کت و شلوار رسمی ترین لباس آقایان در تمام دنیاست و نقطه ی اشتراک همه ی مردان با سلیقه ها و علایق متنوع است. هر سبک یا استایلی که داشته باشید بالاخره حداقل یک دست کت و شلوار بین لباس‌های خود دارید یا به آن نیاز پیدا کرده اید.در ادامه مقاله بهترین برند پارچه کت و شلوار همراه بازار بزازی شوید.

کت و شلوار رسمی ترین لباس آقایان در تمام دنیاست و نقطه ی اشتراک همه ی مردان با سلیقه ها و علایق متنوع است. هر سبک یا استایلی که داشته باشید بالاخره حداقل یک دست کت و شلوار بین لباس‌های خود دارید یا به آن نیاز پیدا کرده اید.

کت و شلوارها در مدل ها، طرحها، رنگها و جنس های متنوعی در بازار موجودند که هر یک کاربرد و جایگاه خود را دارند.

برش و دوخت کت و شلوار می تواند بر اساس سبک کت و شلوار (بریتانیایی)، ایتالیایی یا آمریکایی باشد. جنس آن می تواند پشمی(فاستونی)، ابریشمی، نخی یا کتان باشد و می تواند شخصی دوز یا محصول برند معتبری باشد، علاقه،. نیاز و استایل شخصی شما تعیین کننده ی نوع انتخاب شماست.

پارچه ی پشمی

کت و شلوارهای رسمی از پارچه های فاستونی پشمی تهیه می شوند که پرطرفدارترین و پرکاربردترین پارچه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان کت و شلوار در تمام دنیاست.

پارچه ی ابریشمی

کت و شلوارهای ابریشمی نیز جایگاه خود را بین علاقمندانشان دارند، تنها نکته ی مهم در کت و شلوار ابریشمی داشتن کیفیت خوب پارچه است که در صورت برآورده شدن قیمت بالایی می یابد.

پارچه ی کتان

کت و شلوارهای غیر رسمی و مناسب هوای گرم یا افرادی که راحتی بیشتری می طلبند از پارچه های کتان یا به اصطلاح عامه نخی استفاده می کنند گرچه همه پارچه ها از نخ بافته می شوند و منظور گم شده در این اصطلاح رایج غلط همان کتان یا غیرمصنوعی بودن نخ تولید کننده پارچه است.
مسلم این کت و شلوارها ایست و فرم خوب کت و شلوارهای فاستونی را ندارند و زود چروک می شوند اما اغلب چون فیت دوخته نمی شوند راحتی بیشتری دارند.

بهترین برند پارچه کت و شلوار

بهترین نوع پارچه کت و شلوار کدام است؟

بر اساس استاندارد بین المللی دوخت و تولید کت و شلوار مردانه، بهترین پارچه مناسب کت و شلوار رسمی آقایان، پارچه های فاستونی هستند.

پارچه های فاستونی از الیاف پشم درجه یک گوسفند تهیه می شوند و از خواص طبیعی الیاف پشم بهره می برند، به هنگام دوخت خوش فرم و خوش ایست هستند، اتوپذیری خوب و برگشت پذیری عالی از چروک دارند، بادوام و با کیفیتند و با خاصیت هم دمایی طبیعی الیاف پشم در سرما و گرما، لباسی چهارفصل در اختیار شما می گذارند.

ترکیب استاندارد و جهانی پارچه ی فاستونی که تایید بین المللی به دست آورده ترکیب ۴۵% پشم و ۵۵% ترویرا ست.
این ترکیب با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان داده بهترین انتخاب برای دوخت یا تولید کت و شلوار رسمی آقایان است.

سبکی و لطافت در کنار فرم و ایست خوب در دوخت و راحتی بدن به سبب تبادل حرارتی طبیعی و جلوگیری از عرق کردن پوست در گرما و حفظ دمای طبیعی بدن در سرما و دوام و کیفیت بالا، نقاط قوت پارچه های فاستونی هستند.

بهترین برند پارچه کت و شلوار کدام است؟

وجود پارچه های نامرغوب وارداتی مانند پارچه های بی کیفیت چینی و هندی که از الیاف مصنوعی تهیه می شوند و گاه با نام تولیدکنندگان معتبر به خریدار عرضه می شوند به خوبی اهمیت آشنایی خریدار و مصرف کننده با برندهای معتبر را نشان می دهد.

تولید پارچه ی فاستونی قدمتی نزدیک به یک قرن در ایران دارد و تولیدکنندگان، مهندسان و کارگران ایرانی از چنین تجربه ی کاری بهره می برند.
تولیدکنندگان خوش نام، صاحب سبک و توانمندی در کشور عزیزمان مشغول به فعالیتند که آشنایی با آنها به شما کمک می کند تا از پول و وقت و خرید خود بهترین بهره و سود را به دست آورید.

بهترین برند پارچه کت و شلوار

کارخانجات نساجی و بافندگی مطهری

یکی از بهترین تولیدکنندگان پارچه ی فاستونی پشم ترویرا در ایران کارخانه مطهری ست.
توان تولیدی بالا، کیفیت مطلوب و تنوع طرح و رنگ محصولات این کارخانه تولیدات آن را به یکی از پرطرفدارترین پارچه های فاستونی ایرانی بدل کرده است.
مراحل تکمیل و فینیش متنوع و گسترده این کارخانه تحت نظارت مهندسان و کارگران باتجربه و پرتوان آن پارچه ای باکیفیت در اختیار مصرف کننده قرار داده است.

کارخانجات جامعه

کارخانجات جامعه با سابقه ی نزدیک به نیم قرن در تولید پارچه و کت و شلوار مردانه نامی آشنا و درخشان در صنعت نساجی و پوشاک ایران است. جامعه در کنار تولید پارچه های فاستونی پشم ترویرا از تولیدکنندگان کت و شلوار مردانه در ایران است و نام آن نوید بخش کیفیت و اطمینان برای خریدار است.

کارخانجات کوکما

طراحان و مهندسان کوکما با طراحی و تولید پارچه های به روز و متنوع در بین تولیدکنندگان داخلی توانمندی و کیفیت خود را به اثبات رسانده و با نوآوری‌های همگام با نیاز مصرف کننده کاربردی وسیع به پارچه های فاستونی بخشیده است.
تولید فاستونی های لاکرادار کشی از دستاوردهای مفید این تولیدکننده است که خصوصا در پوشاک بانوان بسیار طرفدار پیدا کرده است.

بهترین برند پارچه کت و شلوار

کلام آخر

بسیاری از تولیدکنندگان به نام صنعت پوشاک ایران چون آرشاک، موکارلو، آل سی من، اسکات، زاگرس پوش و… با بهره گیری از پارچه های باکیفیت برندهای نام برده محصولاتی متنوع، بادوام و همگام با دنیای مد و فشن تولید کرده اند و کیفیتی تحسین برانگیز به مشتریان خود هدیه داده اند.

بازاربزازی نیز با ارائه ی دست اول محصولات کارخانجات مطهری، جامعه و کوکما کوشیده در کنار بوجود آوردن امکان خرید راحت و سریع برای خریداران عمده و خرده پارچه فاستونی ،مرجعی مطمئن برای کیفیت، اصالت و قیمت پارچه فاستونی در ایران باشد.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.

https://bazarbazazi.com

راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
خاص و شیک پوش باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 2.9]