رنگ 11 کالیته 45LL بزایاق پارچه فاستونی کوکما

500,000تومان

موجود

توضیحات

رنگ 11 آبی نفتی با نخ سولید است. طرح این کالیته تحت لیسانس بِردَن berdan  ترکیه و با ترکیب ٣٣ درصد پلی استر، ۶۵ درصد ترویرا و ٢ درصد لاکرا (کش) تولید می‌شود. تنوع رنگی کالیته بالا و مصارف آن در کت و شلوار، کت و دامن، دامن و شلوار تک و مانتوهای زنانه، بسیار زیاد است. عرض پارچه 150 سانتیمتر و وزن آن 400 گرم است.

رنگ 11 کالیته 45LL بِزاَیاق پارچه فاستونی کوکما

رنگ 11 کالیته 45LL بزایاق پارچه فاستونی کوکما رنگ آبی نفتی این کالیته است. که از نخ سولید تولید شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

رنگ 11 کالیته 45LL کوکما را هم می‌توانید برای ست کت و شلوار دامادی استفاده نمایید هم کت و شلوار و کت و دامن‌های رسمی هم مانتوهای اداری و مانتوهای زنانه و شلوار و دامن‌های تک.

این بار رنگ 11 کالیته 45LL کوکما را برای دوخت لباستان انتخاب کنید و از زیبایی لباس خود لذت ببرید.

 

توضیحات کالیته 45LL کوکما

کالیته 45LL دوبَرکِش بِزاَیاق بِردَن berdan یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار بازار بزازی است که به سفارش اختصاصی بازاربزازی، توسط شرکت کوکما تولید می‌شود.

این پارچه فاستونی دارای خاصیت کشسان هم در عرض و هم در طول پارچه است. یعنی به اصطلاح پارچه از هر دو طرف کش می‌آید و دوبرکش می‌باشد. مصارف آن به علت دارا بودن خاصیت کشسان در انواع مدل‌های اندامی کت، شلوار، مانتو و دامن که امروزه متداول شده اند، بسیار زیاد است.

 

پارچه کوکما

کارخانجات کوکما با تولید انواع مختلف پارچه‌های فاستونی از تولیدکنندگان فعال و خوشنام پارچه فاستونی در کشور عزیزمان ایران هستند. کیفیت بالا و طرح‌های متنوع و به روز این کارخانه که مطابق استانداردهای جهانی یا تحت لیسانس برندهای معتبر دنیا تولید می‌شوند، گستره‌ای جذاب از طرح و رنگ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

پارچه کوکما در بازار بزازی

بازاربزازی به عنوان یکی از سفارش دهندگان عمده کارخانجات کوکما، با سفارش طرح‌های اختصاصی خود به خط تولید، محصولات خاصی را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

سفارشی بودن کالیته‌های بازاربزازی برای تولیدکنندگانی که به دنبال یافتن طرح‌های خاص و منحصر به فرد هستند، مزیت بزرگی است که وقتی در کنار فروش عمده و با قیمت پایه و تضمین شده بازار توسط این سایت قرار می‌گیرد، انتخابی ایده‌آل و خریدی سریع، هوشمندانه و خوب را به مشتریان بازاربزازی نوید می‌دهد.

 

مشخصات پارچه فاستونی بزایاق

پارچه‌های فاستونی تا به حال برای دوخت کت و شلوار، کت و دامن و شلوارهای تک و مانتوهای راستا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما با پرطرفدار و مرسوم شدن مدل‌های اندامی، سفارش دهندگانی چون بازار بزازی، با سفارش پارچه‌های فاستونی کشی به کارخانجات تولید کننده، به این نیاز بازار پاسخ دادند.

پارچه‌های فاستونی کشی با استقبال خوبی خصوصا از طرف بانوان مواجه شدند چرا که کیفیت بالای پارچه‌های فاستونی برای دوخت مانتو و شلوارهای زنانه بسیار مناسب بود. و حالا که خاصیت کشسان هم به مجموعه ویژگی های پارچه فاستونی اضافه شده است، ترکیبی ایده‌آل برای بانوان فراهم آورده تا هم لباسی خوش‌دوخت داشته باشند هم در آن راحتی و آزادی عمل بیشتری احساس کنند.

 

برندهای تولیدشده در کارخانه پارچه فاستونی کوکما

کارخانه کوکما پارچه‌‌های فاستونی خود را در رنگ‌بندی زیبا و متنوع و طرح‌های:

ساده، چهارخانه، دیپلمات و دیگر طرح‌های روز، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

محصولات این کارخانه تحت عناوین و برندهای:

کوکما

و

بِردن

در بازاربزازی به شما گرامیان عرضه می‌شوند.

 

موارد استفاده از پارچه فاستونی کوکما

رنگ 11 کالیته 45LL بزایاق پارچه فاستونی کوکما برای مصارف زیادی من جمله موارد زیر به کار می رود:

  • دوخت کت و شلوارهای مردانه و زنانه
  • دوخت لباس فرم مدارس و دانشگاه‌ها
  • مانتو
  • شلوارهای اداری

کیفیت خوب، دوام بالا و قیمت مناسب پارچه‌های فاستونی بزایاق از خصیصه‌های بسیار مهم این پارچه هنگام انتخاب شما هستند.

 

راهنمای نگهداری از پارچه‌ فاستونی کوکما

برای نگهداری از رنگ 11 کالیته 45LL بزایاق پارچه فاستونی کوکما بهتر است:

  • لباس‌های خود را گردشی بپوشید.
  • از چوب لباسی مناسب استفاده کنید.
  • فرچه و بخارشو لباس مهم است.
  • از خشک‌شویی استفاده کنید.
  • مراقبت از لباس با نگهداری در جای مناسب در حفظ کیفیت و ماندگاری لباس، بسیار حائز اهمیت است.
  • دکمه‌ها: مهم است که هنگام شستن دکمه‌های لباس خود را باز کنید تا از فشار بی‌مورد روی دکمه‌ها و حالت گیری پارچه جلوگیری کنید. دکمه‌های بستۀ کت و شلوار هنگام آویزان کردن نیز توصیه نمی‌شود، زیرا باعث ایجاد فشار غیرضروری روی دکمه‌ها و پارچه می‌شود.

اين محصول قابل شستشو با دست و ماشين لباسشويى است. برای شستشو از آب ۳۰ درجه‌ی سانتیگراد و مایع شستشو یا پودرهای استاندارد استفاده نمایید. كت‌ها به علت داشتن آستر بهتر است خشكشويى شوند.

 

قیمت پارچه‌های فاستونی بزایاق

بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده و اختصاصی کالیته 45LL به کارخانجات کوکما غیر از ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود این امکان و نوید را می‌دهد:

که با خرید از سفارش دهنده اصلی و دست اول بازار، هم درگیر واسطه‌گری و مشکلات ناشی از آن در بازار نشوند و به قیمت پایه بازار کالای خود را تهیه نمایند و هم از کیفیت و اصالت محصول خریداری شده خود اطمینان داشته باشند.

 

سخن پایانی

ضمانت اصالت محصولات کوکما و قیمت پایه‌ی پارچه کوکما در بازار در بخش فروش عمده و خرده، هدف و خدمت ما به خریداران و تولیدکنندگان است تا با خیال آسوده از اینکه بهترین قیمت پارچه کوکما در بازار به آن‌ها ارائه شده است تمام وقت و فکر خود را تنها صرف انتخاب طرح و رنگ دلخواهشان نمایند.

حس متفاوت خاص بودن را با ما تجربه کنید…

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
رنگ 11 کالیته 45LL بزایاق پارچه فاستونی کوکما
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران