امروزه طراحی لباس یکی از مشاغل پردرآمد در ایران و جهان می باشد. اگر در این حوزه فعالیت می کنید یا قصد دارید در آینده ی نزدیک به این حرفه بپردازید درادامه با بازاربزازی همراه شوید تا از جزئیات درآمدی این شغل اطلاعات کسب کنید. با گسترش فشن و مد افرادی زیادی به این حرفه علاقه مند شدند و پا به یادگیری این رشته گذاشتند. اما عده ای که پشتکار و استعداد کافی را دارا می باشند می توانند دراین زمینه به موفقیت برسند و بدرخشند. ابتدا اولین سوالی که به ذهن تمامی آنها می رسد این است که درآمد این حرفه چقدر می باشد؟ دراین مقاله قصد داریم به مقایسه درآمد طراحی لباس در ایران و سایر کشورهای جهان بپردازیم.

درآمد طراح لباس در ایران چقدر است ؟

درآمد طراحی لباس بستگی به نوع کار، بازار یابی و مدیریت آن دارد اما طبق آمار، میانگین درآمد یک طراح لباس متوسط بین 8 الی 9 میلیون تومان ثابت است. از طریق روشهای مختلفی می توان این درآمد را افزایش داد. مثلا یک طراح می تواند طراحی های لباس خود را در اینترنت نیز با تبلیغات خوب به فروش رساند؛ یا می تواند مهارت های خاص خود را در زمینه طراحی به دیگران آموزش دهد. برای راه اندازی خط تولید طرح های لباس خود نیازمند سرمایه اولیه هستید. سپس باید شروع به بازار یابی نمائید و از این طریق در گذشت زمان مشتری های خود را جذب کنید. اگر بتوانید در بازاریابی موفق شوید می توانید درآمد خود را تا 50 میلیون افزایش دهید. توجه داشته باشید این میزان درآمد متغیر بوده و ممکن است بعضی اوقات ضرر نیز داشته باشید.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

درآمد طراح لباس در آمریکا چقدر است ؟

کشور آمریکا بزرگترین و بهترین طراح های مد و لباس را دراختیار دارد؛ به همین خاطر می توانید لوکس ترین و گران ترین لباس ها را از این کشور تهیه نمائید. درآمد سالانه یک طراح لباس در کشوری همچون آمریکا حدود 62 هزار دلار بوده و این درآمد می تواند تا 92 هزار دلار نیز افزایش یابد. دراین میان طراحان لباس معروف و حرفه ای درآمدی حدود 4 میلیون دلار نیز عاید خود میکنند. با جمع بندی می توان به این موضوع رسید که طراحی مد و لباس در آمریکا بسیار پول ساز می باشد.

درآمد طراح لباس در انگلستان چقدر است ؟

انگلستان یکی از کشورهایی است که هرساله تعداد زیادی رویداد های بین المللی در حوزه مد و فشن را اجرا می کند. میانگین درآمد سالانه طراحان لباس در این کشور حدود 60 هزار پوند می باشد. ناگفته نماند این میزان طبق ذوق و خلاقیت هر طراح می تواند متغیر باشد. خبر خوب در انگلستان این است که اگر شما قصد راه اندازی خط تولید لباس خود را داشته نباشید، نیازمند سرمایه اولیه نیستید. چراکه دولت کشور انگلستان وام های اشتغال زایی برای طراحان لباس تدارک دیده است.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

درآمد طراح لباس در ایتالیا چقدر است ؟

یکی از بهترین و منتخب ترین کشورها برای طراحی لباس ایتالیا می باشد. چراکه این کشور اخیرا توانسته جزو یکی از خلاقانه ترین و متخصص ترین کشورها در زمینه طراحی مد و لباس قرار گیرد. طراحان لباس ایتالیایی رقابت تنگاتنگی باهم دارند و هرکدام می کوشند تا توانایی انجام کارهای تیمی را در خود پرورش دهند تا به بالاترین درجه از حرفه خود دست یابند. میانگین درآمد سالانه برای طراحان لباس ایتالیایی حدود 85 هزار یورو بوده و این میزان می تواند طبق استعدادهای هر طراح افزایش یابد.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

درآمد طراح لباس در ترکیه چقدر است ؟

امروزه کشور ترکیه توانسته رشته فشن و مد را در دانشگاه های خود جای دهد. دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه ها می توانند پس از اتمام تحصیل درآمدی حدود 100 هزار دلار در سال دریافت کنند. این میزان می تواند با کسب تجربه های بیشتر برای هر طراح افزایش پیدا کند.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

درآمد طراح لباس در کاناداچقدر است ؟

یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در زمینه فشن و مد کانادا می باشد. چراکه میانگین درآمد سالانه دراین کشور برای طراحان لباس چیزی در حدود 40 هزار دلار آمریکا می باشد. اگر خلاقیت لازم را نیز داشته باشید می توانید درآمد خود را به 66 هزار دلار در سال نیز برسانید.

بهترین دانشگاه های تحصیل در رشته فشن و مد

دانشگاه های برتر و سطح بالایی در سراسر جهان برای تحصیل در زمینه فشن، مد، طراحی لباس وجود دارد. برخی از این دانشگاه ها عبارت اند از : دانشگاه سنترال سنت مارین انگلستان، کالج مد بونکا در ژاپن، دانشگاه وست مینستر انگلستان، کالج مد در لندن، کالج فشن دانشگاه کینگستون انگلستان و … . اگر شما به رشته فشن و طراحی لباس علاقه مند باشید می توانید با برنامه ریزی و پشتکار در هر کدام ازاین دانشگاه ها برای اپلای اقدام نمائید.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

درآمد نجومی طراحی لباس عروس

طراحی لباس عروس در برخی کشورها به ویژه ایران به علت تقاضای شدید برای لباس های خاص بسیار بالا می باشد. رقم نجومی که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید. شما می توانید خلاقیت و ذوق خود را دراین زمینه افزایش دهید و درآمدهای بسیار بالایی ازاین حرفه عاید خود نمائید. یکی از بهترین روش ها راه اندازی مزون شخصی یا همکاری با دیگر مزون های طراحی لباس عروس است. برخی کشورها نیز طراحی لباس عروس های لوکس و مشهور فقط برای افراد خاص انجام می شود که این حرفه درآمدهای بسیار بالاتری دارد.

درآمد طراحی لباس در جهان چقدر است ؟

کلام آخر

طراحی مد و لباس جزو رشته های محبوب و مورد توجه در بسیاری از کشورها است. شما می توانید در یکی از دانشگاه های برتر سراسر دنیا به تحصیل دراین زمینه بپردازید تا درادامه بتوانید درآمدهای بسیار خوبی را از این طریق نصیب خود نمائید. روش های زیادی برای کسب درآمد دراین رشته وجود دارد. به عنوان مثال می توانید به طور مستقل فعالیت کنید، مزون یا کارگاه اختصاصی خود را برای راه اندازی خط تولید ایجاد کنید.

بازاربزازی

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]