توضیحات

رنگ شماره‌ی 36 رنگ آبی نفتی این کالیته است. کالیته‌ی 60557 مطهری با ترکیب فوق العاده‌ی پشم ترویرا در طرح سنجاقی، سفارش اختصاصی بازاربزازی به این شرکت در طیف رنگی گسترده و چشم‌نواز است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. عرض این کالیته 150 و وزن آن 320 گرم است.

رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری

کالیته 60557 مطهری از فاستونی‌های پشم ترویرا این کارخانه است که به فاستونی‌های 45/55 معروف‌اند.

علت این شهرت به کار رفتن 45 درصد پشم و 55 درصد ترویرا در تولید این پارچه است.

فاستونی‌های پشم ترویرا به علت دارا بودن الیاف پشم طبیعی و مرغوب گوسفندان مرینوس پارچه‌هایی چهارفصل و بسیار راحت هستند. الیاف پشم امکان تبادل گرمایی طبیعی به پوست می‌دهند و مانند الیاف بی‌کیفیت باعث عرق کردن پوست در گرما و یخ زدگی در سرما نمی‌شوند.

 

رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری

رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری، رنگ آبی نفتی این کالیته است. کالیته‌ی 60557 مطهری با ترکیب فوق العاده‌ی پشم ترویرا در طرح سنجاقی، سفارش اختصاصی بازاربزازی به این شرکت در طیف رنگی گسترده و چشم نواز است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. این محصول قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی است. برای شستشوی این محصول از آب ۳۰ درجه و شوینده‌های استاندارد استفاده نمایید.

 

پارچه مطهری

پارچه فاستونی مطهری، یکی از برندهای فاستونی‌های ایرانی است که جزو یکی از بهترین پارچه‌های فاستونی می‌باشد. کارخانه‌ی مطهری با تولید سالانه بیش از سه میلیون و پانصد هزار متر انواع پارچه‌ی فاستونی جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعت نساجی کشور است.

کاربردهای پارچه فاستونی مطهری:

  • کت و شلوار مردانه
  • کت و دامن زنانه
  • مانتویی
  • لباس‌های رسمی و اداری و ……

 

ویژگی‌های پارچه فاستونی مطهری عبارت است از:

پارچه‌های فاستونی از قدیم الایام، پارچه‌های مخصوص دوخت کت و شلوار مردانه بوده‌اند.

ابتدای امر این پارچه در اروپا و آمریکا بیشتر توسط قشر مرفه جامعه مورد استفاده قرار می‌گرفت چرا که کیفیت بالا و به طبع قیمت بالایی هم داشت. رفته رفته خوش دوخت و خوش اتو بودن پارچه‌های فاستونی، آن‌ها را به اصلی‌ترین پارچه‌ی تهیه‌ی کت و شلوار مردانه در تمام دنیا تبدیل کرد.

 

مشخصات پارچه‌ فاستونی مطهری

رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری، دارای خصوصیات زیر است.

  • برگشت پذیری عالی از چروک.
  • اتوپذیری بسیار عالی.
  • لطافت عالی.
  • چهارفصل بودن: بهره بردن از خاصیت هم‌دمایی طبیعی الیاف پشم طبیعی گوسفند باعث می‌شود پوست امکان تنفس داشته باشد و احساس گرمای شدید در تابستان و سرمای آزاردهنده در زمستان به‌وجود نیاورد.
  • ایستایی عالی پارچه‌های مطهری، باعث می‌شود در دوخت کت و شلوار خیلی خوب قرار گیرند.
  • برگشت‌پذیری عالی از چروک و تول نشدن به دلیل وجود الیاف طبیعی.

در سراسر دنیا پارچه فاستونی انتخاب اول تولیدکنندگان کت و شلوار است.

 

جنس پارچه فاستونی مطهری

رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری، دارای خصوصیات زیر است.

جنس پارچه فاستونی مطهری متشکل از 45% پشم و 55% ترویرا می‌باشد. طرح اصلی آن ساده، تار و پودی و بسیار ریزبافت می‌باشد. مطهری در بازار ایران برندی شناخته شده است که توانسته با سابقه‌ی درخشان و تولیدات مرغوب و به‌روز مستحکم‌تر از قبل به فعالیت خویش در این راستا ادامه دهد.

پارچه‌ی فاستونی مطهری از الیاف پشم طبیعی گوسفند و الیاف ترویرا به دست می‌آید. به همین دلیل، پارچه‌ی چهار فصل است. پارچه‌ای لطیف است به علت آنکه پشم گوسفند خاصیت هم‌دمایی به پارچه می‌دهد و به همین دلیل می‌توان به سادگی در فصل تابستان و زمستان مورد استفاده قرار گیرد.

این پارچه‌ها وزن متوسطی دارند. بهترین انتخاب برای استایل پاییزی و زمستانی شما هستند.

 

چگونه پارچه فاستونی مطهری اصل را تشخیص دهیم؟

نام مطهری و ترکیب پارچه در لبه‌ی پارچه با حروف انگلیسی بافته می‌شود. از آن گذشته اگر تکه کوچکی از پارچه را با کبریت بسوزانید اگر بوی موی سوخته بدهد پارچه فاستونی پشم ترویرا است و اگر جمع شود و بوی پلاستیک سوخته بدهد پلی استر ویسکوز است. البته برای افراد عادی تنها راه اطمینان از اصل بودن پارچه‌ی مورد نظر خرید از عرضه کنندگان معتبر محصولات مطهری است.

 

پارچه مطهری در بازار بزازی

کارخانه‌ی مطهری، طرح سفارشی بازاربزازی را تنها برای بازاربزازی در رنگ بندی درخواستی تولید و تحویل می‌نماید و بازاربزازی به عنوان پخش کننده‌ی دست اول فاستونی در ایران، محصولات را به دست تولیدکنندگان و خریداران عمده می‌رساند.

بازاربزازی با ارائه قیمت‌ها و محصولات خود در سایت بازاربزازی کوشیده از اتلاف وقت و سردرگمی مشتری برای محاسبه‌ قیمت پایه‌ی محصول، جلوگیری نماید.

 

طرح‌ها و رنگ‌های پارچه مطهری

پارچه‌های مطهری در انواع ساده و طرحدار و با بافت‌های مختلف در سایت ما موجود هستند. پالت رنگی اکثر کالیته‌ها دربردارنده‌ی رنگ‌های روز، پرکاربرد و پرطرفدار فاستونی در بازار مصرف ایران است. طرح‌های ساده، سنجاقی، چهارخانه، دیپلمات و بافت‌های گوناگون فیلافیل، گاباردین و کج راه، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند. کافی است گشتی در سایت بزنید.

 

راهنمای نگهداری از پارچه‌ فاستونی مطهری

برای نگهداری از رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری بهتر است:

  • لباس‌های خود را گردشی بپوشید.
  • از چوب لباسی مناسب استفاده کنید.
  • فرچه زدن و بخارشو کردن لباس مهم است.
  • از خشک‌شویی استفاده کنید.
  • مراقبت از لباس با نگهداری در جای مناسب در نگهداری حائز اهمیت است.
  • دکمه‌ها: مهم است که هنگام نشستن دکمه‌های لباس خود را باز کنید تا از فشار بی‌مورد روی دکمه‌ها و حالت گرفتن پارچه جلوگیری کنید. بستن دکمه‌های کت و شلوار هنگام آویزان کردن نیز توصیه نمی‌شود زیرا باعث ایجاد فشار غیرضروری روی دکمه‌ها و پارچه می‌شود.

پارچه‌های فاستونی قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند. کت‌ها به علت داشتن آستر بهتر است خشکشویی شوند.

برای شستشو از آب 30 یا 40 درجه و شوینده‌های استاندارد استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

ضمانت اصالت محصولات مطهری و قیمت پایه‌ی پارچه مطهری در بازار در بخش فروش عمده و خرده، هدف و خدمت ما به خریداران و تولیدکنندگان است تا با خیال آسوده از اینکه بهترین قیمت پارچه مطهری در بازار به آن‌ها ارائه شده است تمام وقت و فکر خود را تنها صرف انتخاب طرح و رنگ دلخواهشان نمایند.

حس متفاوت خاص بودن را با ما تجربه کنید…

 

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 36 کالیته60557 پارچه فاستونی مطهری
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران