ترکیب اصلی پارچه های فاستونی از ابتدا پشم ترویرا بوده است.این پارچه ها با درصدهای مختلفی از پشم در دنیا تولید می شوند.نوع دیگر پارچه های فاستونی،ترکیب ترویرا ویسکوز یا پلی استر ویسکوز دارند.در گفتار بزرگترين مزيت پارچه هاى فاستونى پشم ترويرا بر آنیم مزیت ها و نقاط قوت فاستونی های پشم ترویرا را مرور نماییم .

پشم گوسفند مرغوب ، کلید تولید نخ مرغوب

طول پشم گوسفندان نژادهای مختلف با هم متفاوت است . در صنعت ریسندگی پشمی برای تولید پارچه مرغوب تر است که طول بیشتری داشته باشد . چنین الیافی هنگام ریسیده شدن گره کمتر و در نتیجه پارچه مرغوب تری تولید می کنند .

گوسفندان نژاد مرینوس ، نژاد معروف و معتبر پشم گوسفدی هستند چرا که طول بلند تارهای پشم این حیوان ، مطلوب ترین وضعیت را برای تولید پارچه دارد .

نخ به دست آمده از این پشم به دلیل داشتن گره کمتر و طول بلندتر تارهای پشم تابیده شده در یکدیگر در فرآیند ریسیدن نخ ، مولد پارچه ای ظریف و باکیفیت است .

پارچه فاستونی مطهری

خواص طبیعی پشم ، سازگار با پوست بدن

الیاف پشم به صورت طبیعی با نگه داشتن مولکولهای هوا بین منافذ خود ، به سان تهویه گری طبیعی به پوست امکان تنفس می دهد و با این کار تبادل دمایی با محیط اطراف ممکن می شود .

الیاف طبیعی دیگر مانند پنبه به همین دلیل برای تولید و دوخت لباسهای تابستانی مورد استفاده قرار می گیرند . تنفس طبیعی پوست از مهم ترین نکاتی است که یک پارچه خوب باید داشته باشد . تبادل دمایی طبیعی پوست از ماندن عرق روی پوست و ایجاد احساس گرمای زیاد و حس ناراحتی و ایجاد بوی ناخوشایند جلوگیری می کند که خصوصا برای لباسهایی که به صورت روزمره یا در ساعات طولانی استفاده می کنیم بسیار مهم است .

فاستونی های پشم ترویرا وطنی

تولید پارچه فاستونی در ایران قدمتی صد ساله دارد و صنعت نساجی ایران از تولید کنندگان قدیمی و خوشنام فاستونی بوده است.

فاستونی های پشم ترویرا اغلب با درصدهای تشکیل دهنده 10 درصد پشم 90 درصد ترویرا ، 20 درصد پشم 80 درصد ترویرا و 45 درصد پشم 55 درصد ترویرا در ایران تولید می شوند .

معرفی پارچه فاستونی مطهری

فاستونی های 45/55 پشم ترویرا پرطرفدارترین ترکیب ایرانی

تجربه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ثابت کرد که این ترکیب در عین داشتن قیمت مقرون به صرفه تر ، دوام بیشتر و ایست بهتری نسبت به پارچه های فاستونی با درصد بالاتر پشم دارد و از این رو به عنوان بهترین و مرغوب ترین ترکیب پراچه فاستونی در کشور عزیزمان شناخته می شود .

خصیصه های مطلوب پارچه های فاستونی 45/55

پارچه های فاستونی 45/55 خوش ایست ، خوش دوخت و خوش برشند که هنگام کار خیاطی بسیار مهم است .

این پارچه های خوش اتو هستند و برگشت پذیری عالی از چروک دارند ، مزیت دیگری که نتیجه استفاده از الیاف طبیعی پشم در تولید آنهاست . الیاف پشم با آویزان ماندن به حالت اولیه خود برمی گردند و از این رو این فاستونی ها برگشت پذیری از چروک دارند .

 

فاستونی پشم ترویرا ، پارچه ای چهارفصل

فاستونی های پشم ترویرا با بهره بردن از خواص طبیعی پشم ، به پارچه ای چهارفصل تبدیل شده اند . خاصیت تطابق دمایی طبیعی الیاف پشم با محیط اطراف باعث می شود این پارچه ها در تابستان خنک و در زمستان گرم باشند و حس راحتی بی نظیری به پوست دهند .

لطافت و ظرافت فاستونی های پشم ترویرا مزیت بزرگ دیگر این پارچه است . لطافت و ظرافتی که در عین ایست زیبای آن وجود دارد . 

45/55 پشم ترویرا انتخاب اهل فن

مزیتهای مطلوب فاستونی های پشم ترویرا در تمام دنیا این پارچه را به انتخاب اول و اصلی تولیدکنندگان کت و شلوارهای مردانه تبدیل کرده است .

خوش ایست و خوش نما بودن انتظار اولیه و اصلی هر یک از ما هنگام برخورد با یک کت و شلوار مردانه است ! و پارچه های فاستونی به حق با کیفیت برتر خود این مهم را برآورده کرده اند . کت و شلوارهایی خوش دوخت ، خوش فرم و چهارفصل حاصل تلاش صنعت نساجی و پوشاک برای زیبایی بخشیدن به استایل آقایان است .

مطهری و جامعه تولیدکنندگان برتر فاستونی پشم ترویرا

فاستونی در طرحها و ترکیبهای مختلف در کشور عزیزمان تولید می شود اما در زمینه تولید فاستونی های پشم ترویرا ، جامعه و مطهری دو تولیدکننده برتر وطنی هستند . این دو کارخانه با در اختیار داشتن نیروی ماهر و متخصص و تجهیزات مورد نیاز ، مرغوب ترین فاستونی ایرانی را در اختیار شما قرار میدهند تا با اطمینان از کیفیت ، دوام و اصالت پارچه برا دوخت یا خرید کت و شلوار خود اقدام کنید . 

پارچه هاى فاستونى پشم ترويراى مطهرى و جامعه به دليل داشتن پشم طبيعى در عين ظرافت و لطافت و برگشت پذيرى عالى از چروك با تنظيم طبيعى دما در سرما و گرما به همراهى راحت و مناسب براى شما تبديل مى شوند.

توضيح عكسها : رنگ آبى كاليته ٦٠٥٥٧ فاستونى پشم ترويراى مطهرى (سفارش بازاربزازى) را پس از دوخت در شركت آرشاك ملاحظه مى فرماييد.

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی 

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.
https://bazarbazazi.com
راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.
خاص و شیک پوش باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]