کرونا به عرصه کار و فعالیت جامعه بشری اهمیت انجام آنلاین کارها را به همه ما ثابت کرد.

نکته مهم هنگام انجام خرید اینترنتی اعتماد شما به سایت فروشگاهی عرضه کننده محصول و آشنایی با آن است،چرا که ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت کالای مورد نظر شما به سایت مورد نظر بستگی دارد پس انتخاب یک سایت فروشگاهی معتبر مهم ترین قدم شما هنگام انجام خرید اینترنتی است.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

شیک پوش باشید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]