در سال 1364 سنگ بنای بزرگترین کارخانه نساجی ایران نهاده شد و کارخانه ریسندگی ، بافندگی و پوشاک جامعه نام گرفت در مقاله قدمت کارخانجات ریسندگی بافندگی و پوشاک جامعه ربع قرن است با بازاربزازی همراه شوید.

در سال 1364 سنگ بنای بزرگترین کارخانه نساجی ایران نهاده شد و کارخانه ریسندگی ، بافندگی و پوشاک جامعه نام گرفت. این کارخانه با بهره بردن ازفناوری به روز جهان پایه گزاری شد و آغاز به تولید پارچه فاستونی در ایران نمود.

 نوآوری در تولید در سایه مدیریت علمی فعال و پویا توانسته است امروز کارخانجات ریسندگی و بافندگی جامعه را به نقطه درخشانی در صنعت ریسندگی، بافندگی و پوشاک ایران بدل نماید که تولیدات آن از نظر کیفی جزو بهترین فاستونی های ایرانی قرار گرفته اند .

کارخانجات جامعه با دارا بودن  خطوط ریسندگی، بافندگی و تکمیل، تمامی مراحل تولید پارچه و پوشاک را بطور متمرکز در این مجموعه انجام می دهد.

خط تولید صنعتی پوشاک جامعه از نقاط قوت بسیار ارزشمند و مهم این مجموعه است که باعث می شود پوشاک مردانه تولید این کارخانه از جمله کت و شلوار با طرحهای روز دنیا و با بالاترین کیفیت پارچه و تنوع رنگ بالا تولید و روانه بازار مصرف شوند.

قدمت کارخانجات ریسندگی بافندگی و پوشاک جامعه ربع قرن است

چند نکته مهم که لازم است در مورد کارخانجات جامعه بدانیم :

  • مواد اولیه در تولیدات جامعه از بهترین مواد اولیه انتخاب می شود. پشم به کار رفته در پارچه های فاستونی تولید این کارخانه از مرغوب ترین نوع پشم موسوم به پشم گوسفندان مرینوس تهیه می شود، این نوع پشم با داشتن الیاف بلندتر و ایجاد گره کمتر، نخ بسیار مرغوبی به دست می دهد که راز کیفیت فاستونی های پشم ترویرا این کارخانه است، الیاف ترویرا نیز از مرغوب ترین نوع انتخاب می شوند تا نتیجه کار، تولید پارچه ای با کیفیت و سرآمد باشد.
  • خط تولید کارخانه جامعه در برگیرنده بخش های مختلف ریسندگی، بافندگی و تکمیل است. مواد اولیه به صورت پشم و الیاف ترویرا و ویسکوز وارد کارخانه می شوند و پارچه تکمیل و آماده دوخت روانه بازار مصرف یا خط تولید پوشاک صنعتی جامعه می شود.
  • بخش پوشاک کارخانجات جامعه دنیای دیگری است . آمیخته با فن آوری ، هنر و دقت که جامعه را جزو سرآمد ترین تولیدکنند گان در ایران و به عنوان مارکی معتبر در صنعت پوشاک کشور مطرح نموده است .

طراحان جامعه با استفاده از آخرین فن آوری و دمیدن هنر وذوق ایرانی در کالبد پارچه های زیبا و با کیفیت ، طبق آخرین مدها و متدهای دوخت دنیا زیباترین و با وقارترین پوشاک مردانه را تولید می نمایند .

قدمت کارخانجات ریسندگی

ظرفیت تولید “جامعه”

ظرفیت تولید واحد پارچه 12000 متر در هر روز و ظرفیت تولید واحد پوشاک روزی 700 ثوب کت و 1400 ثوب شلوار می باشد این تولیدات حاصل همکاری 1100 نفر از مجرب ترین کارکنان و مهندسین متخصص کشور می باشد. مهندسین نساج این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی ، فرهنگی و بومی قادر به تولید مناسبترین پارچه های فاستونی جهت انواع مصارف ( مجلسی ، اداری ، روزانه … ) می باشند . این کارخانه جزو معدود کارخانجاتی است که با داشتن ظرفیت بالای تولید صنعتی توانایی تامین و تهیه لباس های مناسب پرسنل اداری و ارگانها و سازمان ها و یا مراکز خصوصی را دارا می باشد.

طرحهای اختصاصی جامعه در بازاربزازی

بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده عمده به کارخانه جامعه، با سفارش طرحهای اختصاصی خود به خط تولید این کارخانه، به مشتریان خود امکان می دهد طرحهایی زیبا و منحصر به فرد را در تولیدات و سفارشات خود داشته باشند.

بازاربزازی در دو جنس پشم/ترویرا و ترویرا/ویسکوز پارچه های فاستونی جامعه را در سایت خود عرضه می نماید. در وبلاگ بازاربزازی به تفصیل تفاوت این دو جنس فاستونی و مزایا و کاربردهای هر یک را برای اطلاع علاقمندان برشمردیم.

طرحها و بافتهای متنوع فاستونی های ما در انواع گاباردین، فیلافیل، ساده، دیپلمات و چهارخانه، با گستره متنوعی از رنگها، مجموعه ای کاملا تخصصی و کامل در اختیار شما می گذارد که نتیجه کارکرد تخصصی بازاربزازی است.

امیدواریم گستره متنوع پارچه های فاستونی ما برای شما انتخاب و خریدی دلچسب و به یاد ماندنی به ارمغان بیاورد.

قدمت کارخانجات ریسندگی

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه ، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.
بازاربزازی به عنوان سفارش دهنده به کارخانه های مطهری، جامعه و کوکما با ارائه قیمت عمده پایه بازار به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، امکان خرید عمده را نیز فراهم نموده است.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودون  پارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببرید.

https://bazarbazazi.com/

راههای ارتباطی ما :

02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.

پیج اينستاگرام ما  تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات شما است.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید….

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]