استایل شخصی و نحوه ی لباس پوشیدن هر فردی نشان دهنده ی جنبه های مختلفی از شخصیت او است. چراکه دید شما به خودتان به طور کامل در استایل تان مشخص می باشد، بنابراین لباس هایی که انتخاب می کنید بیشتر از تکه پارچه می باشد و به نحوی نشان می دهد که دقیقا شما چه کسی هستید. غرق شدن در دنیای ترندها، رنگ ها و الگوها کار بسیار آسانی است؛ اما داشتن یک هویت بصری می تواند کار به مراتب سخت تری باشد. پیروی از آن می تواند ظاهر یکپارچه ای را به شما تقدیم کند با این حال نحوه لباس پوشیدن شما ممکن است طبق سبک زندگی تان تغییر کند. بازاربزازی دراین مقاله قصد دارد به شما کمک کند تا بتوانید استایل شخصی خود را بیابید.

اهمیت داشتن استایل شخصی

اغلب افراد ممکن است به علت نداشتن استایل شخصی شکایت کنند، اما این گفته درست نیست. به این علت که استایل شخصی درست همان لباس ها، مدل موها و نحوه ی میکاپی است دارید. شاید استایلی که دارید برایتان خوشایند نباشد و به دنبال تغییر درآن باشید اما توجه داشته باشید هر شخصی با هر پوششی استایل خاص خود را دارا می باشد.

استایل و فشن

استایل و فشن دو مقوله ی جدا از هم می باشند، بنابراین در مبحث شناخت استایل و ظاهر شخصی حتما تفاوت این دو را لحاظ کنید. همانطور که در ابتدا گفته شد استایل یعنی نحوه لباس پوشیدن هر فرد اما فشن یک روند ثابت و یکسان نیست. ممکن است در دنیای فشن امروز یک مدل شلوار ترند باشد و در روز دیگر شومیزی محبوب گردد. حال ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چرا داشتن یک سبک شخصی انقدر حائز اهمیت می باشد؟ چگونه خوش لباس باشیم ؟

استایل خوب فقط به پوشیدن لباس های فانتزی خلاصه نمی شود. همانطور که می دانید نحوه ی لباس پوشیدن ما به طور جدی در عزت نفس ما تاثیرگذار است. این موضوع علاوه براینکه در ذهنیت ما وجود دارد، سبب می شود در تعاملات ما با دنیای پیرامون نیز موثر واقع گردد. برداشت های اولیه ی شما دراین باره بسیار پراهمیت می باشد چراکه اغلب غیرقابل تغییر اند.

اغلب ظاهر ما به جای صحبت می کند و باور و سبک زندگی و به ویژه نوع رابطه ما با خودمان و دنیای پیرامون را نشان می دهد. مثلا شخص پلاس سایزی که لباس های دلخواه خود را انتخاب می کند و می پوشد به بقیه اطلاع می دهد با بدن خود راحت بوده و مشکلی با خود و ظاهرش ندارد. همچنین نمی گذارد پیام های مستقیم و غیر مستقیمی که از دنیای اطراف دریافت می کند، در او و انتخاب هایش تاثیر گذارد. این صلح با خود را کامل در چنین فردی می توانید درک کنید.

استایل شخصی خود را پیدا کنید !

تاثیرات داشتن استایل شخصی شایسته

طبق تجربه ثابت شده اشخاصی که جذاب تر لباس می پوشند از دیگران سریع تر می توانند در محیط کاری و اجتماعی ترفیع بگیرند. این موضوع سبب شده تا دانشمندان را به فکر فرو ببرد که آیا جذابیت های ظاهری تاثیرات بیشتری در زندگی شخصی و اجتماعی چنین افراد داشته است؟ در جواب باید گفت پوشیدن لباس های مناسب شما را باهوش تر نشان داده و دیگران تمایل بیشتری برای ارتباط با شما دارند. یکی از رازهای کلیدی موفقیت در هر امری داشتن عزت و اعتماد به نفس است. همچنین یکی از تکنیک های ساده برای افزایش عزت نفس، پوشیدن لباس هایی متناسب با ظاهر و فرم بدنی شما است. همچنین یک یا دو سبک مشخص را برای خود انتخاب کنید و سعی داشته باشید همیشه لباس های خود را در این سبک خریداری کنید.

تجربه ثابت کرده افراد جذاب محبوبیت بیشتری دارند. ما انسان ها در بدنی متولد شده ایم که نمی توانیم آن را تغییر دهیم. بنابراین بسیار حائز اهمیت می باشد که مزایا و معایب فرم بدنی و ظاهری خود را بشناسیم. پس تلاش کنید نگاه واقع بینانه ای به خود داشته باشید و نقاط قوت خود را پیدا کنید. همه ی افراد می توانند روی ظاهر خود ایراداتی همچون پاهای بزرگ، باسن پهن، قد کوتاه، شکم بزرگ و … بگذارند اما توجه داشته باشید ما در هر بدنی زیبا و پذیرفتنی هستیم به همین خاطر باید روی انتخاب لباس مناسب در بدن خود تمرکز کنیم.

استایل شخصی خود را پیدا کنید !

چگونه استایل مناسب به وجود می آید ؟

در نگاه اول افراد فکر می کنند ساختن استایل مناسب کار دشواری است. اما این موضوع از یک دستورالعمل پیروی می کند. اگر با این دستورالعمل پیش روید به راحتی استایل شخصی شایسته خود را می توانید بسازید. ما قصد داریم درادامه به شما کمک کنیم با روش های ساده و کمترین هزینه بتوانید با لباس های فعلی تان یک استایل مشخص و مناسب بسازید.

عکس گرفتن از استایل ها مورد علاقه تان

از ترکیب لباس ها و استایل هایی که مورد پسند شما هستند عکس بگیرید و ذخیره کنید تا بعدا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. به دنبال استایل هایی باشید که فرمی بدن نزدیک به شما دارند تا بتوانید بعدا با الهام گرفتن از آنها استایل جذابی برای خود بسازید.

استایل شخصی خود را پیدا کنید !

شناختن سبک های معمول

برای تحقیق درباره ی سبک های معمول اول سعی کنید به استایل افراد مشهور مورد پسند خود فکر کنید. درادامه به جستجوی گسترده درباره ی سبک لباس پوشیدن آنها بپردازید. الگوهای مشهوری مثل هپبورن، مرلین مونرو، اپرا و ریانا برخی افرادی هستند که استایل و نحوه ی لباس پوشیدن شان الهام بخش افراد در سراسر دنیا می باشد.

استایل شخصی خود را پیدا کنید !

انتخاب کردن رنگ های قدرتمند

یکی از بخش های اصلی و اساسی در استایل های زیبا رنگ های آنها می باشد. سعی داشته باشید در استایل کردن سراغ رنگ های قدرتمند بروید. به عنوان مثال پوشیدن پیراهن قرمز بسیار زیبا بوده اما اگر می خواهید در محیط کاری و یا یک جلسه مهم حاضر شوید بهتر است لباس هایی با رنگ سبز زمردی یا سورمه ای بروید. نکته ی مهم پیدا کردن رنگ های سازگار با روحیه شما بوده که هم باعث ایجاد احساس قدرت در شما می گردد، هم باعث افزایش اعتماد به نفس شما می گردد.

استایل شخصی خود را پیدا کنید !

کلام آخر

اغلب افراد هنگامی که به خرید می روند اگر از لباسی پشت ویترین خوششان بیاید و قیمت آن مطابق بودجه آنها باشد، خریداری می کنند. اما به این نکته توجه نمی کنند ممکن است آن لباس در ترکیب با لباس قبلی خود زیبا نشود. به همین خاطر آن لباس سال ها در گوشه ای کمد بلا استفاده خواهد شد. پس برای جلوگیری صرف چنین هزینه هایی سبک و استایل شخصی خود را بسازید وبا تحقیق بیشتر هنگام خرید سعی کنید مناسب ترین انتخاب ها را داشته باشید.

 

بازار بزازی

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید…

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]