توضیحات

رنگ 5 كاليته 16L Berdan پارچه فاستونى كوكما رنگ کرم نسکافه‌ای این کالیته است. ترکیب کالیته، پلی‌استر، ویسکوز، لاکرا، عرض 150 سانتیمتر و وزن 400 گرم و از فاستونی‌های کشی تولید شرکت جامعه است. گرماژ مناسب این پارچه در کنار طرح جذاب آن بسیار مناسب کت‌های زمستانه‌ی مردانه و مانتوهای پاییزه‌ی زنانه است. دارای بافت خاص موسوم به سابله بافت یا ساتین بافت است.

برای دیدن رنگ‌های این کالیته اینجا کلیک کنید.

رنگ 5 كاليته 16L Berdan پارچه فاستونى كوكما

رنگ 5 كاليته 16L Berdan پارچه فاستونى كوكما، تحت لیسانس Berdan ترکیه توسط شرکت کوکما تولید می‌شود. طرح روز و بافت خاص و زیبای این پارچه، محصولی با کیفیت دراختیار شما می‌گذارد.

بافت این کالیته موسوم به سابله بافت یا ساتین بافت است که، جلوه‌ای موج‌دار در رنگ پارچه به‌وجود می‌آورد که باعث می‌شود پارچه در عین سادگی طرح‌دار باشد. این نوع طرح‌ها که از بافت پارچه به‌وجود می‌آیند، با استقبال بسیار خوبی در بازار مصرف مواجه شده‌اند.

 

مشخصات کالیته 16L berdan پارچه فاستونی کوکما

کالیته 16L berdan یکی از محصولات کارخانجات کوکما است که تحت لیسانس بردان ترکیه تولید می‌شود. توجه کارخانه کوکما به تولیدات و استانداردهای روز دنیا باعث شده با دریافت لیسانس از طرح‌ها و تولیدکنندگان معتبر و به روز، طرحی جدید و زیبا همگام با محصولات روز دنیا به شما عرضه کند.

تولید طرح‌های روز دنیای مد و لباس به تولیدکنندگان پوشاک و مزون‌ها امکان می‌دهد، تولیداتی هم‌سطح و هم‌تراز صنعت روز دنیای مد به مشتریان خود عرضه کنند.

 

فاستونی‌های لاکرادار یا کشی

فاستونی‌های کشی از ترکیب الیاف پلی‌استر ویسکوز و لاکرا بهره برده‌اند. وجود الیاف لاکرا در پارچه، ایجاد خاصیت کشسان می‌نماید. این نوع پارچه‌های فاستونی در دو نوع یک برکش که در عرض خاصیت کشسان دارد و دوبرکش یا بزایاق که هم در طول و هم در عرض دارای این خاصیت است تولید می‌شود.

تا به امروز پارچه‌های فاستونی دارای خاصیت کشسان یا ارتجاعی نبوده‌اند اما علاقه مصرف‌کنندگان به طرح‌های اندامی لباس‌ها و راحتی بیشتر پارچه‌های لاکرادار باعث شد سفارش‌دهندگانی چون بازاربزازی به فکر سفارش پارچه‌های فاستونی کشی به کارخانجات تولید کننده بیفتد.

 

برندهای مرتبط با کارخانه پارچه فاستونی کوکما

کارخانه کوکما پارچه‌‌های فاستونی خود را در رنگ‌بندی زیبا و متنوع و طرح‌های ساده، چهارخانه و راه راه (دیپلمات) و … تولید و در بازار عرضه می‌کند. برندهای بردن (berdan) و کوکما از محصولات تولیدی این کارخانه هستند.

 

کاربردهای استفاده از پارچه فاستونی کوکما

پارچه فاستونى كوكما برای مصارف زیر به کار می‌رود.

  • کاربرد اصلی پارچه فاستونی کوکما، دوخت لباس‌های رسمی است.
  • دوخت کت و شلوارهای مردانه و زنانه
  • دوخت لباس فرم مدارس و دانشگاه‌ها
  • مانتو
  • شلوارهای زنانه و مردانه

جزو محصولاتی هستند که با پارچه‌های فاستونی کشی یا لاکرادار تولید می‌شوند.

 

راهنمای نگهداری از پارچه‌ فاستونی کوکما

برای نگهداری از پارچه فاستونى كوكما بهتر است:

  • لباس‌های خود را گردشی بپوشید.
  • از چوب لباسی مناسب استفاده کنید.
  • فرچه زدن و بخارشو کردن لباس در مهم است.
  • از خشک‌شویی استفاده کنید.
  • مراقبت از لباس با نگهداری در جای مناسب در نگهداری حائز اهمیت است.
  • دکمه‌ها: مهم است که هنگام نشستن دکمه‌های لباس خود را باز کنید تا از فشار بی‌مورد روی دکمه‌ها و حالت گرفتن پارچه جلوگیری کنید. بستن دکمه‌های کت و شلوار هنگام آویزان کردن نیز توصیه نمی‌شود زیرا باعث ایجاد فشار غیرضروری روی دکمه‌ها و پارچه می‌شود.

اين محصول قابل شستشو با دست و ماشين لباسشويى است. برای شستشو از آب 30 درجه‌ی سانتیگراد و مایع شستشو یا پودرهای استاندارد استفاده نمایید. كت‌ها به علت داشتن آستر بهتر است خشكشويى شوند.

 

سخن پایانی

هدف و خدمت بازار بزازی، ضمانت اصالت محصولات و قیمت پایه‌ی پارچه کوکما در بخش فروش عمده و خرده است تا مشتریان بازاربزازی با خیال آسوده تمام وقت و فکر خود را تنها صرف انتخاب طرح و رنگ دلخواهشان نمایند.

حس متفاوت خاص بودن را با ما تجربه کنید…

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 5 كاليته 16L Berdan پارچه فاستونى كوكما
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران