کارخانه های نساجی از یک طرح پارچه ، رنگهای مختلف آن را تولید می کنند که به آن سری رنگ پارچه می گویند ، در ادامه مقاله سری رنگ پارچه چیست ؟ همراه بازار بزازی باشید .

در تولید پارچه ها یک طرح در چند رنگ مختلف تولید می شود که به این چند رنگ ، سری رنگ پارچه می گویند . تقریبا تمامی پارچه ها از جنسها و کاربردهای مختلف سری رنگ دارند و فروشنده ها سعی می کنند حداقل چند رنگ از یک طرح پارچه را داشته باشند تا دست مشتری در انتخاب باز باشد ، شاید فقط فروشندگان چادر مشکی از تهیه  سری رنگ پارچه های خود معاف باشند ! که تنوع طرح و جنس و تولیدکنندگان مختلف پارچه های چادری این مورد را جبران می کند .

سری رنگ پارچه چیست ؟

منظور از فروش به صورت سری رنگ چیست؟

در پارچه های ساده و رنگی یک جنس پارچه در چند رنگ تولید می شود.گاهی فروش کارخانجات نساجی و عمده فروش ها به این صورت است که تمام رنگ های یک طرح یا پارچه را یک جا به فروش می رسانند. برای مثال پارچه ملحفه ای گلداری را در نظر بگیرید که با پنج رنگ مختلف تولید شده است.

اگر کارخانه نساجی یا فروشنده بگوید که فروش به صورت سری رنگ است، یعنی این که مشتری باید تمام رنگبندی را یک جا خرید کند؛ یعنی از هر رنگ حداقل یک طاقه به مشتری فروخته می شود.

اگر فروش هم به صورت سری رنگ و هم به صورت عدلی باشد، یعنی داخل عدل دو سری رنگ وجود دارد و حداقل فروش یک عدل است.

سری رنگ پارچه های فاستونی

پارچه های فاستونی در طرحهای مختلف و بافتهای متنوعی تولید میشوند ، فاستونی های گاباردین و فیلافیل معروف ترین نوع بافت پارچه های فاستونی را دارند . طرحهای دیپلمات ، چهارخانه ، سوزنی ، جودون ، ساده و … طرحهای متنوع ، زیبا و پرطرفدار پارچه های فاستونی هستند .

تمامی طرحها و بافتهای پارچه های فاستونی سری رنگ دارند که تعداد و تنوع این رنگ ها بستگی به سفارش بنکدار پارچه و خواست بازار دارد . از آنجا که پارچه های فاستونی بیشتر برای تولید و دوخت کت و شلوارهای مردانه ، شلوارهای تک و مانتوشلوار یا کت و دامنهای رسمی بانوان مورد استفاده قرار می گیرد ، رنگهای خیلی خاص مانند سبز فسفری یا صورتی یوینکورنی در طیف رنگی این پارچه ها وجود ندارد ! 

سری رنگ پارچه

 

پارچه های فاستونی در چه رنگهایی تولید می شوند؟

رنگهای هر کالیته پارچه فاستونی ( منظور ما از کالیته یک طرح و جنس پارچه فاستونی  است که در رنگهای مختلف تولید می شود) بر اساس خواست بازار که به سلیقه مشتری و موارد مصرف پارچه های فاستونی برمی گردد ، تولید می شود و این رنگها اغلب شناخته شده ی همه ی افراد هستند اما کالیته هایی هستند که تنوع بسیار بالایی دارند ، بازار بزازی با ارائه کالیته ای اختصاصی خود مانند کالیته پشم ترویرا 60557 مطهری ، 60216 جامعه ، و 1020 کوکما در سایت بازار بزازی به شما امکان می دهد تنوعی گسترده از رنگهای زیبا و ترکیبی پارچه های فاستونی را در دسترس داشته باشید .

سری رنگ پارچه چیست ؟

بازار بزازی مرجع تخصصی فروش پارچه با بهترین برندهای فاستونی

بازار بزازی با ارائه دست اول محصولات برندهای برتر ایرانی با ضمانت اصالت، کیفیت و قیمت ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ، با بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

ما در بازاربزازی با ارائه ی انواع پارچه فاستونی دست اول تولیدکنندگان برتر داخلی نظیر پارچه دیپلماتپارچه فاستونی جودونپارچه فاستونی چهارخانه , پارچه فاستونی سادهپارچه فاستونی سنجاقی , پارچه فاستونی سوزنیپارچه فاستونی طرح جناقی , پارچه فاستونی فیلافیل خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و اصالت محصولات خود راحت کرده ایم تا با سرعت خریدی با کیفیت انجام دهید و بهترین سود را از زمان و خرید خود ببیرید..
https://bazarbazazi.com/

راههای ارتباطی ما :
02155611578
09901783260

از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 14 آماده ارسال سفارشات شما هستیم.
پیج اينستاگرام ما @bazar_bazazi تمامی ساعات روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی و دریافت سفارشات است.

حس خاص متفاوت بودن را با ما تجربه کنید … 

بازار بزازی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]