347,800تومان

%6
قیمت فروش

موجود

توضیحات

بافت فیلافیل خاص این کالیته جلوه ای منحصر به فرد به رنگهای متنوع آن بخشیده است . جنس پارچه پلی استر ویسکوز و از محصولات شرکت کوکما ست که تحت لیسانس berdan ترکیه تولید می شود . وزن و ضخامت پارچه مناسب فصول سرد سال و طرح آن شیک و جذاب است . تنوع بالای رنگی این کالیته از دیگر نقاط قوت آن است . رنگ شماره 6 رنگ آبی تیره ی این کالیته است .

برای دیدن دیگر رنگهای این کالیته اینجا کلیک کنید .

این پارچه ی فیلافیل را هم می توان برای دوخت کت و شلوار یک دست استفاده کرد هم کت تک . کت تک این پارچه همراه شلوار ساده هم ترکیب زیبا و دلنشینی پدید می آورد . طیف خاکستری و کرم این کالیته بسیار متنوع است و برای مانتوهای پاییزه بسیار جذاب و وسوسه کننده است .

رنگهای روشن این کالیته جلوه ی بافت فیلافیل آن را بیشتر نشان می دهند گو اینکه رنگهای هم تیره هم جذاب تر از هم نوعان ساده ی خود نمود می کنند .

ترکیب این فاستونی 65 درصد پلی استر و 35 درصد ویسکوز و از محصولات شرکت کوکما ست که از بهترین تولیدکنندگان فاستونی در ایران است.برای شستشو از آب 30 درجه سانتیگراد و مایع لباسشویی یا پودرهای استاندارد استفاده کنید.

  دیگر محصولات این کارخانه را اینجا ببینید .

این محصول قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی ست . برای شستشو از مایع لباسشویی یا شوینده های استاندارد استفاده نمایید . کتها به علت داشتن آستر باید خشکشویی شوند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 6 كاليته 1020 BERDAN كوكما
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران