توضیحات

رنگ شماره 2، رنگ طوسی-خاکستری این کالیته است. این پارچه با ترکیب 35% ویسکوز و 65% پلی استر از تولیدات کارخانجات کوکما است. کالیته‌ی 17660.108 کوکما با طرح زیبای چهارخانه‌ی پرنس دوگال با بافت فیلافیل است. این کالیته عرض 150 سانتیمتر و وزن 370 گرم دارد.

برای دیدن دیگر رنگ‌های این کالیته اینجا کلیک کنید.

رنگ 2 كاليته 17660.108 BERDAN كوكما

رنگ 2 كاليته 17660.108 BERDAN كوكما، رنگ طوسی-خاکستری این کالیته است. طرح چهارخانه و زیبای این پارچه مناسب کت و شلوار، کت و دامن و شلوار تک مردانه و زنانه است.

 

توضیحات کالیته 17660.108 پارچه فاستونی کوکما

کت‌های چهارخانه در عین رسمی بودن بواسطه‌ی طرح خود، فضای فانتزی به‌وجود می‌آورند که اگر جوان باشید مناسب سن و سال شما می‌شوند و اگر از سال‌های جوانی عبور کرده باشید به لباسی نیمه رسمی و شیک تبدیل می‌شوند.
پوشیدن کت‌‎های چهارخانه به شما امکان انتخاب پارچه شلواری ساده که کاملا هم‌رنگ زمینه کت نباشد اما با آن، هارمونی و هماهنگی داشته باشد، می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید ترکیب‌های متنوعی در سِت کت و شلوار و پیراهن خود به‌وجود آورید. بهتر است پارچه پیراهنتان هم ساده باشد یا طرحی محو و ظریف داشته باشد.
این طرح چهارخانه‌ی BERDAN موسوم به پرنس دوگال بواسطه‌ی داشتن طرح دکور در کنار طرح چهارخانه بسیار جذاب و زیبا شده است.

 

پارچه کوکما

رنگ 2 كاليته 17660.108 BERDAN كوكما، یکی از انواع پارچه برای تهیه کت و شلوار به شمار می‌رود. پارچه‌های کوکما از الیاف پلی استر ویسکوز تهیه می‌شوند و به همین سبب مقاومت بالاتر و قیمت مناسب‌تری نسبت به پارچه‌های پشم ترویرا دارند و برای تهیه شلوارهای پرمصرف روزانه و لباس فرم مدارس گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

 

کارخانه کوکما

کارخانه پارچه کوکما در سال 1350 در شهرک صنعتی خرمدره زنجان تاسیس شد. این کارخانه در ابتدا با نام “پشم بافی توس” فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1372 به “کوکما” تغییر نام داد.

کارخانه کوکما تولید کننده انواع پارچه‌های فاستونی، شبه فاستونی، ترگال، کجراه و ملحفه‌ای می‌باشد. این کارخانه با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و همچنین با بهره گیری از متخصصین مجرب، توانسته است به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه در ایران تبدیل شود.

 

کیفیت محصولات کوکما

پارچه‌های کوکما به دلیل کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ و قیمت بسیار مناسب، در بازار ایران و همچنین در کشورهای دیگر از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و ترکیه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کارخانه کوکما با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون متر پارچه، یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه در ایران می‌باشد.

 

افتخارات کارخانه کوکما

کارخانه کوکما در طول فعالیت خود، افتخارات متعددی را کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت نشان استاندارد ملی ایران، گواهینامه ISO 9001 و ISO 14001 و همچنین دریافت تندیس زرین کیفیت از جشنواره ملی صنعت برتر اشاره کرد.

 

برندهای تولیدی کارخانجات کوکما

کارخانه‌ی کوکما، پارچه‌های فاستونی تولیدات خود را در رنگ‌ها و طرح‌های زیبا و متنوع به بازار عرضه می‌کند. طرح‌های ساده، چهارخانه، دیپلمات و بافت‌های متنوع پارچه فاستونی از گستره‌ی وسیع طرح‌های تولیدی این کارخانه خبر می‌دهند. بازار بزازی فاستونی‌های کوکما، بردن، فاستونی‌‌های کش، فاستونی‌های بزایاق سفارشی خود را از این کارخانه به بازار مصرف عرضه می‌کند.

 

کاربردهای استفاده از پارچه فاستونی کوکما

پارچه فاستونى كوكما برای مصارف زیر به کار می‌رود.

  • کاربرد اصلی پارچه فاستونی کوکما، دوخت لباس‌های رسمی است.
  • دوخت کت و شلوارهای مردانه و زنانه
  • دوخت لباس فرم مدارس و دانشگاه‌ها
  • مانتو
  • شلوارهای اداری

گرچه بدیهی است تهیه‌ی شلوار و دامن تک از این طرح زیبا هم وسوسه کننده و دلخواه است.

 

راهنمای نگهداری از پارچه‌ فاستونی کوکما

برای نگهداری از پارچه فاستونى كوكما بهتر است:

  • لباس‌های خود را گردشی بپوشید.
  • از چوب لباسی مناسب استفاده کنید.
  • فرچه زدن و بخارشو کردن لباس مهم است.
  • از خشک‌شویی استفاده کنید.
  • مراقبت از لباس با نگهداری در جای مناسب در نگهداری حائز اهمیت است.
  • دکمه‌ها: مهم است که هنگام نشستن دکمه‌های لباس خود را باز کنید تا از فشار بی‌مورد روی دکمه‌ها و حالت گرفتن پارچه جلوگیری کنید. بستن دکمه‌های کت و شلوار هنگام آویزان کردن نیز توصیه نمی‌شود زیرا باعث ایجاد فشار غیرضروری روی دکمه‌ها و پارچه می‌شود.

اين محصول قابل شستشو با دست و ماشين لباسشويى است. برای شستشو از آب 30 درجه‌ی سانتیگراد و مایع شستشو یا پودرهای استاندارد استفاده نمایید. كت‌ها به علت داشتن آستر بهتر است خشكشويى شوند.

 

سخن پایانی

ضمانت اصالت محصولات کوکما و قیمت پایه‌ی پارچه کوکما در بازار در بخش فروش عمده و خرده، هدف و خدمت ما به خریداران و تولیدکنندگان است تا با خیال آسوده از اینکه بهترین قیمت پارچه کوکما در بازار به آن‌ها ارائه شده است تمام وقت و فکر خود را تنها صرف انتخاب طرح و رنگ دلخواهشان نمایند.

حس متفاوت خاص بودن را با ما تجربه کنید…

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 2 كاليته 17660.108 BERDAN كوكما
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران