پارچه های فاستونی همواره از الیاف طبیعی پشم گوسفند و الیاف ترویرا تولید می شدند. کاربرد اصلی پارچه های فاستونی از قدیم الایام در دوخت و تولید کت و شلوار مردانه بود.با آمدن مدل‌های فیت و اندامی به بازار و علاقه خانمها به استفاده از پارچه های فاستونی، تولیدکنندگان خوش ذوق کشورمان با افزودن الیاف لاکرا به فاستونی های پلی استر ویسکوز، نوع کشی یا دارای خاصیت ارتجاعی پارچه های فاستونی را تولید کردند که در این نوشتار به معرفی فاستونی های جدید لاکرادار (کشی) می پردازیم، همراه بازار بزازی باشید.

تولید لباس‌های فیت و اسلیم فیت، آغاز راه

امروزه لباس‌های با برش فیت و اسلیم فیت پرطرفدار و مد روز هستند، این برش‌ها لباس را جذب تن نشان میدهند و بسیار در طراحی لباس‌های زنانه و مردانه به کار گرفته می شوند.
یکی از نیازهای اصلی لباس‌های فیت و اسلیم، استفاده از پارچه های کشسان است چرا که تنها پارچه هایی که خاصیت ارتجاعی بالا داشته باشند می توانند در عین راحتی و ایست خوب، برشهای بدن نمای طرحهای اسلیم را پاسخگو باشند.

پارچه های فاستونی به علت خاصیت کم کشسانی در این زمینه مورد استفاده نبودند اما ترکیبات جدید پلی استر ویسکوز لاکرا با قابلیت کشسانی بالا امروزه طرفداران بسیاری یافته اند.
خانمها و تولیدی های زنانه خصوصا به این پارچه ها استقبال خوبی نشان داده اند چرا که این پارچه های فاستونی در عین استحکام و کیفیت و برگشت پذیری خوب از چروک با دارا بودن خاصیت کشسانی بالا در کت و شلوار و مانتوهای زنانه و مصارف روزمره به خوبی انتظارات مصرف کننده را پاسخ داده اند.

در فیلم زیر میتوانید زیبایی و انعطاف پذیری بالای این پارچه های فاستونی شرکت کوکما را ملاحظه فرمایید .

کالیته 15L berdan : ترکیب 65% پلی استر  و 33% ویسکوز  همراه با 2% لاکرا (کش) ،  با طرح دیپلمات و بافت کج راه در 3 رنگ زیبا

فاستونی های جدید لاکرادار

کالیته 30L berdan : ترکیب 65% پلی استر  و 33% ویسکوز  همراه با 2% لاکرا (کش) ،  با طرح دیپلمات کشی در 5 رنگ زیبا

فاستونیهای جدید لاکرادار

کالیته 16L Berdan : ترکیب 65% پلی استر  و 33% ویسکوز  همراه با 2% لاکرا (کش) ،  با طرح ساده و در7 رنگ زیبا

فاستونی های لاکرادار

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی 

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.

صفحه اصلی بازاربزازی : https://bazarbazazi.com/

راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.
خاص و شیک پوش باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]